Πρόσωπα (14/5) με συνέντευξη Θάλειας Ματίκα.

13


Πολύ πολύ καλησπέρα σας !

Όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, έτσι και σήμερα τα "Πρόσωπα" βρίσκονται εδώ για να σας παρουσιάσουν πληροφορίες και γεγονότα, τα οποία ίσως να γνωρίζετε ή ίσως και όχι για αγαπημένα πρόσωπα της Showbiz.

Κάθε Παρασκευή δηλαδή η συγκεκριμένη στήλη είναι αφιερωμένη σε μία καλλιτεχνική προσωπικότητα (από διάφορους χώρους) και στην πορεία της έως τώρα...



Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ της Θάλειας Ματίκα που μου παραχώρησε για το Tvnea!



Έχει ίσως ένα από τα πιο όμορφα γυναικεία ονόματα που υπάρχουν, και που δεν ακούμε τόσο συχνά (δεν είναι πολυφορεμένο δηλαδή).. Θάλεια!

Η Θάλεια Ματίκα γεννήθηκε πριν μερικά χρόνια στην Αθήνα και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να θεωρείται από τις πιο ταλαντούχες, αγαπημένες και αυθεντικές ηθοποιούς της γενιάς της, καθώς μέσα από τις επιλογές της έχει γνωρίσει την επιτυχία τόσο σε κωμικούς όσο και σε δραματικούς ρόλους. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κούν, έχει βραβευθεί με το βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου στο Φεστιβάλ Δράμας και η υποκριτική αποτελούσε πάντα την μεγάλη της αγάπη.

Εγώ είχα την χαρά να συνομιλήσω μαζί της και μέσα από την κουβέντα μας που θα διαβάσετε παρακάτω, θα έχετε την ευκαιρία και εσείς να μάθετε πολλές πληροφορίες για την γλυκιά Θάλεια Ματίκα...

- Αρχικά Θάλεια που μεγάλωσες;

Εγώ γεννήθηκα στην Αθήνα και μεγάλωσα στο κέντρο της Αθήνας. Στους Αμπελόκηπους συγκεκριμένα...

- Ολοκληρώνοντας το σχολείο, και σε ηλικία 17-18 χρονών ποιοί ήταν οι στόχοι σου και τι ήθελες να κάνεις;

Βασικά ήθελα να γίνω ηθοποιός από τότε! Έδωσα εξετάσεις και πέρασα στο Θέατρο Τέχνης, ενώ παράλληλα πέρασα και στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στο οικονομικό τμήμα, το οποίο όμως ουδέποτε τελείωσα γιατί ο στόχος μου ήταν σαφής από τότε.

- Πώς προέκυψε η ιδέα του να ασχοληθείς με αυτό τον χώρο;

Το ήθελα από πάρα πολύ μικρή, δηλαδή ήδη από 3-4 χρονών είχα εκφράσει αυτή την επιθυμία οπότε ουσιαστικά δεν μπορώ να θυμηθώ τι με οδήγησε να το πάρω απόφαση...

- Μεγαλύτερη αδυναμία σου; Το θέατρο ή η τηλεόραση;

Κοίταξε, είναι πολύ διαφορετικά τα είδη μεταξύ τους. Το θέατρο νομίζω είναι ο χώρος έκφρασης κάθε ηθοποιού, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα σήμερα η τηλεόραση σού προσφέρει κάποιες δυνατότητες που το θέατρο δεν στις δίνει τόσο στον οικονομικό τομέα όσο και στην αναγνωρισιμότητα από τον κόσμο. Οπότε για μένα η τηλεόραση υπήρξε μεγάλο βοήθημα και δεν μπορώ να την διαχωρίσω και να την βάλω σε κατώτερη μοίρα.

- Η πρώτη σου συνεργασία...

Ήταν στην τηλεόραση και στο "Υστερα ήρθαν οι μέλισσες" σε σκηνοθεσία του Κώστα Κουτσομύτη. Αμέσως μόλις τελείωσα την σχολή, ο κος Κουτσομύτης με είδε στις δραματικές εξετάσεις και με πήρε μαζί με την Ιωάννα Παππά στην σειρά, η οποία είναι φίλη μου και αυτή ήταν η πρώτη επαγγελματική δουλειά και για τις δυο μας. Ήταν ένα βιβλίο του Γιάννη Ξανθούλη που έγινε η μεταφορά του σε σήριαλ για την κρατική τηλεόραση με πρωταγωνίστρια την Μαρινέλλα και ήταν μια πραγματικά πάρα πολύ ωραία εμπειρία.

- Θα ήθελες να μου μιλήσεις για τις δουλειές που ακολούθησαν μετά από αυτό;

Στην συνέχεια, μετά από αυτό έκανα κάποιες εμφανίσεις στην τηλεόραση σε διάφορες σειρές όπως οι "Αέρινες Σιωπές" και το "Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή", μέχρι που ήρθε το "Κλείσε τα μάτια" του Παπακαλιάτη.

- Γνωρίζω ότι βραβεύτηκες στην αρχή της πορείας σου για την ταινία μικρού μήκους "Μικρός Ινδιάνος". Πόσο δύσκολο και αγχωτικό ίσως είναι αυτό για μία νέα ηθοποιό;

Προσωπικά δεν με άγχωσε καθόλου, ήταν μία μεγάλη χαρά. Είχαμε κάνει μια ταινία με τον Σταύρο Στάγκο που περάσαμε πολύ ωραία και για μένα πιο σημαντικό είναι να είσαι χαρούμενος για την δουλειά που κάνεις και να περνάς καλά, παρά οποιαδήποτε βράβευση. Οπότε η συγκεκριμένη βράβευση ήρθε σαν επιστέγασμα της δουλειάς αυτής και μου έδωσε μεγάλη χαρά, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...

- Ας περάσουμε τώρα στο "Κλείσε τα μάτια", που μέσω αυτού σε γνώρισε το ευρύ τηλεοπτικό κοινό. Θέλεις να μου πεις για τις εντυπώσεις που σου άφησε αυτή η συνεργασία και αν διατηρείς σήμερα κάποιες σχέσεις με τους υπόλοιπους συντελεστές;

Αρχικά, σε αυτήν την δουλειά ήμουν και πάλι με την Ιωάννα Παππά που είχαμε συνεργαστεί στο "Υστερα ήρθαν οι μέλισσες" και η οποία με πρότεινε στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη για τον ρόλο, με είδε στις οντισιόν και με πήρε. Έχω πολλές ωραίες αναμνήσεις... Ήμασταν μία νεανική ομάδα, περάσαμε πολύ καλά, πήγε πολύ καλά η δουλειά και με τον Χριστόφορο είμαστε φίλοι μέχρι σήμερα.  Επίσης, έπαιζε ο Χρήστος Λούλης που ήταν συμφοιτητής μου στην σχολή και γνωριζόμασταν καλά, και γενικά ήταν δύο πολύ ωραία χρόνια.

- Και μετά ήρθε το επίσης επιτυχημένο "Μη μου λες αντίο". Πώς ήταν για σένα το να δουλέψεις με έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη όπως ο Μανούσος Μανουσάκης;

Δεν ήταν δύσκολο. Συνήθως όταν μία δουλειά ξεκινάει και πάει καλά, τα πράγματα είναι μια χαρά.. Το πρόβλημα είναι όταν οι δουλειές δεν πάνε καλά και αρχίζουν οι γκρίνιες! Οπότε και αυτή αλλά και οι προηγούμενες εμπειρίες που μου ανέφερες ήταν πολύ θετικές και μου έχουν αφήσει πολλές όμορφες αναμνήσεις...

- Τι θυμάσαι από εκείνη την περίοδο της σειράς;

Τα ατελείωτα ταξίδια Αθήνα - Κομοτηνή (γέλια) !

- Θεωρείς ότι φιλίες γενικά μπορούν να υπάρξουν και να σταθούν μέσα σε αυτό τον χώρο;

Εγώ έχω φίλους κυρίως από την σχολή που τελειώσαμε μαζί, αλλά έχω γνωρίσει και κατά καιρούς ανθρώπους μέσα στον χώρο με τους οποίους διατηρώ άριστες σχέσεις και κάνω παρέα. Πιστεύω δηλαδή πως φυσικά μπορούν να υπάρξουν φιλίες, όχι μόνο στον δικό μας αλλά και σε οποιονδήποτε χώρο...

- Μάλιστα. Παράλληλα είχες και μία σταθερή και προσεκτική πορεία στο θέατρο.. Θα ήθελες να μου μιλήσεις για αυτήν και τις συνεργασίες που είχες;

Κοίτα στο θέατρο έχω περάσει από πολλά στάδια. Έχω κάνει δουλειές εναλλακτικές σε μικρούς χώρους όπως ο Φούρνος για παράδειγμα που κάναμε την "Βάσσα" και το θέατρο Σημέιο, έχω παίξει στην Επίδαυρο στις "Εκλλησιάζουσες" με το Θέατρο Τέχνης, έχω περάσει από πολύ εμπορικό θέατρο όπως ήταν ο "Μπακαλόγατος" με τον Πέτρο Φιλιππίδη που γνώρισε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία και φέτος βρίσκομαι στο Θέατρο Άλμα με τις "Επικίνδυνες σχέσεις".. Δηλαδή έχω και στον χώρο του θεάτρου πολυσυλλεκτικές εμπειρίες από όλα αυτά τα είδη.

- Ποιοί άνθρωποι σε βοήθησαν στα πρώτα σου βήματα και σε πίστεψαν ουσιαστικά;

Γενικά στα πρώτα μου βήματα δεν είχα κάποια ιδιαίτερη βοήθεια. Πήγαινα σε οντισιόν, σε castings και έπαιρνα τις δουλειές. Όλο αυτό βέβαια είναι και θέμα τύχης, όπως για παράδειγμα στο "Κλείσε τα μάτια" που η Ιωάννα (Παππά) είχε κλείσει πρώτη από εμένα, έφυγε η κοπέλα που θα έκανε τον ρόλο, ζητούσε ο Χριστόφορος να δει κορίτσια, με έστειλε η Ιωάννα, πήρα το ρόλο και κ.ο.κ. Δηλαδή το ένα φέρνει το άλλο στις περισσότερες περιπτώσεις.

- Tην περσινή χρονιά ήσουν στο θεατρικό έργο "Το δάσος" του Μάμετ μαζί με τον Τάσο Ιορδανίδη. Μίλησε μου λίγο για την συνεργασία σας και την γνωριμία σας μέσω αυτής...

Τον Τάσο τον γνώρισα πέρυσι στην συγκεκριμένη παράσταση που παιζόταν Δευτερότριτα σε σκηνοθεσία του Γρηγόρη Καραντινάκη, ενώ παράλληλα έπαιζα στον "Μπακαλόγατο" για 2η χρονιά, και ήταν ένα έργο που το αγάπησα πάρα πολύ. Νομίζω πως αυτή η συνεργασία πήγε πάρα πολύ καλά και γι' αυτό βρισκόμαστε και φέτος μαζί θεατρικά.

- Από την φετινή παράσταση "Επικίνδυνες σχέσεις" τι σου μένει, μιας και η σεζόν ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες;

Οι "Επικίνδυνες σχέσεις" θέλω να πω ότι είναι ένα πάρα πολύ αγαπημένο μου έργο, το οποίο θα συνεχιστεί και του χρόνου. Γενικά, είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς και είμαι περήφανη και πολύ χαρούμενη που συμμετέχω σε αυτήν. Η ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ θετική, αν και πάντα θέλεις το παραπάνω, και μακάρι να το μάθουν και να το αγκαλιάσουν ακόμα περισσότεροι άνθρωποι...

- Είσαι από τα άτομα που δεν έχεις απασχολήσει ιδιαίτερα τα ΜΜΕ με την προσωπική σου ζωή και ήθελα να σε ρωτήσω πόσο δύσκολο είναι να διαχειρίζεσαι την δημοσιότητα στο επίπεδο που θες εσύ;

Αυτό θεωρώ πως έχει να κάνει με προσωπικές επιλογές και εάν θες μπορείς πραγματικά να μένεις έξω από αυτό το παιχνίδι, εκτός αν είσαι ένα πρόσωπο τόσο επώνυμο και διάσημο που ασχολούνται έτσι και αλλιώς μαζί σου που αυτά όμως είναι ελάχιστα στην Ελλάδα. Εμένα η επιλογή μου είναι αυτή επειδή προτιμώ να έχω την ηρεμία μου στην προσωπική μου ζωή και αν είναι να ασχολείται με κάτι το κάθε μέσο, αυτό να είναι μόνο η δουλειά μου.

(συνέχεια συνέντευξης)
- Τις επιλογές άλλων συναδέλφων σου που προβάλλουν κάθε λεπτό της προσωπικής τους ζωής πώς τις κρίνεις;

Αυτό είναι προσωπικό δικαίωμα του καθενός. Αν μπορούν να ζουν με την δημοσιότητα, με τα καλά και τα κακά της τότε εγώ είμαι μαζί τους και τους επικροτώ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, απλά εγώ προσωπικά προτιμώ η ζωή μου να αποφορτίζεται από όλη αυτή την κατάσταση.

- Εσύ Θάλεια στην καθημερινή σου ζωή πώς είσαι;

Σε περιόδους που δουλεύω, ασχολούμαι με την δουλειά μου όπως κάθε άνθρωπος πλέον στις μέρες που διανύουμε. Σε περιόδους τώρα που δεν δουλεύω, μου αρέσει πάρα πολύ να ταξιδεύω, να μην κάνω τίποτα, να κάνω βόλτες, να βλέπω αγαπημένους μου ανθρώπους και γενικά πολύ απλά πράγματα.

 - Αυτή την περίοδο βρίσκεσαι επιπλέον και στα γυρίσματα του "Ελεύθερος και ωραίος". Μίλησε μου για αυτή την σειρά που θα δούμε την νέα σεζόν στον ΑΝΤ1...

Ελπίζω να την δούμε την νέα σεζόν! Δεν το γνωρίζω αυτό ακόμη. Η σειρά είχε προγραμματιστεί να βγει φέτος, αλλά λένε ότι θα βγει του χρόνου τον Οκτώβρη και θα δούμε... Είναι μία ξένη κωμωδία, που έχει γίνει διασκευή για την Ελλάδα σε σκηνοθεσία του Πάνου Κούτρα, σενάριο του Πάνου Αμαραντίδη με φουλ cast Πυρπασόπουλο, Μπεγνή, Πηλιχού, Κάρμεν Ρουγγέρη, Έφη Παπαθεοδώρου κα. 

Πρόκειται για μία κλασσική κωμωδία, όπου ο φτωχός ταξιτζής ερωτεύεται την πλούσια αριστοκράτισσα που κάνω εγώ σε ένα ιδιαίτερο λαβ στόρυ με αρκετές κωμικές καταστάσεις. Το τι θα γίνει, πότε θα βγει κλπ, πραγματικά δεν το γνωρίζω... Εμείς έχουμε γυρίσει ήδη αρκετά επεισόδια γιατί έχουμε ξεκινήσει από την αρχή της σεζόν.

- Mε δεδομένο ότι φέτος είδαμε αρκετά σήριαλ να "κόβονται" λόγω χαμηλής τηλεθέασης, αγχώνεσαι καθόλου για το αν θα πάει καλά σε τηλεθέαση η συγκεκριμένη σειρά ;

Ναι, αγχώνομαι γενικότερα για αυτό γιατί αυτή είναι η δουλειά μου. Δηλαδή αν πάει άσχημα μία σειρά και κοπεί, αυτό έχει πολλά αποτελέσματα όπως το να μην πληρωθείς όσο είχες συμφωνήσει στα επεισόδια που θα έκανες, μπορεί να είναι αρνητικό για τις μετέπειτα δουλειές σου, οπότε φυσικά και αγχώνομαι.

- Την οικονομική κρίση που ακούμε συνέχεια, τόσο στο θέατρο όσο και γενικότερα, εσύ την έχεις παρατηρήσει;

Νομίζω ότι φέτος ξεκινάνε τα πράγματα να δυσκολεύουν και από Σεπτέμβριο θα είναι πλέον αισθητά τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης. Δυστυχώς, πιστεύω ότι η Ελλάδα μπαίνει σε ένα κύκλο πολύ δυσοίωνο και θα περάσουν χρόνια για να βγει από αυτή την ιστορία. Φυσικά, όλο αυτό είναι εμφανές και στο δικό μας επάγγελμα τόσο στην συρρίκνωση των σειρών που γίνονται στην τηλεόραση όσο και στις θεατρικές δουλείες που μειώνονται ή γίνονται με λιγότερα άτομα και λιγότερα χρήματα.


- Τώρα, επειδή το site μας είναι τηλεοπτικό, ποιά είναι η σχέση σου με την τηλεόραση ως τηλεθεάτρια;

Γνωρίζω τι συμβαίνει στην τηλεόραση και όταν έχω χρόνο θα την ανοίξω και θα δω γενικά τι παίζει σε αυτήν. Κυρίως όμως οι ώρες που παρακολουθώ τηλεόραση λόγω δουλειάς είναι οι βραδινές, δηλαδή μετά τις 01:00 τη νύχτα θα δω τηλεόραση επισταμένως.

- Συμφωνείς με αυτούς που λένε ότι το ποιοτικό επίπεδο της τηλεόρασης μειώνεται σταδιακά χρόνο με τον χρόνο;

Ναι συμφωνώ απόλυτα. Αυτό βέβαια νομίζω πως είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο και δεν αφορά μόνο την ελληνική τηλεόραση. Πιστεύω ότι κάθε χρόνο αναζητώντας εκπομπές για να παρακολουθήσεις, αυτές που έχουν ενδιαφέρον συρρικνώνονται και παρατηρείται ένα κοινό μοντέλο εκπομπών, το οποίο εμένα προσωπικά δεν με αφορά...

- Εσένα όταν παρακολουθείς, τι σου αρέσει να βλέπεις;

Μπορεί να δω ταινίες, ξένες σειρές, κάποιες χιουμοριστικές εκπομπές και κάποια ντοκιμαντέρ. Ανάλογα δηλαδή τι θα πετύχω και θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Από τις ελληνικές σειρές φέτος, θεωρώ ότι η καλύτερη μακράν και από όλες τις απόψεις είναι το "Τέσσερις" του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.

- Κλείνοντας, αν σου ζητούσα να φανταστείς τον εαυτό σου μερικά χρόνια μετά πώς θα ήθελες να είναι η ζωή σου τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο;

Πραγματικά δεν μπορώ να κάνω τόσο μακρινά και μελλοντικά όνειρα. Δεν μπορώ να σκεφτώ πώς θα ήθελα να είναι η ζωή μου στο μέλλον, καθώς μου φαίνεται πολύ μακρινό για να το προσχεδιάσω και να το φανταστώ από τώρα... Δεν γνωρίζω καθόλου να σου απαντήσω σε αυτό.

- Αυτή την περίοδο πάντως είσαι καλά έτσι;

Το "καλά" είναι σχετικό βέβαια στην ζωή αυτή που διανύουμε. Εγώ θεωρώ ότι κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα και έχεις να αντιμετωπίσεις κάποια καλά και κάποια κακά πράγματα, οπότε ξεκινάς το πρωί την μέρα σου και όπως συνεχιστεί...

Ακολουθεί ένα βίντεο αφιερωμένο στο σημερινό μας "Πρόσωπο": Θάλεια Ματίκα


*Το κομμάτι που ακούγεται στο βίντεο είναι επιλογή της Θάλειας (P.Weller - You do something to me).

Και κάπως έτσι και τα αποψινά μας "Πρόσωπα" έφτασαν στο τέλος τους. Εγώ να ευχαριστήσω προσωπικά την Θάλεια Ματίκα για την συνέντευξη που μου παραχώρησε για το site μας και ελπίζω να άρεσε και σε εσάς..

Το ραντεβού μας εδώ στο Tvnea ανανεώνεται όπως πάντα για την επόμενη Παρασκευή, ασφαλώς με ένα νέο αφιέρωμα σε μία αγαπημένη προσωπικότητα της Showbiz.

* Μην χάσετε την επόμενη εβδομάδα: Μία νέα αποκλειστική συνέντευξη ενός γνωστού και πολύ ταλαντούχου ηθοποιού που αυτή την σεζόν παρακολουθούμε σε μία αγαπημένη σειρά του ΑΝΤ1..

Σας ευχαριστώ ακόμα μια φορά πολύ για την ανάγνωση σας, καλό Σαββατοκύριακο και όπως πάντα μια συμβουλή... να είστε πάντα ο εαυτός σας!

Γειά χαρά !
Αλέξανδρος Κούρτης

Διαβάστε επίσης τα προηγούμενα "Πρόσωπα" εδώ:

Δημοσίευση σχολίου

13Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. mprabo paidia , an kai den thn diabasa akoma mou aresei polu h matika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oxi alla o triantafilopoulos xthes eixe wraia ekpomph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟΡ-10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΜΕΡΑΣ 13/5/2010
    # ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΝΑΡΞ ΛΗΞΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΜΛ (000) ΤΜΛ% ΜΡΔ%
    1 Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ MEGA 18:08 18:48 0:36 1756 17,4 61,7
    2 ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ MEGA 18:54 19:58 0:50 1497 14,8 53,6
    3 ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ ALPHA 20:59 22:17 1:02 1186 11,7 30,8
    4 ΛΑΚΗΣ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ MEGA 21:15 22:13 0:47 1174 11,6 29,3
    5 ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ALPHA 22:18 23:20 0:49 948 9,4 20,9
    6 ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΩΜΙΚΑ MEGA 22:18 23:18 0:46 907 9,0 20,0
    7 ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ANTENNA 22:55 24:05 0:54 843 8,3 20,6
    8 ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ MEGA 23:23 24:19 0:45 813 8,0 22,3
    8 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 19:59 20:59 0:55 813 8,0 29,2
    10 MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ MEGA 13:58 14:46 0:44 749 7,4 30,0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mprabo alexandre wraia h sunenteuksh sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. polu wraia gunaika h thaleia perimenoume na thn doume kai sto eleutheros ki wraios thn epomenh xronia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. diavasa sti sunenteuksi Mε δεδομένο ότι φέτος είδαμε αρκετά σήριαλ να "κόβονται" λόγω χαμηλής τηλεθέασης ...

    poies eires kopikan giati egw den 8imame oute mia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kai apo ton alpha auth me thn ntanta to allo me ta xotel,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο Αλεξανδρε, πολυ καλη η συνεντευξη με την ταλαντουχα Θαλεια! Keep them coming!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η συνέντευξη και πολύ ωραίο το τραγούδι που την περιέβαλλες.
    Ντίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !