Πρόσωπα (07/5) με συνέντευξη Δέσποινας Καμπούρη.

33

Πολύ πολύ καλησπέρα σας !

Όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, έτσι και σήμερα τα "Πρόσωπα" βρίσκονται εδώ για να σας παρουσιάσουν πληροφορίες και γεγονότα, τα οποία ίσως να γνωρίζετε ή ίσως και όχι για αγαπημένα πρόσωπα της Showbiz.

Κάθε Παρασκευή δηλαδή η συγκεκριμένη στήλη είναι αφιερωμένη σε μία καλλιτεχνική προσωπικότητα (από διάφορους χώρους) και στην πορεία της έως τώρα...





Σήμερα είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ της Δέσποινα Καμπούρη που μου παραχώρησε για το Tvnea!

Η Δέσποινα Καμπούρη, στα 28 της χρόνια σήμερα, έχει καταφέρει να αποσπά την προσοχή πολλών από εμάς μέσα από τις πολύ ενδιαφέρουσες και ιδιαίτερες συνεντεύξεις της στο περιοδικό "Ολα" του Πρώτου Θέματος κάθε εβδομάδα. Παράλληλα, είναι μία από τις πιο γλυκιές, όμορφες, ταλαντούχες, αληθινές και αξιοπρεπείς δημοσιογράφους της ελληνικής τηλεόρασης στις μέρες μας.

Γεννήθηκε στην Αθήνα, ενώ τα πρώτα της χρόνια τα πέρασε στο Ζαίρ από όπου και κατάγεται η μητέρα της. Αυτό το διάστημα (για την ακρίβεια εδώ και 8 χρόνια!) την παρακολουθούμε τηλεοπτικά στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη "Ολα 10", ενώ την ακούμε και ραδιοφωνικά κάθε Κυριακή στο "Θέμα 98,9".

Εγώ είχα την χαρά να συνομιλήσω μαζί της και μέσα από την κουβέντα μας που θα διαβάσετε παρακάτω, θα έχετε την ευκαιρία και εσείς να μάθετε πολλές πληροφορίες για την γλυκιά Δέσποινα Καμπούρη...

- Ας γυρίσουμε λοιπόν μερικά χρόνια πίσω.. Καταρχήν απ' όσο γνωρίζω έζησες στο εξωτερικό.

Ναί, έζησα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Ζαίρ, όπου είναι η καταγωγή της μαμάς μου. Έτσι τα πρώτα χρόνια έμεινα εκεί και μετά ήρθα στην Ελλάδα σε ηλικία 4-5 χρονών.

- Ωραία, τελειώνοντας το σχολείο και σε ηλικία 17-18 χρονών τι στόχους είχες για το μέλλον και τι ήθελες να κάνεις;

Εγώ από πολύ μικρή ήμουν αθλήτρια, έπαιζα βόλεϋ και ήθελα να συνεχίσω με τον αθλητισμό. Στην πορεία μου προέκυψε η φυσικοθεραπεία και μετά αποφάσισα να ασχοληθώ με την αθλητική δημοσιογραφία. Έτσι λοιπόν πήγα στην σχολή δημοσιογραφίας και ξεκίνησα να δουλεύω στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. Μετά το ραδιόφωνο, δούλεψα στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 σε κάποια ριάλιτι και μετά ξεκίνησε η συνεργασία μου με τον Θέμο.

- Τι συναισθήματα είχες στην πρώτη σου συνεργασία στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1;

Εκεί δούλευα χωρίς να πληρώνομαι, καθώς ήταν στα πλαίσια της εκπαίδευσης μου όπως είθισται να γίνεται στους νέους δημοσιογράφους, και ξεκίνησα να δουλεύω με τον Γιώργο Χουδαλάκη, κάνοντας παραγωγή στην εκπομπή του. Αυτό για μένα ήταν ένα πάρα πολύ μεγάλο σχολείο, έμαθα πολλά πράγματα, έφτιαξα ατζέντα και ήταν μια πολύ σημαντική συνεργασία για το ξεκίνημα μου. Μετά ξεκίνησα να δουλεύω στην τηλεόραση όπου εκεί κατάλαβα ότι αγαπώ πολύ την tv και θα ήθελα πολύ να συνεχίσω να εργάζομαι σε αυτήν.

- Και στην συνέχεια ήρθε το "Ολα"... Πως προέκυψε αυτή η γνωριμία σου με τον Θέμο;

Η γνωριμία και η συνεργασία μου με τον Θέμο δεν ήρθε από μόνη της, την προκάλεσα εγώ. Είχα πάει μια μέρα στην εταιρία παραγωγής και στο γραφείο του Θέμου, με ένα βιογραφικό και ζήτησα να κάνω μία συνέντευξη με κάποιον διευθυντή παραγωγής για να με προσλάβουν. Εντελώς τυχαία συναντήθηκα με τον Θέμο σε ένα διάδρομο εκεί στο γραφείο και του ζήτησα να δουλέψω στην εκπομπή του γιατί ήμουν φανατική τηλεθεάτρια, ήταν μια εκπομπή που μου άρεσε πολύ και έτσι ξεκίνησα να δουλεύω εκεί...

- Θέλεις να μου μιλήσεις λίγο για αυτή την συνεργασία και για τις σχέσεις σου τώρα με τον Θέμο;

Είμαι πολύ τυχερή που γνώρισα τον Θέμο σε μια πολύ σημαντική στιγμή της επαγγελματικής μου ζωής. Με βοήθησε πολύ, μου έδωσε ευκαιρίες, πίστεψε σε μένα και νιώθω πολύ καλά για αυτό. Για τον λόγο αυτό έχουν περάσει και 8 χρόνια από τότε που μπήκα στην εκπομπή και εύχομαι να περάσουν και άλλα τόσα, καθώς είναι μία πολύ ωραία συνεργασία...

- Μάλιστα, που θα χρέωνες την αναμφισβήτητα μεγάλη επιτυχία του "Ολα" όλα αυτά τα χρόνια?

Η επιτυχία κατά την γνώμη μου οφείλεται στην πολύ αρμονική συνεργασία του Θέμου και του Βαγγέλη Περρή, και σε μία πολύ δυνατή ομάδα που υπάρχει από πίσω και ξέρει πολύ καλά το να τσεκάρει βίντεο, να βλέπει εκπομπές και να ξεχωρίζει τα καλύτερα κομμάτια. Επίσης οφείλεται στην ευφυΐα των παρουσιαστών, του Βαγγέλη και του Θέμου, στο έξυπνο χιούμορ, στα πολύ ωραία και καλομονταρισμένα βίντεο και στο γεγονός ότι είμαστε πάντα στο επίκεντρο της επικαιρότητας. Πάντα δηλαδή οι καλεσμένοι μας είναι άνθρωποι που έχουν απασχολήσει για κάποιον λόγο την επικαιρότητα.

- Η περσινή σεζόν ήταν ιδιαίτερη νομίζω για σένα αλλά και για τον Γιώργο Λιανό.  Αρχικά θα ήθελα να μου πεις για τις εντυπώσεις που σου άφησε το X-Factor και η παρουσίαση των οντισιόν..

Πολύ αγαπημένη δουλειά! Ήταν κάτι που θέλαμε και οι δύο πάρα πολύ να το κάνουμε, καθώς και ο Γιώργος και εγώ αγαπάμε πολύ την μουσική. Έτσι, η παρακολούθηση της ζωής των ανθρώπων πριν ξεκινήσουν να ασχολούνται με αυτό που αγαπούν, κατά την διάρκεια, αλλά και μετά αφού κάνουν την καριέρα τους είναι μία ωραία και σημαντική εμπειρία. Είναι ωραίο δηλαδή να βλέπεις έναν άνθρωπο να μεταμορφώνεται και από το τίποτα να γίνεται αυτό που αγαπάει και να πραγματοποιεί τα όνειρα του. Περάσαμε πάρα πολύ ωραία, γιατί ο Γιώργος έχει ένα ιδιαίτερο χιούμορ, έχουμε πολύ καλή χημεία μεταξύ και είμαστε φιλαράκια... Αυτός ήταν και ο λόγος που συνεχίσαμε και για 2η χρονιά.

- Ωραία, και από τις οντισιόν λοιπόν του παιχνιδιού βρεθήκατε μέσα σε μία νύχτα να κουβαλάτε το ισχυρό φορτίο του "Πρωινού Καφέ". Πώς ένιωθες τότε εσύ σε σχέση με την πίεση και τα διάφορα σχόλια που δεχόσασταν?

Κοίταξε, η αλήθεια είναι ότι οι δημοσιογράφοι μας φέρθηκαν τότε με τον καλύτερο τρόπο, δηλαδή δεν έχω παράπονο σε αυτό το κομμάτι. Δεν έγραψαν ποτέ κάτι κακό, δεν μας κατηγόρησαν για κάτι και όλα ήταν καλά. Όμως εμείς φυσικά και είχαμε άγχος, ιδιαίτερα εγώ, γιατί δεν ήξερα πως θα πάει και δεν ήμασταν προετοιμασμένοι για αυτό. Έγινε σε μία νύχτα όπως προείπες και σύ όλο αυτό το πράγμα, αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά και μας άφησε μία δυνατή εμπειρία, καθώς είναι πολύ σημαντικό να κάνεις ζωντανό πρόγραμμα.  

 
- Ήταν δύσκολο αυτό το καθημερινό 3ωρο?

Το πρωινό ξύπνημα ασφαλώς και είναι πάρα πολύ δύσκολο...

- Φέτος ασχολείσαι με αρκετά πράγματα τόσο στην Tv όσο και στο ραδιόφωνο και στον Τύπο. Καταρχήν θα ήθελα να μου μιλήσεις για το "Ολα 10" και για την προσωπική σου εξέλιξη μέσα σε αυτό...

Γενικώς τα πράγματα φέτος είναι δύσκολα. Όχι μόνο στην τηλεόραση αλλά παντού, το βλέπεις και εσύ ότι συνέχεια γίνονται και πιο δύσκολα. Δηλαδή δεν υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας, υπάρχει κρίση όχι μόνο οικονομική και τα πράγματα καθημερινά δυσκολεύουν για όλους. Σε μια τέτοια λοιπόν δύσκολη περίοδο, το "Ολα" συνεχίζει να διατηρεί τα ποσοστά του στην τηλεθέαση, συνεχίζει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των φανατικών τηλεθεατών του και είναι πολύ σημαντικό το να μην χάνεις το κοινό σου. Επομένως, μόνο ευχαριστημένοι μπορούμε να είμαστε από τις φετινές επιδόσεις.


- Γνωρίζεις αν θα συνεχίσετε και του χρόνου?

Αυτό ακόμη δεν το ξέρω. 


- Η συνεργασία σου με το Θέμα ήταν απόρροια του Όλα ή ήρθε από μόνη της;

Όταν έμαθα ότι θα βγει η εφημερίδα, ζήτησα από τον διευθυντή να δουλέψω και γω εκεί. Ήθελα πολύ να δοκιμάσω και αυτή την εμπειρία, μιας και μου άρεσε πάντα το γράψιμο. Ήθελα ακόμη πολύ να κάνω ρεπορτάζ, και έτσι ξεκίνησα να γράφω στην εφημερίδα.   

- Είχες ξανακάνει κάτι στον Τύπο;

Όχι, αυτή ήταν η πρώτη μου απόπειρα.

- Εγώ προσωπικά έχω διαβάσει αρκετές συνεντεύξεις που έχεις πάρει και σου ομολογώ ότι περιμένω κάθε Κυριακή με ενδιαφέρον την επόμενη. Ποιές από αυτές ξεχωρίζεις και γιατί?

Δεν είναι απαραίτητο ότι ένα πολύ επιτυχημένο πρόσωπο της τηλεόρασης ή ένας άνθρωπος που "παίζει" πολύ στην επικαιρότητα θα σου πει και τα καλύτερα ή θα είναι η καλύτερη συνέντευξη. Μου έχει τύχει πολλές φορές να κάνω συνεντεύξεις με πρόσωπα που δεν βρίσκονται στο επίκεντρο της επικαιρότητας, τα οποία όμως μου λένε πολύ ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα. Θα σου μιλήσω λοιπόν για τις πιο πρόσφατες που έχω κάνει και που συζητήθηκαν αρκετά.. Η μία από αυτές είναι η συνέντευξη με τον Ηλία Ψινάκη, όπου είπε διάφορα που συζητήθηκαν και έγινε αναπαραγωγή σε διάφορες εκπομπές, αλλά και του Γιώργου Παπαδάκη ο οποίος ήταν πολύ ευφυής και πολύ ειλικρινής στις απαντήσεις του.  Συγκεκριμένα, μου είπε πως έχει τύχει και αυτός να πουλήσει την ψυχή του στο διάολο για λόγους τηλεθέασης κλπ...  


- Έχουν υπάρξει αμήχανες στιγμές σε συνεντεύξεις ή έχει συμβεί κάποιο περίεργο περιστατικό?

Το μόνο που μου έχει συμβεί ως τώρα είναι να ξεκινήσω να κάνω την συνέντευξη και ξαφνικά στα μέσα αυτής να συνειδητοποιήσω ότι το κασσετοφωνάκι δεν έγραφε. Αυτό φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις τι είναι για έναν δημοσιογράφο έτσι; Είναι δράμα δηλαδή... Ε, τότε παρακάλεσα τον συνεντευξιαζόμενο να ξαναρχίσουμε από την αρχή και ευτυχώς ο άνθρωπος είχε πολύ καλή διάθεση, ήταν πολύ θετικός και δοτικός, και έτσι το ξανακάναμε από την αρχή.

- Τι επιπλέον στοιχεία νομίζεις ότι σου δίνει η εφημερίδα σε σχέση με τον τρόπο έκφρασης από την Tv?

Κοίταξε, στην εφημερίδα στο "Πρώτο Θέμα" δεν υπάρχει λογοκρισία και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Δηλαδή ξέρω ότι το κείμενο που θα δώσω για διόρθωση, δεν θα μου το αλλάξει κανείς και θα παραμείνει ακριβώς όπως το έδωσα. Επομένως, φυσικά και υπάρχει ελευθερία λόγου και ο καθένας μπορεί να γράψει την άποψη του όπως την αισθάνεται, όπως την νιώθει και όπως είναι ακριβώς. Αυτό βέβαια είναι πάρα πολύ σημαντικό για την δημοσιογραφία και τους δημοσιογράφους. 


(συνέχεια συνέντευξης)

- Δηλαδή αισθάνεσαι ότι εκφράζεσαι διαφορετικά και πιο ελεύθερα σε σχέση με την τηλεόραση.

Εννοείται αυτό, όπως και στο ραδιόφωνο.


- Μέσα σε όλα αυτά λοιπόν σε συναντάμε και στο ραδιόφωνο, στο "Θέμα 98,9" κάθε Κυριακή. Μίλησε μου λίγο για αυτό...

Το ραδιόφωνο είναι μια νέα αγάπη, που προέκυψε και κάνουμε εκπομπή κάθε Κυριακή μαζί με τον αδερφικό μου φίλο Μάνο Μαγιάτη 12:30 με 14:00. Είναι όμως σημαντικό που κάνω ραδιόφωνο με τον Μάνο, γιατί είναι ένας πολύ καλός μου φίλος και έτσι, επειδή γνωρίζει καλά ο ένας τον άλλο πια μετά από τόσα χρόνια, κάποιες φορές ξεχνάμε ότι είμαστε μπροστά από δύο μικρόφωνα όπου μπορεί να μας ακούει πάρα πολύς κόσμος. Αισθάνομαι ότι είμαστε πολύ αληθινοί, λέμε πραγματικά αυτό που σκεφτόμαστε, σχολιάζουμε την επικαιρότητα, μιλάμε για τηλεοπτικές ειδήσεις και τηλεοπτικά νέα με μια δική μας argo και δική μας έκφραση και υπάρχει απόλυτη ελευθερία λόγου όπως και στην εφημερίδα που είπαμε προηγουμένως. Κάθε Κυριακή δηλαδή ξυπνάω με πολύ μεγάλη χαρά που θα πάω στο ραδιόφωνο και δεν το είδα ούτε μια φορά σαν αγγαρεία. Επιπλέον, περνάει πολύ γρήγορα ο χρόνος, καθώς δεν καταλαβαίνω πότε ξεκινάμε και πότε τελειώνουμε...

- Αυτό δεν είναι το πρώτο σου εγχείρημα στο ραδιόφωνο ως ραδιοφωνικός παραγωγός σωστά;

Όντως είναι το δεύτερο μιας και το πρώτο ήταν στο "Mad Radio 106,2".

- Προσωπικά θεωρείς ότι μπορούν να υπάρξουν φιλίες μέσα στον χώρο αυτό;

Φυσικά και μπορούν να υπάρξουν. Δεν υπάρχει τίποτα σε κουτάκια και δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε τέτοια θέματα, καθώς δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και δεν είναι η χημεία μας ίδια με όλους τους ανθρώπους που συναναστρεφόμαστε καθημερινά. Άλλες σχέσεις πετυχαίνουν και άλλες όχι. Εγώ προσωπικά έχω κάποιους φίλους  που μπορεί να ανήκουν στο "σύστημα της showbiz", τους οποίους όμως πραγματικά αισθάνομαι φίλους μου. Δηλαδή αν εσύ δουλεύεις μέσα σε αυτό τον χώρο, δεν πάει να πει ότι έχεις και ένα ταμπελάκι που λέει "μακριά από μένα, δεν είμαι καλός φίλος"...

- Μάλιστα. Εσύ Δέσποινα στην καθημερινή της ζωή πώς είσαι? Δηλαδή πώς θα μου περιέγραφες μια συνηθισμένη σου μέρα?

Καταρχήν, δεν ξυπνάω πολύ νωρίς το πρωί. Η αλήθεια είναι πως το πρωινό ξύπνημα με αποσυντονίζει... Δεν μπορώ να είμαι συγκεντρωμένη, δεν σκέφτομαι καλά, δεν λειτουργώ καλά και επιπλέον επειδή μου αρέσει πάρα πολύ ο ύπνος προσπαθώ να μην τον στερούμαι... Επομένως η μέρα μου ποτέ δεν ξεκινάει νωρίς το πρωί, εκτός αν συντρέχει πολύ σημαντικός λόγος , όπως το να πληρώσω κάποιους λογαριασμούς ή να πάω σε κάποιες τράπεζες ή τελοσπάντων κάτι πολύ σημαντικό! Συνήθως από τις 11 και μετά ξεκινάει η μέρα μου, είμαι στην εφημερίδα όπου κάνουμε τις πρώτες συσκέψεις με τον Βαγγέλη Περρή για το περιοδικό το "Ολα" και μένω αρκετές ώρες στο γραφείο γιατί το γραφείο μου είναι μεν στην εφημερίδα αλλά από εκεί κάνουμε όλες τις δουλειές τόσο για την εκπομπή όσο και για το ραδιόφωνο. Δηλαδή αυτή είναι η βάση μας, εδώ στο "Πρώτο Θέμα" στο Μαρούσι. Συνήθως εδώ κάθομαι μέχρι τις 7-8 το βράδυ και δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνω γυμναστήριο, οπότε είμαι τυχερή γιατί είναι στο Ολυμπιακό στάδιο και είναι 5 λεπτά από την εφημερίδα, άρα μπορώ να πάω κατευθείαν. Το μόνο αρνητικό είναι πως συνήθως παραγγέλνω και τρώω απ' έξω γιατί είμαι πολλές ώρες εκτός σπιτιού, αλλά προσπαθώ να το περιορίσω και αυτό λίγο. Επίσης, μου αρέσει πάρα πολύ το σινεμά! Δηλαδή, μπορώ να πάω μια μέρα στο Mall και να δω 3 ταινίες στην σειρά, αρκεί βέβαια και οι φίλοι μου να έχουν την ανάλογη διάθεση... Και ακόμα, κάτι που ανακάλυψα ότι μου αρέσει πάρα πολύ τώρα τελευταία είναι το sushi!

Πιστεύω δηλαδή ότι γενικά κάνω μία απλή, χαλαρή και κανονική ζωή...

- Τώρα μιας και το site μας λέγεται Tvnea, ποιά είναι η σχέση σου με την τηλεόραση ως τηλεθεάτρια?

Νομίζω ότι είναι άριστη! Είμαι φανατική τηλεθεάτρια, παρακολουθώ πάρα πολύ τηλεόραση καθημερινά και με ενδιαφέρει καταρχήν επαγγελματικά το τι συμβαίνει σε αυτήν. Επομένως είτε κάτι μου αρέσει είτε δεν μου αρέσει, προσπαθώ να το βλέπω για να έχω άποψη και να ξέρω περί τίνος πρόκειται..  

- Τι σου αρέσει να παρακολουθείς στην Τv, και ποιές σειρές ή εκπομπές της φετινής σεζόν ξεχωρίζεις?

Βλέπω τα πάντα! Ειδικότερα μου αρέσει το "Dancing with the stars" πάρα πολύ, φυσικά το "Ολα" και  το "Ράδιο Αρβύλα" καθώς εκτιμώ ιδιαιτέρως το χιούμορ του Κανάκη και πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ έξυπνο παιδί . Όπως καταλαβαίνεις δηλαδή η Κυριακή και η Δευτέρα είναι από τις πιο καλές μου τηλεοπτικές μέρες και μου αρέσει πολύ να βλέπω τηλεόραση τότε.. Από σειρές μου αρέσει αρκετά η "Πολυκατοικία" και όταν είμαι σπίτι μπορεί να κάτσω να το δω, αλλά και το "Μίλα μου βρώμικα" της Κοντοβά.

- Θεωρείς ότι έχουν δίκιο ορισμένοι που λένε ότι το ποιοτικό επίπεδο της ελληνικής τηλεόρασης μειώνεται χρόνο με τον χρόνο?

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε για την ποιότητα της τηλεόρασης. Όποιος θέλει να βλέπει τηλεόραση βλέπει, και όποιος δεν θέλει δεν βλέπει! Είναι πολύ εύκολο δηλαδή να πατήσεις ένα κουμπί στο τηλεκοντρόλ και να μην δεις άμα δεν σου αρέσει. Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε για να γεμίσουμε το χρόνο μας, αλλά αυτή την άποψη ότι στην τηλεόραση δεν υπάρχει ποιότητα, αυτό το κράξιμο, αυτή την καραμούζα δηλαδή ειλικρινά δεν την αντέχω πια... Έγιναν όλοι ειδικά και όλοι έχουν άποψη αν είναι καλή η τηλεόραση ή όχι. Έχεις την ελευθερία να δεις αυτό που θέλεις και έχεις την ελευθερία να πατήσεις το κουμπί και να κλείσεις την τηλεόραση, είναι απλά τα πράγματα  !

- Πολύ σωστό είναι αυτό βέβαια.. Ακόμη είσαι από τα άτομα που δεν έχουν απασχολήσει ιδιαίτερα τα ΜΜΕ με την προσωπική τους ζωή. Πόσο δύσκολο είναι αλήθεια το να κοντρολάρεις ή μάλλον καλύτερα να διαχειρίζεσαι την δημοσιότητα στο επίπεδο που θές?

Δεν είναι δύσκολο νομίζω. Αν θέλεις να κρατήσεις σε ένα βαθμό αποστασιοποιημένα τα προσωπικά σου ζητήματα, μπορείς να το κάνεις. Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα και όπως είπα πριν γενικά οι δημοσιογράφοι, ο Τύπος, τα περιοδικά κλπ δεν μου έχουν φερθεί άσχημα μέχρι στιγμής. Δεν έχω κανένα παράπονο ως προς αυτό...

- Εγώ να σε ρωτήσω μόνο αν είσαι καλά και ευτυχισμένη αυτή την περίοδο?

Είμαι πολύ καλά και είμαι πολύ ευτυχισμένη !


- Ποιά είναι η γνώμη σου για ανθρώπους του χώρου που επιλέγουν να προβάλλουν κάθε λεπτό της προσωπικής τους ζωής με στόχο προφανώς την δημοσιότητα αλλά και την προβολή της δουλειάς τους ενδεχομένως?

Είναι δικαίωμα τους και είναι απόλυτα θεμιτό να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε γεμίζει. Υπάρχουν άνθρωποι που τους ευχαριστεί να βλέπουν την ζωή τους στα περιοδικά, έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν και δεν θα τους κρίνω εγώ για αυτό...

- Εσύ αυτό το διάστημα συζητάς κάποιες κινήσεις για του χρόνου?

Αυτό το διάστημα τρέχουμε με υπερβολικούς ρυθμούς με την εκπομπή, τα βίντεο, το "Ολα", το ραδιόφωνο και την εφημερίδα, επομένως όχι δεν κάνω καμία συζήτηση για την νέα σεζόν. Προσπαθώ να είμαι συνεπής σε αυτά που κάνω τώρα.

- Η οικονομική κρίση φέτος σε άγχωσε στον βαθμό που την ακούμε από τα ΜΜΕ;

Φυσικά και με άγχωσε.. Δεν άγχωσε βέβαια μόνο εμένα, αλλά τους πάντες πιστεύω γιατί αυτά τα πράγματα είναι ντόμινο. Δηλαδή θα υπάρξει και υπάρχει ήδη ένα ντόμινο εξελίξεων, όπως περικοπές μισθών, πολύ ακριβά προϊόντα πλέον και γενικά η ζωή έχει δυσκολέψει. 

- Κλείνοντας, αν σου ζητούσα να φανταστείς τον εαυτό σου μερικά χρόνια μετά (10 - 15 χρόνια) πώς θα ήθελες να είναι η ζωή σου σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο?

Δεν είναι πρωτότυπο αυτό που θα σου πω... Θα ήθελα να έχω μία ωραία και ευτυχισμένη οικογένεια με αρκετά παιδιά, δύο τρία. Για την επαγγελματική μου ζωή θα ήταν χαζό εκ μέρους μου να πω από τώρα πως θα ήθελα να είναι, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι προκύπτει στην πορεία. Υπάρχουν συνέχεια καινούργια δεδομένα, αλλάζουν οι καταστάσεις, αλλάζουν τα πράγματα καθημερινά και δεν έχω αυτή την ανασφάλεια του να σκέφτομαι πως θα είμαι επαγγελματικά μετά από δέκα χρόνια. Όπως το θέλει ο Θεός και η τύχη !

Ακολουθεί ένα βίντεο αφιερωμένο στο σημερινό μας "Πρόσωπο": Δέσποινα Καμπούρη


*Το κομμάτι που ακούγεται στο βίντεο είναι επιλογή της Δέσποινας (Reamonn - Supergirl).

Λοιπόν, κάπου εδώ και τα σημερινά "Πρόσωπα" έφτασαν στο τέλος τους. Εγώ να ευχαριστήσω προσωπικά πάρα πολύ την Δέσποινα Καμπούρη για την συνέντευξη που μου παραχώρησε για το site μας και ελπίζω να άρεσε και σε εσάς..

Το ραντεβού μας εδώ στο Tvnea ανανεώνεται όπως πάντα για την επόμενη Παρασκευή, ασφαλώς με ένα νέο αφιέρωμα σε μία αγαπημένη προσωπικότητα της Showbiz.

* Μην χάσετε την επόμενη εβδομάδα: Μία νέα αποκλειστική συνέντευξη μίας όμορφης, πολύ γλυκιάς και εξαιρετικά ταλαντούχας ηθοποιού της νέας γενιάς που έχει την δυνατότητα να κινείται από το δράμα στην κωμωδία και το αντίστροφο με μία ιδιαίτερη γοητεία..

Σας ευχαριστώ ακόμα μια φορά πολύ για την ανάγνωση σας, καλό Σαββατοκύριακο και όπως πάντα μια συμβουλή... να είστε πάντα ο εαυτός σας!

Γειά χαρά !
Αλέξανδρος Κούρτης

Διαβάστε επίσης τα προηγούμενα "Πρόσωπα" εδώ:

Δημοσίευση σχολίου

33Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Mprabo an kai megalh wraia h sunenteuksh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Δεσποινα ειναι ενα απο τα προσωπα που μου αρεσει πολυ στην τηλεοραση και σιγουρα θα εχει πολυ μεγαλο μελλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly omorfi kopela kai poly swsth dimosiografos.. bravo gia thn synenteyxi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. an kai ligo bareth h sunenteuksh einai ena wrai proswpo gia thn thleorash

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poly oraia h synenteuksi, bravo alex!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ καλη η προσπαθεια σας τον τελευταιο καριο με συνεντευξεις και με τηλεοπτικα νεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραιος αλεξανδρε. πολυ ομορφη και σωστη παρουσια στην tv η καμπουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. KALH H SUNENTEUKSH ALLA DEN EBALE KAI POLLA LAURAKIA, P.X TO OLA MALLON THA SUNEXISEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπραβο σε ολους που δουλευουν εδω μεσα, αξιολογη η δουλεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mprabo alex wraia h sunenteuksh kai h despoina kouklara kai me polu mellon sthn thleorash

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. skizei to blog sas mprabo paidia, an kai tuxaia apo to facebook sas brhka sunexiste etsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ καλή η δέσποινα και πολύ ωραία η συνέντευξη σου αλέξανδρε! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. eipe arketa sthn sunenteuksh h kampourh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία συνέντευξη.Αλλά λίγο μεγάλη.Μπράβο/
    ΝΤΙΝΑ-ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. poly axiologi parousiastria kia dimosiografos! bravo sas paidia, bravo alex.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΟΥΠΕΡ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ!!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ, ΦΑΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. bravo paidia polu kalh synentexi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. paidia teleia h sunenteuksh, mhn akoute kanenan zhleuoun pou den mporoun na to kanou autoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ti orea pou ine.oeo. adiafori telios omos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. mia xara einai aplos esu eisai apo allo blog kai zhleueis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μια χαρα ειναι η συνεντευξη οπως και οι αλλες που παρουσιασαν στο tv nea δες γερμανου,εδω εκπομπες δεν μποροων να τις εχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ksidaki se opoion den aneresei mia xara einai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χεστηκα για την καμπουρη σιγα την επιτυχια να ταν η τατιανα η ελενη η ρουλα η μανωλιδου ατε και η σκορδα η ναταλια καλη ειναι αλλα οχι και η καμπουρη ομορφη γλυκια κοπελα αλλα αδιαφορη και σιγα μη διαβασω ολοι την συνεντευξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mhn akoute kanan kala kanete kai probalete nea proswpa, giati meta otan tha prwtagwnistyoun alla tha lene

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε μου μπράβο! Πολύ καλή η συνέντευξη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. BRE BRE KAI ESU EDW MPAINEIS GIANNAKH?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιατί σου έκανε εντύπωση 9.27?

    Δεν σημαίνει οτι επειδή γράφω στο mediakanea, έχω κακές σχέση με το Tvnea! Ίσα ίσα.Tον Αλέξανδρο συγκεκριμένα τον γνωρίζω, μιας και συνεργαζόμασταν παλία στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ti egine polu twra teleutaia sxoliazoun suntaktes tou allou blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ελατε παιδια δεν θα δωσει σε κανεναν λογαριασμο αν θα σχολιάσει κατι , ελεος με μερικους κολλημενους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ntroph sth menegakh kai sta 100.000eyrw pou pairnei....
    oust reeeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη με δεδομένο ότι δεν γνώριζα πολλά πράγματα για την κοπέλα! μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολυ ωραια η συνεντευξη με πολλες και ενδιαφερουσες ερωτησεις! Η Δέσποινα ειναι μια δροσερη, εργατικη, και σεμνη κοπελλα, και της ευχομαι Καλη Τυχη στην συνεχεια της καριερας της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !