Είναι τελικά έγκυος η Κατερίνα Καραβάτου;

Λευτέρης Προβιάς
0
Ήταν απολύτως λογικό να γίνει ένας πανικός από την γκάφα του Λουδάρου. Μια γκάφα που ταξίδεψε σε δευτερόλεπτα απο την μια ακρή της μπλοκόσφαιράς έως την άλλη. Ποια είναι όμως η αλήθεια;

Απο εκείνη τη στιγμή η Κατερίνα δέχτηκε έναν καταιγισμό τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων για το ευτυχές γεγονός. Την δεύτερη εγκυμοσύνη της. Έτσι τουλάχιστον αφέθηκε να εννοηθεί. Ποια είναι όμως η αλήθεια.

Η ίδια η Κατερίνα πρίν απο λίγο κατόρθωσε να βγάλει γραμμή και να μου μιλήσει: «Είναι ένα γεγονός που τάραξε πολύ κόσμο και ιδιαίτερως τους δικούς μου ανθρώπους και την οικογένειά μου. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ Νάσο και γράψτο με κεφαλαία. Δεν γνωρίζω τι είχε στο κεφάλι του ο Λουδάρος όταν είπε αυτό που είπε. Άλλωστε αυτά και να θές να τα κρύψεις φαίνονται. Δεν ισχύει τίποτε και ευχαριστώ τον κόσμο για το ενδαιφέρον του».
Μήπως τελικά ο Λουδάρος εννοούσε κάτι άλλο; Μήπως κάποια συνεργασία που κυοφορείται; Πολύ πιθανόν θα πώ εγώ!

Nassos Blog

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !