«Με τον πατέρα μου ήμουν ερωτευμένος»

Λευτέρης Προβιάς
0
Η εξομολόγηση πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού... Για όλους και για όλα μίλησε ο Στράτος Τζώρτζογλου στο Πρωινό mou.

Ο ηθοποιός, ιδιαίτερα συγκινημένος όταν μιλούσε για τον πατέρα του, περιέγραψε μια σκηνή που είχε ζήσει μαζί του στο παζάρι: «Είχα πάει μια φορά στο παζάρι μαζί του και τον κοιτούσα. Του είχα αγοράσει ένα πολύ ακριβό μπουφάν και ήταν μια εικόνα περίεργη. Τον κοιτούσα και του λέω: "Ρε πατέρα είσαι πολύ κωμικός έτσι με αυτό το πράγμα"!».

Ο Στράτος Τζώρτζογλου ανέφερε χαρακτηριστικά στον Πέτρο Κωστόπουλο: «Τον λάτρευα. Με τη μάνα μου έμοιαζα αλλά με τον πατέρα μου ήμουν ερωτευμένος. Είχα ένα τεράστιο θαυμασμό για τον πατέρα μου».


Zappit

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !