Σοκάρει με την αλήθεια της: Πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός βαριόταν να κάνει παιδί: «Δε μου αρέσουν οι άνθρωποι. Εμένα μου αρέσουν τα ζώα!»

0
«Δεν ήθελα να κάνω παιδιά. Αυτός έχει μια κόρη από τον προηγούμενο γάμο. Γιατί όταν τον γνώρισα εγώ ήταν ήδη χωρισμένος με μια κόρη με την οποία είμαστε πάρα πολύ φίλες.» και συνέχισε εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δε θέλησε να αποκτήσει:

«Βαριόμουν. Δεν ήθελα. Εμένα μου αρέσουν τα ζώα. Δε μου αρέσει να μεγαλώνω ανθρώπους. Δε μου αρέσουν οι άνθρωποι. Θέλουν πολύ μεγάλο κόπο. Θέλουν τεράστια εκπαίδευση»

Ο λόγος για την Ισμήνη Καλέση που μίλησε στα Καρντάσιανς.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !