Στο μυαλό μας είναι ο 18χρονος Ερμής κι αυτός κλείνει τα...

Λευτέρης Προβιάς
0
Μπαίνει καθημερινά μέσα στα σπίτια μας εδώ και 15 περίπου χρόνια μέσα από τη μεγάλη επιτυχία του ΑΝΤ1, "Άκρως Οικογενειακόν". Ο Ερμής, κατά κόσμον Χρήστος Σπανός, μίλησε αποκλειστικά σε μία συνέντευξη στο Tvnea...


-Σε λίγους μήνες γίνεσαι 40 χρόνων κι όμως στο μυαλό όλων έχεις μείνει ο 18χρονος Ερμής. Πως νιώθεις γι’αυτό; 

-"
Ακόμα με έχετε στο μυαλό σας σαν 18 χρόνο; Και ήρθες τώρα να μου θυμίζεις και την ηλικία μου;(γέλια). Νοιώθω πολύ ωραία που σε λίγους μήνες θα κλείσω τα 40 και είμαι έτσι... Το προσπαθώ πολύ με γυμναστική και σωστή διατροφή αλλά νομίζω ότι έχω και καλό DNA . Υπάρχουν άνθρωποι που είναι 25 και φαίνονται 35. Εγώ πάντα φαινόμουν μικρότερος. Μου αρέσει αυτό γιατί μου δίνει περισσότερες δυνατότητες για ρόλους. Δε θα παίξω ακόμα τον 40άρη. Βέβαια υπάρχουν και στιγμές που λέω οτι ο κόσμος με έχει ταυτίσει με τον Ερμή συμπεριλαμβανομένων και των ανθρώπων της δουλειάς. Αν δεν πάρεις 15-20 κιλά, ή αν δε χάσεις τα μαλλιά σου δε φαίνεται η πραγματική σου ηλικία. Κι αυτό συμβαίνει και σε ανθρώπους εκτός του χώρου μας. Προσέχω λοιπόν τι τρώω και γυμνάζομαι αρκετά. Ευτυχώς δεν άσπρισα ακόμα ( γέλια)."


Διαβάστε την υπόλοιπη συνέντευξη εδώ!

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !