Η μάχη των διαφημιστικών εσόδων:Ποιο κανάλι τερμάτισε πρώτο τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ?

Χρηστος Γ
6
Εχοντας δώσει την εικόνα της μάχης για το 9μηνο του 2013,ας ρίξουμε μια αναλυτικά ματιά στη διαφημιστική πίτα του Οκτωβρίου,του πρώτου καυτού μήνα ανταγωνισμού. Ο Ant1 έριξε στη μάχη όλα τα όπλα με σημαία το κοινό 15-44. Τι κατάφερε?
Το Mega πήρε εντυπωσιακή πρωτιά,διερύνοντας μάλιστα τη διαφορά από τους μήνες Αύγουστο-Σεπτέμβριο.Οι άνθρωποι του Ant1 είδαν το σταθμό να απορροφά 2.600.000 εκατομμύρια λιγότερα (!!),όταν η μοναδική πρεμιέρα της ζώνης 21.00-24.00 ήταν τα Κλεμμένα Ονειρα στις...28 του μήνα! Η διαφορά είναι χαωτική,αν υπολογίσετε πως τόσο δεν κοστίζει η prime time των 2 καναλιών μαζί,αυτή την περίοδο!Τυχερός ο 'μετρ της επιτυχίας΄ Λάτσιος, ευτυχώς αποχώρησε ο Μπούτος,η συμβολή του οποίου (και σε επίπεδο διαφημιστικών χειρισμών) είναι ασύγκριτη...
Οριακή νίκη και για το Star έναντι του Alpha.Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Media Services:
H διαφορά στο περίφημο κοινό 15-44,είναι μόλις 1.5% υπέρ του Mega,την ώρα που ο Alpha είναι άνετα πρώτος πάνω από το Star.Αυτο αποδεικνύει, για πολλοστή φορά τις σκοπιμότητες περί συγκεκριμένων κοινών ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ. Οι αριθμοί δείχνουν ξεκάθαρα,πως το κανάλι που πρωτεύει στη ζώνη 18.00-24.00 (πάνω από 80% της πίτας) δύσκολα μένει 2ο στο ταμείο.Το οικονομικό αποτέλεσμα εξάλλου (5.3%), είναι πολύ κοντά στη διαφορά των 2 σταθμών σε επίπεδο τηλεθέασης στο slot αυτό. Για να δούμε,τι 'κοινά' θα εφευρίσκονται από εδώ και στο εξής στη μάχη των εντυπώσεων....Γιατί η αλήθεια των αριθμών είναι αδιάψευστη...

Δημοσίευση σχολίου

6Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Τα νουμερα όμως αλλάζουν τον Νοέμβριο... μιας και το νεανικο κοινό τελικά κάνει την διαφορα ακόμα και στην πρωτιά.

    Το MEGA αλλωστε πριν ξεκινησει το κανονικο του πρόγραμμα, ειχε καλύτερα νουμερα στο prime time..αλλα και την πρωτιά με κάποια διαφορα στο συνολο κι απο κοντα στο νεανικο κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pote omws ta erikse o ANT1 "ola" ta opla tou (pou den ta eriske ola, alla ta perissotera)? Stis 21/10... Pio prin eixe mia prime time pou den kostize tipota alla patone... To epixeirima pou grafeis pio panw tha eixe pragmatiki isxi an auto synaibaine to Noembrio pou exoun pliri programma kai ta 2 kanalia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο μου,κάνε λίγο υπομονή και για το Νοέμβριο...Μιας και γνωρίζεις από 'κοινά' θα ξέρεις πως οι επαναλήψεις δε δίνουν τα ίδια έσοδα.Μιλάμε για Βατερλώ, κυρίως επικοινωνιακό του σταθμού.
    DWTS,Θέμος,Γερμανού,Σουλειμάν, Πρωινό,Μπρούσκο,Βαλς κτλ κτλ απέναντι σε...επαναλήψεις.Απλώς καλό είναι αν λέγονται κάποιες αλήθειες με αριθμούς.Οταν κάποιος φτιάχνει γλυκά δε σημαίνει ότι είναι ο Παρλιάρος.
    Τα στοιχεία ήταν στα χέρια μας απλά συχνά (γιατί άραγε) δε δημοσιεύονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστά 'Πλούταρχε',με 2 live DWTS,την περίφημη πρωτιά του Μπρούσκου στο κοινό 15-44,Πρωινή ζώνη κτλ και 10 ημέρες πιο φρέσκο πρόγραμμα σε σχέση με του Σεπτεμβρίου, η ψαλίδα άνοιξε (ήταν κάτω από 3 μονάδες το Σεπτέμβρη) στις 5.5!! Συντομα ετοιμαστείτε για νέα κοινά. Θα βλέπουμε πρώτα το 15-24, στην κάρτα με τα νούμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή προφανώς δεν έχουμε όλοι γνώσεις επί της τηλεοπτικής διαφήμισης, το "ΣΚΑΪ", το "EXTRA", το "NICKELODEON" και το "E", πως γίνεται να έχουν 0€ σε διαφημιστική δαπάνη;

    Επίσης, να φανταστώ πως δε συνυπολογίζεται το telemarketing στον παραπάνω πίνακα. Γιατί διαφορετικά το "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV" θα έπρεπε να σπάει ρεκόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα αυτά είναι ενδεικτικά. Το ΣΚΑΙ δεν δημοσιεύει στοιχεία και ο παραπανω πίνακας δεν εμπεριέχει τις συμφωνίες κάτω απο τι τραπεζι και τις εκπτώσεις που γίνονται στους καλοπληρωτες και σε όσους έχουν μεγάλη "ομπρελλα " απο μίντια!
    Αρα μην πιστεύετε αυτά που βλεπετε!
    Και τελος Δεν υπολογίζονται οι χορηγοί που δίνουν απευθείας χρήματα και όχι μέσω διαφημίμιστικων σποτ. Παράδειγμα...η κοσμοτε στο dancing αλλά και τα orreo στη μαγειρική της αργυρως. Άπειρα παραδείγματα υπαρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !