Κατερίνα Καραβάτου: Η κόντρα με την Κουτσελίνη & ο λόγος που επέστρεψε στον Alpha

0
Η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε στο περιοδικό «TV Έθνος» για τη δημόσια κόντρα που είχε με τη Ζήνα Κουτσελίνη, με την οποία τελικά βρέθηκαν να συνεργάζονται φέτος στο ίδιο κανάλι, ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στο χρονικό της αποχώρησης αλλά και της επιστροφής της στον Alpha. 


Για την επιστροφή της στον Alpha, η γνωστή παρουσιάστρια είπε: «Ηταν ομαλή, ναι, γιατί πέρασε και ο καιρός. Δύο σεζόν δεν είναι και μικρό διάστημα. Οσα προβλήματα είχα με την προηγούμενη διεύθυνση τα είχα λύσει με την... προηγούμενη διεύθυνση. Ο κ. Κοντομηνάς, που μου έκανε την πρόταση, μου μίλησε με τόσο ωραίο τρόπο και έτσι κάπως κλείστηκε αυτή η συμφωνία. Γύρισα σε ένα μέρος που ήξερα πάρα πολύ καλά. Την πρώτη μέρα μου φάνηκαν όλα πάρα πολύ οικεία. Είδα ανθρώπους με του οποίους συνεργαζόμουν χρόνια και που αγαπώ ιδιαιτέρως».

Θεώρησε, όμως, προσωπική της αποτυχία το κόψιμο του «Κους-Κους» πριν 2 χρόνια; Η ίδια ξεκαθάρισε: «Δεν το θεώρησα ποτέ αποτυχία μου γιατί καταρχάς η τηλεόραση είναι ομαδική δουλειά και σπάνια θεωρείς κάτι προσωπική αποτυχία. Κι έπειτα ήταν και μια εκπομπή που πήγαινε καλά -η τελευταία της χρονιά ήταν και η πιο επιτυχημένη της. Η διακοπή έγινε για λόγους οικονομικούς και αλλαγής του προγράμματος».

Με την επάνοδό της στο κανάλι, όμως, η Κατερίνα Καραβάτου έδωσε τέλος και στην κόντρα που είχε ξεκινήσει με τη Ζήνα Κουτσελίνη, η οποία είχε μιλήσει απαξιωτικά για εκείνη στο «Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο». Η ίδια είπε σχετικά: «Βεβαίως και ξεκαθαρίσαμε όλα αυτά τα πράγματα που υπήρξαν ανάμεσά μας και αποφασίσαμε να κάνουμε μια νέα αρχή. Και την κάναμε. Θεωρώ ότι όλα μπορούν να λυθούν με τη συζήτηση. Είναι κάτι που παλιότερα δεν το πίστευα. Oμως, ο Κρατερός, που είναι πολύ της επικοινωνίας, μου το εμφύσησε».

Πόσο φοβήθηκε η ίδια να αναλάβει μία εκπομπή που εκ των προτέρων έφερε αρκετή ίντριγκα πάνω της από τις προηγούμενες σεζόν; Η Κατερίνα Καραβάτου τόνισε: «Δεν με αφορά κάτι το οποίο υποτίθεται πως έγινε παλιά. Δεν με απασχολεί αυτό που ακούγεται ότι μπορεί να γινόταν, γιατί δεν το έχω ζήσει και δεν το ζω. Εγώ κάνω μια νέα αρχή. Δεν μου επιτρέπω να ακολουθήσω κάτι που "υπήρξε". Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δημιουργήσω κάτι ωραίο».

Τέλος, η παρουσιάστρια του Alpha μίλησε για όλα αυτά που την έκαναν να επιστρέψει στο κανάλι μετά από ένα χρονικό διάστημα απουσίας από τα τηλεοπτικά δρώμενα: «Εμένα μου άρεσε πολύ ο τρόπος που μου μίλησαν και εκεί στάθηκα.Στην τηλεόραση έπειτα από όλα αυτά, δεν θα γυρνούσα απλώς για να γυρίσω. Αυτό είναι κάτι που θα το είχα κάνει αν ήθελα. Και προτάσεις υπήρχαν και συζητήσεις είχα κάνει και πράγματα ετοιμαζόμουν να κάνω, αλλά για κάποιους λόγους δεν έγιναν, ωστόσο δεν ήταν το ζητούμενό μου να είμαι στην τηλεόραση. Αυτό ήταν κάτι που μου άρεσε και ήθελα να το κάνω. Θα ήμουν δυστυχής αν δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς την τηλεόραση στη ζωή μου. Θα είχα κάποιο πρόβλημα σίγουρα! Δεν ξέρω πώς λειτουργεί σε άλλους. Εγώ δεν γεννήθηκα στην τηλεόραση. Εκανα άλλα πράγματα πριν, με τα οποία ήμουν ευτυχισμένη και επίσης ξέρω ότι αυτό δεν θα κρατήσει για πάντα».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !