Ξεκίνησε η μάχη για τα Lead in τον δελτίων κι αν κρίνουμε από τα νούμερα τηλεθέασης μάλλον αυτή η μάχη θα κριθει στα σημεία. Στα παρακάτω πινακακια βλέπουμε ξεκάθαρα ότι οι νεαρές ηλικίες επιλέγουν την νέα καθημερινή σειρά του Αντ1 Μπρούσκο ενώ οι ηλικίες άνω τον 45 επιλέγουν την τούρκικη σειρά του Mega Φατμαγκιουλ.Το Μπρούσκο κατάφερε να κάνει μέσο όρο στις γυναίκες 15-24 το θαυμαστό 50% ενώ η Φατμαγκιουλ κατάφερε να πάρει με μεγάλη διάφορα από τον ΑΝΤ1 στο γυναικείο κοινό 55+ με 38,1%.Στο ιδιο κοινο μάλιστα ( γυναικείο κοινό 55+) και η Προδοσία του Star εχει το μεγαλυτερο ποσοστό του (21,2%).
ΠΗΓΗ: AGB Nielsen Media Research
ΠΗΓΗ: AGB Nielsen Media Research
κι με απλα μαθηματικα υπολογίζεται!24.9 16.7 φατμα που σημαινει 24.9*2=49.8-16.7 33.1(45+)μπρουσκο 20.4*2=40.8-28=12.8(45+)προδοσια 12.9*2=25.8-8.2=17.6 (45+) περιέργως εχει καθημερινα το ιδιο 45+!συμπερασμα το μπρουσκο εχει πληξει τη φατμαγκιουλ στο νεανικο...αλλα κι η προδοσια στο 45+ περισυ τα ποστοστα του 45+ με φωτη κι μαρια ηταν 3-5%΄κι η φατμα 47-50% οποτε εχει χασει 14 μοναδες στο κοινο αυτό από την προδοσια!επιμυθιο...οι νεοι δεν παρακολουθουν τουρκικα πλεον
ΑπάντησηΔιαγραφή