Τζόυς Ευείδη: «Όλα αυτά τα χρόνια αποχής μου από την τηλεόραση ήταν επειδή δεν είχα προτάσεις»

0
«Αν εξαιρέσουμε τη σειρά «Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας» που κόπηκε απείχα περίπου δέκα χρόνια», δήλωσε στο tvbox η ηθοποιός και συνέχισε: «Όλα αυτά τα χρόνια αποχής μου από την τηλεόραση ήταν επειδή δεν είχα προτάσεις. Και το γεγονός αυτό με τρόμαξε. Αλλά δεν είμαι άνθρωπος που θα κυνηγήσω κάτι όταν δεν με θέλει. Όσες φορές επιδίωξα κάτι με το ζόρι δεν μου «έκατσε». Εκείνη την εποχή αποφάσισα ότι θα προσαρμόσω τη ζωή μου με βάση τα έσοδα από το θέατρο και έτσι επιβίωσα». 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !