Δήλωση-βόμβα πασίγνωστης Ελληνίδας παρουσιάστριας: «Δεν ήμουν ευχαριστημένη ερωτικά από τον πρώην σύζυγό μου!»

1
Δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα. Η πασίγνωστη παρουσιάστρια είναι πάντα ένα βήμα μπροστά. Τι και αν στις ΗΠΑ είθισται να μιλούνε οι stars για την ερωτική τους ζωή; Στην Ελλάδα κανείς δεν τολμάει να πει κουβέντα. Η παρουσιάστρια κάνει τη διαφορά.
«Το κομμάτι του έρωτα είναι πολύ σημαντικό για ένα ζευγάρι, ούτε ο Νίκος ήταν ευχαριστημένος μαζί μου, ούτε εγώ με εκείνον...»
Απογοητευμένη από την ερωτική της ζωή δηλώνει η παρουσιάστρια, έπειτα από τον αιφνίδιο - για τον κόσμο της σόουμπιζ - χωρισμό της! Η ίδια, μιλώντας σε  εβδομαδιαίο περιοδικό αποκάλυψε:

«Το κομμάτι του έρωτα είναι πολύ σημαντικό για ένα ζευγάρι, ούτε ο Νίκος ήταν ευχαριστημένος μαζί μου, ούτε εγώ με εκείνον...».

Η Βίκυ Καγιά μίλησε στο περιοδικό «You».

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Δηλαδή, μετά από τόσα χρόνια δεσμού, περίμεναν την πρώτη νύχτα του γάμου για να το κάνουν και να καταλάβουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !