Οι 2 μεγάλες αλλαγές στο φετινό ΦΜ:Τι αποκαλύπτει ο Σεργουλόπουλος

Χρηστος Γ
0
Ο παρουσιαστής είπε μεταξύ άλλων ότι «όλη η ομάδα δουλεύει για την ανανέωση της εκπομπής!».

Mιλώντας στο περιοδικό "TV Ζάπινγκ" για τις αλλαγές που πρέπει να περιμένουμε τη νέα σεζόν στην εκπομπή, αποκάλυψε: «φτιάχνουμε ένα νέο σκηνικό, γυρίζουμε καινούργιους τίτλους και ανανεωνόμαστε σε πρόσωπα. Προχωράμε μπροστά με την ίδια συνταγή που αγαπάει ο κόσμος και με μερικές νοστιμιές παραπάνω!».

Το καλοκαίρι που πέρασε, ο παρουσιαστής γέμισε για τα καλά τις μπαταρίες του αφού έκανε διακοπές σε Πάρο και Ταϋλάνδη. Ο ίδιος σχολιάζει για τις ξέγνοιαστες στιγμές που πέρασε: «Λατρεύω τα ταξίδια στο εξωτερικό. Παλιότερα ταξίδευα μόνος μου, τώρα πια όχι. Μ' αρέσει να έχω καλή παρέα μαζί μου, φίλους, ή έναν έρωτα. Δεν αντέχω τα σκηνικά τσίτα νεύρου στις διακοπές. Δεν μπορώ εντάσεις και γκρίνιες. Το χειρότερόο μου είναι ζευγάρια που τσακώνονται! Μου τσακίζουν τα νεύρα».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !