Πυγμαλίων Δαδακαρίδης:Σε μια δουλειά σκέφτεται πρώτα αν θα πάρει τα χρήματα του?

0

Πλέον, όταν χτυπά το τηλέφωνο και δέχεστε μια πρόταση για δουλειά σκέφτεσαι πρώτα αν θα πληρωθείτε ή την ίδια τη δουλειά;
Π.Δ.: Ανέκαθεν σκεφτόμουν το σενάριο και τους συνεργάτες. Δεν ήμουν πλούσιος. Ζω από τη δουλειά μου και εγώ και η οικογένειά μου ήμασταν πάντοτε εξαρτώμενοι από τις δουλειές μας. Ομως, δεν είμαι και λάτρης των χρημάτων και πιστεύω ότι αν κάτι είναι καλό, θα το αγαπήσει κι ο κόσμος και θα πετύχει. Τόσα χρόνια έτσι πορεύομαι και μου έχει βγει σε καλό. Δεν πρέπει να βάζει κανείς μπροστά τον εγωισμό του.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !