Βάσω Λασκαράκη: «Είμαι δύσκολα οικονομικά»

Ανώνυμος
0
Δεν περνάει και την καλύτερη περίοδο της ζωής της η Βάσω Λασκαράκη καθώς παραδέχεται δημόσια πως αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα!
«Είμαι δύσκολα οικονομικά» λέει και συνεχίζει: «Δεν πρόλαβα να κάνω λεφτά. Βγάζω τα προς το ζην. Όταν δεν πληρώνομαι από τα σίριαλ, λόγω καθυστερήσεων –ου αυτό γίνεται με τα σίριαλ, γιατί υπάρχει μια καθυστέρηση ορισμένων μηνών που το γράφουν και τα συμβόλαιά μας. Περάσαμε δύσκολα αυτή τη χρονιά, λόγω πολιτικών καταστάσεων, οπότε γίνονταν αναγκαστικά καθυστερήσεις. Στην περίπτωση αυτή ζούσα και περνούσα με τα λεφτά του θεάτρου. Μου καλύπτουν τα έξοδά μου, για να πληρώσω το αυτοκίνητό μου, τις βενζίνες. Δεν κάνω σπάταλη ζωή, δεν έχω στην άκρη λεφτά» λέει η ηθοποιός στο Λοιπόν.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !