Πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής: "Έχω βγάλει μόνο το Δημοτικό!"

Καρακασίδης Γιάννης
0
Όσοι παρακολουθήσατε χθες την εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή μάλλον θα γνωρίζετε την απάντηση στο συγκεκριμένο quiz! Με περίσσιο θάρρος και τόλμη, πασίγνωστος, Έλληνας τραγουδιστής αποκάλυψε χθες στην εκπομπή "FthisTV" του Ant1 πως έχει αποφοιτήσει μόνο από το Δημοτικό!

Ο λόγος για τον Πάνο Καλλίδη, ο οποίος δε δίστασε, μεταξύ άλλων να αναφέρει: "Άφησα το σχολείο στην Α’ Γυμνασίου. Δεν έχω μετανιώσει για αυτή μου την απόφαση, αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί είχα και τύχη στη ζωή μου μέχρι σήμερα. Το έκανα, γιατί ήθελα να είμαι ανεξάρτητος, να έχω τα λεφτά μου και να μην επιβαρύνω τους γονείς μου."


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !