Θηρίο: Έτσι όπως αντιμετωπίζουμε την Eurovision, δεν θα έγραφα κάποιο κομμάτι!

0

Ο γνωστός ράπερ, το Θηρίο, μίλησε  στο STAR για τον θεσμό της Eurovision και αν θα συμμετείχε, τον πολυαγαπημένο του γιο και το στούντιο με τατουάζ που άνοιξε. 
Για την Eurovision είπε πως
 «όσο την αντιμετωπίζουμε έτσι όπως την αντιμετωπίζουμε και στέλνουμε αυτά που στέλνουμε δεν θα έγραφα κάποιο κομμάτι. Όταν η Eurovision γίνει ένας θεσμός ευρωπαϊκός με βάση το τοπ 10 της Ευρώπης, τότε μπορεί. Είναι ένας μεγάλος διαγωνισμός. Η Παπαρίζου κέρδισε πανηγυρικά, επειδή είχε καλό τραγούδι». 

Ο ράπερ, μίλησε και για τον πολυαγαπημένο του γιο, λέγοντας πως «ο γιος μου γεννήθηκε στις 23 Ιουλίου και την επόμενη μέρα έκανα την ημερομηνία γεννήσεώς του στο χέρι μου τατουάζ. Αν είχα τη δυνατότητα θα την έκανα την ίδια μέρα μέσα στο νοσοκομείο».

Όσο για το αν θα βάλει μπρος και για δεύτερο παιδάκι, ο ίδιος υποστηρίζει πως «και για το τρίτο θα βάλουμε μπρος. Αν υπάρχουν χρήματα και οι προϋποθέσεις να ζήσεις αξιοπρεπέστατα 2 - 3 παιδιά, ευχαρίστως. Έχω άλλα δυο αδέρφια και μεγάλωσα σε πιο δύσκολες εποχές, ο πατέρας μου δεν ήταν κανένας μεγάλος επιχειρηματίας και έχω ζήσει καλά παιδικά χρόνια». 

Το Θηρίο άνοιξε και στούντιο με τατουάζ και υποστηρίζει πως «έχω δώσει πολύ μεγάλο βάρος στη γυναίκα μου και στο παιδί μου, στην επιχείρησή μου και στη μουσική, αλλά όλα αυτά ίσα». 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !