Ελένη Πετρουλάκη: ''Δεν είμαι εγώ εξαίρεση σε όλο αυτόν το χαμό που γίνεται''

Giannis
0
Η Ελένη Πτρουλάκη σε συνέντευξη της εξομολογήθηκε πόσο την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση.

''Έχει επηρεάσει τη ζωή μας, την καθημερινότητα μας, τη δουλειά μας. Δεν είμαι εγώ εξαίρεση σε όλο αυτό το χαμό που γίνεται. Είναι αλυσίδα. Ο ένας επηρεάζεται από τον άλλον και πραγματικά με στεναχωρεί που ορισμένοι χαίρονται όταν κλείνουν οι επιχειρήσεις των άλλων. Ακόμα ρωτήθηκε αν τη φοβίζει το γεγονός ότι έχουν αυξηθεί τόσο πολύ οι ληστείες το τελευταίο εξάμηνο. Συγκεκριμένα η ίδια δήλωσε:

''Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι η Ελλάδα θα φτάσει σε αυτή την κατάσταση. Όταν έχω τέσσερα παιδιά, πως να μην με φοβίζει το αύριο, η καθημερινότητα, τα πάντα; Τρέμει η ψυχή μου όταν φεύγω από το σπίτι. Εγώ έχω ζήσει ανάλογη κατάσταση στη Σερβία, λόγω του συζύγου μου, όταν ξεκίνησε ο πόλεμος. Η εγκληματικότητα ήταν στα ύψη, ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα'', δήλωσε στο περιοδικό ''ΕΓΩ''. 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !