Θέμης Γεωργαντάς:Τι λέει για το «Μες την καλή χαρά»;

0
Ο Θέμης Γεωργαντάς αναφέρθηκε στο αν θα συνεχίσει να βρίσκεται στην παρέα του «Μες στην καλή χαρά» σε συνέντευξή του στο TV Έθνος και τον δημοσιογράφο Αλέξη Μίχα. «Πρώτα ο Θεός ναι, μαζί πάντα με...
τη Ναταλία» λέει ο παρουσιαστής και συνεχίζει «Θα δούμε πώς θα πορευθούμε στη συνέχεια. Εγώ έχω μιλήσει με τον Alpha, αλλά ακόμη δεν έχω υπογράψει. Εάν δεν βάλω την υπογραφή μου, συνηθίζω να μη λέω μεγάλες κουβέντες, ειδικά με την υπάρχουσα τηλεοπτική πραγματικότητα. Και η πρόθεση του σταθμού και η δική μου είναι να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας στην εκπομπή. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για τη Ναταλία».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !