Γιώργος Πυρπασόπουλος: '' Μπορεί και να με έχουν αποκλείσει από κάποιους ρόλους επειδή η φυσιογνωμία μου είναι νεανίζουσα''

Giannis
0
Στα 38 του χρόνια σήμερα ο Γιώργος Πυρπασόπουλος συνεχίζει να τον ακολουθεί μια εφηβική εικόνα, γεγονός που όπως ο ίδιος αποκαλύπτει, του έχει κοστίσει κάποιους ρόλους.

<<Πολύ πιθανό να με έχουν αποκλείσει από κάποιους ρόλους επειδή η φυσιογνωμία μου είναι νεανίζουσα. Μου έχει περάσει από το μυαλό αλλά δεν δίνω σημασία >>, αποκάλυψε στο περιοδικό ''Hello''. Όσο για το εάν θα ήθελε να γίνει πατέρας; Δηλώνει στο περιοδικό:

<<Δεν θεωρώ ότι είμαι μακριά από κάτι τέτοιο. Θα μπορούσα να είμαι πατέρας. Αυτά συμβαίνουν όταν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες. Δεν το κυνηγάω όμως, όπως θα το κυνηγούσε κάποιος άλλος, λόγω ηλικίας. Το αφήνω να συμβεί>>, καταλήγει.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !