Δέσποινα Καμπούρη:Παρακολουθώ τα πάντα στην τηλεόραση.Πλέον έχω ανοσία

0
Η Δέσποινα Καμπούρη σε συνέντευξη στο TV ΕΘΝΟΣ και στον δημοσιογράφο Λευτέρη Μπιντέλα και μεταξύ άλλων μίλησε για την ελληνική τηλεόραση και αν παρακολουθεί…
Σε χαλάει η τηλεόραση που έχουµε;
Η τηλεόραση δεν µε χαλάει καθόλου. Την επέλεξα, είναι το ...
επάγγελµά µου, την αγαπάω και το απολαµβάνω. Μου αρέσει πάρα πολύ.

Εχεις τηλεοπτικές αδυναµίες και ένοχες τηλεοπτικές απολαύσεις;

Λόγω επαγγελµατικής διαστροφής, παρακολουθώ τα πάντα. Πλέον έχω ανοσία. Αλλά δεν είµαι αφοριστική. Και δεν µπορώ αυτούς τους ανθρώπους που λένε «δεν βλέπω αυτό ή το άλλο». Στην τηλεόραση υπάρχει δηµοκρατία. Δεν υπάρχει πιο δηµοκρατικό µέσο. Εσύ επιλέγεις τι θα δεις.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !