Γιάννης Στάνκογλου: ''Πέρασα από κάστινγκ για την νέα ταινία του James Bond''.

Giannis
0
Όνειρο για κάθε Έλληνα ηθοποιό είναι μια καριέρα στο εξωτερικό και ειδικά στη Μέκκα του κινηματογράφου το Χόλυγουντ. Ο ηθοποιός Γιάννης Στάνκογλου σε συνέντευξη του δήλωσε:

<<Το θεωρώ πολύ δύσκολο να συμβεί ειδικά αν δεν έχεις την απαραίτητη αγγλική παιδεία. Εγώ δεν την έχω. Δεν έχω τέτοιες βλέψεις. Αν <<κάτσει>> φυσικά και δεν θα πω <<όχι>>. Έχω ήδη κάνει μια ταινία στην Αλάσκα, η οποία βεβαίως είναι ελληνική παραγωγή, αλλά γυρισμένη στα Αγγλικά. Θα βγει το χειμώνα. Πριν από δυο εβδομάδες ήμουν στο Λονδίνο και έκανα μια ταινία μικρού μήκους στα αγγλικά η οποία ενδέχεται να πάει στις Κάννες. Γίνονται πράγματα με τον έναν η με τον άλλον τρόπο. Πρόσφατα πέρασα και εγώ από κάστινγκ για την νέα ταινία του James Bond που έγινε στην Αθήνα, αλλά δεν με πήραν>> τόνισε ο ηθοποιός στο περιοδικό <<ΕΓΩ>>. 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !