Άση Μπήλιου:Μιλάει για το πως είναι η Ελένη Μενεγάκη πίσω από τις κάμερες.

2
Η Άση Μπήλιου ,μιλάει στην Espresso,για το πως είναι η Ελένη Μενεγάκη πίσω από τις κάμερες.
"Είναι νομίζω αρκετά απαιτητική από τους συνεργάτες της,γιατί είναι και η ίδια απαιτητική από τον εαυτό της.Θεωρώ όμως,ότι αναγνωρίζει αυτό που κάνει ο άλλος και ότι είναι αρκετά δίκαιη στο τρόπο που το διαχειρίζεται.Σε ότι αφορά εμένα.Γιατί δεν μπορώ να ξέρω πως είναι η Ελένη με τους άλλους."





Και συνέχισε,λέγοντας"Ο καθένας έχει την δική του προσωπική επαφή.Στην επαφή μου με την Ελένη εγώ νιώθω ότι αναγνωρίζει την δουλειά μου,είναι αρκετά δίκαιη και δεν έχω να της προσάψω κάτι".

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. ΝΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΕΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΝΗ!!!ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1.39 και συ τωρα τι κανεις??δεν ασχολεισαι???μπηκες στον κοπο και εγραψες για αυτην,αρα ασχολεισαι.Αδιαφορο μας ειναι κατι που απαξιωνουμε,εσυ κανεις το αντιθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !