Αγγελική Νικολούλη: ''Μου κάνει εντύπωση ότι παρά τα 17 χρόνια του '' Φως στο Τούνελ'', οι θεατές δεν το βαρέθηκαν''

Giannis
0
Για το αν σχεδιάζει να επιστρέψει στην τηλεόραση με το ''Φως στο Τούνελ'' και αν όντως θα πάει στο ΣΚΑΪ όπως είχε ακουστεί μίλησε σε συνέντευξη της η Αγγελική Νικολούλη.
Μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που παρά τα 17 χρόνια που μετράει το ''Φως στο Τούνελ'', δεν εμφανίζει τέτοια στοιχεία κόπωσης ώστε οι θεατές να το βαρεθούν. Από την άλλη, φταίει και το κράτος πρόνοιας, που είναι ανύπαρκτο, επομένως οι άνθρωποι πιθανόν να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε μια τέτοια εκπομπή. Η αλήθεια είναι πως είμαι σε επαφή με κάποιους τέτοιους ανθρώπους για να δούμε αν θα μπορούμε να επαναφέρουμε την εκπομπή στην οθόνη τη νέα σεζόν.
Ως ...
επαγγελματίας όμως, σιχαίνομαι τις δήθεν ''διαρροές'', ότι μιλάω δηλαδή με εκείνον η τον άλλον η πως σφάζονται στη ποδιά μου παλικάρια. Αυτά στις μέρες μας είναι ανόητες φαντασιοπληξίες. Εμένα μου αρέσει να τα λέω ωμά, οπότε όταν έρθει η ώρα να ανακοινώσω κάτι σίγουρο θα το κάνω δήλωσε στο περιοδικό Τηλέραμα.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !