Eurovision 2012: Η νικήτρια του διαγωνισμού μιλάει για το ατύχημα που είχε on stage!

4

Η νικήτρια της Eurovision εμφανίστηκε στην εκπομπή «Breakfast» του BBC. Η Loreen μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο ατύχημα που είχε στη σκηνή του Crystal Hall!
Η τραγουδίστρια κατάπιε τεχνητό χιόνι που έπεφτε ως εφέ την ώρα της εμφάνισής της, με αποτέλεσμα να πνιγεί.
«Είχα ένα ατύχημα... κατάπια αρκετό χιόνι. Ήταν πάνω που έπρεπε να κάνω το επόμενο βήμα της χορογραφίας, πήρα βαθιά ανάσα και κατάπια το χιόνι. Έκανε κάποιες τεχνικές ασκήσεις, αλλά έπρεπε να βήξω. Είναι μια ζωντανή εμφάνιση, οπότε όλα μπορούν να συμβούν», δήλωσε. Και τόνισε:
«Τη σημερινή εποχή που όλοι πρέπει να φοράνε φανταχτερά ρούχα, να συμπεριφέρονται με συγκεκριμένο τρόπο, εγώ ήθελα να είναι όλα απλά και ήρεμα. Γι' αυτό και ήμουν ξυπόλυτη, σχεδόν άβαφη, τα μαλλιά μου ατημέλητα και δεν είχα καθόλου φως για να μην φαίνεται το πρόσωπό μου»!

Δημοσίευση σχολίου

4Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Δεν πειράζει!Η κοπέλα, είχε μία άτυχη στιγμή!Άλλωστε, όλοι μας έχουμε άτυχες στιγμές!Πάντως, έχει φωνάρα & το τραγούδι της, ήταν πολύ ωραίο!Δίκαια, ήταν η νικήτρια του διαγωνισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του κοινού και των επιτροπών ξεχωριστά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 3:37 μ.μ.
    Και εγώ, αυτά περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομίζω τέλος Ιουνίου με αρχές Ιουλίου.... αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !