Η Ζέτα Δούκα μιλάει για την ψυχοθεραπεία

0
Η  Ζέτα Δούκα μίλησε στο περιοδικό Psychologies για την εμπειρία της από τη ψυχοθεραπεία που ακολούθησε και το πόσο την βοήθησε στη ζωή της. «Μου έκανε καλό να εντοπίσω συμπεριφορές μου τις οποίες ούτε καν ήξερα ότι έχω. Για παράδειγμα, πόσο πολύ είχα ανάγκη να ωραιοποιώ τις καταστάσεις, τους ανθρώπους, τα πράγματα δίπλα μου. Εγώ θεωρούσα αυτό που μου συνέβαινε ως στοιχείο του χαρακτήρα μου που κάποιοι μπορεί να το θεωρούσαν και χαριτωμένο, αλλά τελικά κάποιους ανθρώπους τους απομάκρυνε. Η ψυχοθεραπεία με βοήθησε πάρα πολύ να ξεπεράσω, σε ένα μετέπειτα στάδιο, με έμμεσο τρόπο, το θέμα μου με την ανορεξία».  Και κατέληξε λέγοντας: [...]

«Η ψυχοθεραπεύτρια σε βοηθά να συνθέσεις πιο εύκολα το πάζλ από το οποίο αποτελείσαι, προκειμένου να πας το κάθε κομμάτι στο σωστό σημείο και να αποκαλυφθεί στο τέλος ο πίνακας. Δεν είναι όμως κάτι που τελειώνει με την ολοκλήρωση των συνεδρίων. Είναι κάτι που πρέπει να το κουβαλάς στην καθημερινότητα σου. Και σ' αυτήν με έχει μάθει να είμαι πιο ήρεμη, να εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου και τέλος να γίνομαι συνέχεια καλύτερος άνθρωπος, πρώτα απ' όλα για τον εαυτό μου».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !