Χρήστος Σιμαρδάνης:Όταν είπα στους γονείς μου ότι θα γίνω ηθοποιός έφαγα ένα τσόκαρο στο κεφάλι!

0

H τόλμη και το θάρρος είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά του. Τον έχουμε ταυτίσει με κωμικούς ρόλους όμως η εσωτερικότητά του, του επιτρέπει να παίζει όλη τη γκάμα των ρόλων. Η φωνή του είναι από τις πλέον αναγνωρίσιμες στην ελληνική τηλεόραση. Ανήκει στη γενιά των ανθρώπων που έκαναν υπερβάσεις για να γίνουν ηθοποιοί καθώς εκείνη την εποχή το επάγγελμα δεν ήταν ακόμα αποδεκτό. Ο Χρήστος Σιμαρδάνης που φέτος παρακολουθούμε στη σειρά του Αλέξανδρου Ρήγα «Το αμάρτημα της μητρός μου», μίλησε για το πώς αντέδρασαν οι γονείς του όταν έμαθαν ότι θέλει να γίνει ηθοποιός:
«Άσχημα, βίαια. Θυμάμαι έφαγα ένα τσόκαρο και ένα τηγάνι από τη μητέρα μου. Το έμαθαν την ημέρα που βγήκαν τα αποτελέσμα
τα του ακαδημαϊκού έτους. Πήρε η μητέρα μου τη μητέρα μου ενός συμμαθητή μου, που είχε περάσει Ιατρική για να τη συγχαρεί και αυτή της είπε: «Συγχαρητήρια για το γιό σας, γιατί ακόμα κι αν δεν πέρασε στο πανεπιστήμιο, πέρασε εκεί που ήθελε». Την ψάρεψε η μητέρα μου και έμαθε ότι εγώ ήμουν ήδη στη σχολή Κατσέλη, είχα πάει κρυφά, όταν τελείωσα το γυμνάσιο και ενώ υποτίθεται πως προετοιμαζόμουν για το πανεπιστήμιο. Το έμαθε λοιπόν έτσι και άρχισε μια κουβέντα στην οποία ήμουν προκλητικός και επαναστατικός και έτσι έφαγα το τσόκαρο και το τηγάνι. Σύντομα βρέθηκα στο Λονδίνο για να σπουδάσω οικονομικά. Ξεκίνησα τις σπουδές και ένα βράδυ συνάντησα μια φίλη που με ρώτησε τι έκανα εκεί. Εγώ της είπα βαριεστημένα ότι σπουδάζω οικονομικά, γιατί οι γονείς μου δεν με αφήνουν να σπουδάσω θέατρο. Τότε έκανε κάτι μαγικό: σηκώθηκε και άρχισε να με ψάχνει στο σώμα μου. Μου είπε ότι έψαχνε να βρει αν κάπου επάνω μου υπήρχε η ημερομηνία λήξης μου, γιατί αν δεν ήξερα πότε θα πεθάνω, δεν μπορούσα να χαρίζω χρόνο από τη ζωή μου. Έφυγα πετώντας εκείνο το βράδυ και τα άλλαξα όλα».

πηγή: TV BOX

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !