Ο Κώστας Σόμμερ στο Tvnea: "Για να πετύχεις έξω πρέπει να γκρεμίσεις τα πάντα εδώ"

Γοητευτικός, ταλαντούχος, πολυπράγμων και φυσικά πάντα ...extreme ο
Κώστας Σόμμερ είναι από τους τύπους εκείνους που καταφέρνουν με ότι κάνουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις! Ο πρωταγωνιστής του "Είναι στιγμές" μιλάει σήμερα αποκλειστικά στον Αλέξανδρο Κούρτη για το αν θα συνεχιστεί η καθημερινή σειρά και τη νέα σεζόν, το δικό του ρόλο και τις προσπάθειες του στο εξωτερικό...


- Είχαμε αρκετό καιρό είναι η αλήθεια Κώστα να σε δούμε στην Tv και μας άρεσε πολύ η επιστροφή σου αυτή με τις "Στιγμές". Πώς προέκυψε η πρόταση από τον ΑΝΤ1;  Από πέρσι που ήμουν στην Γερμανία συζητάγαμε με τον Στράτο Μαρκίδη για να κάνουμε κάτι τηλεοπτικό μαζί. Στην πορεία γνωρίστηκα και με τον κ.Βασιλιάδη, μου πρότειναν αυτή τη δουλειά, συμφωνήσαμε αν και δε σου κρύβω ότι το φοβήθηκα λίγο στην αρχή επειδή θα ήταν καθημερινό το σήριαλ. Ο ρόλος όπως μου είπαν θα ήταν κάπως (Για την συνέχεια κάντε κλικ στο  'Διαβαστε περισσότερα')
μαζεμένος αλλά με αρκετό ενδιαφέρον αν και τελικά ο ρόλος όπως είδες μεγάλωσε αρκετά που σημαίνει ότι τράβηξε η ιστορία και αυτό είναι ευχάριστο. Από ότι έχω διαβάσει έχω πάρει αρκετά καλές κριτικές και εγώ προσωπικά για το συγκεκριμένο ρόλο, μας άρεσε όπως βγήκε και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

- Σε καιρούς οικονομικά δύσκολους για την τηλεόραση αισθάνεσαι τυχερός που βρέθηκες σε μια σειρά μαζί με πολλούς αξιόλογους ηθοποιούς; Βέβαια δεν το συζητάμε αυτό! Είναι πολύ δύσκολοι οι καιροί, ειδικά στην τηλεόραση, και όταν μπορείς να είσαι σε μια δουλειά με συνάδελφους που είναι Α' επιπέδου αυτό είναι πάντα ευχάριστο. Περάσαμε όμορφα μεταξύ μας και νομίζω πως κάναμε μια ωραία σειρά που αυτό που μου λες φάνηκε. Οτι δηλαδή υπήρχαν στη δουλειά αυτή άνθρωποι που έχουν μεγάλη εμπειρία,
μπορούν να παίρνουν σκηνές πάνω τους κλπ...

- Μιας και μου ανέφερες την Γερμανία όπου πρωταγωνιστούσες πέρυσι σε μια πολύ επιτυχημένη καθημερινή σειρά, θέλω να μου πεις ποιές διαφορές παρατήρησες σε σχέση με τις Στιγμές πέραν φυσικά του budget που λόγω εποχής είναι ένα θέμα ιδιαίτερα δύσκολο... Οι ρυθμοί πάνω κάτω είναι ίδιοι και εκεί Αλέξανδρε απλά όπως είπες λόγω της διαφοράς budget υπάρχει σημαντική διαφορά μεγέθους. Δηλαδή βλέπεις πολύ περισσότερο κόσμο στη παραγωγή, μπορούν να κάνουν πιο πολλά πράγματα γιατί έχουν περισσότερα χρήματα και μπορούν να προσέχουν αν θέλεις παραπάνω τους ηθοποιούς τους με την έννοια πάλι των οικονομικών διαφορών.

- Είχες προτάσεις από την Γερμανία και για φέτος; Ναι και ακόμα συζητάμε κάποια πράγματα με αρκετό ενδιαφέρον! Ήδη δηλαδή για να σου πω έχω κάνει μια συνεργασία, άσχετη με τo χώρο της υποκριτικής, όπου επειδή γράφω γενικά στίχους και κάνω rap, βρεθήκαμε πρόσφατα με τον Γερμανό Dj Rico Bernasconi και φτιάξαμε μαζί ένα τραγούδι που έχει κάνει ο ίδιος remix στο "Girls" του Acon. Συγκεκριμένα την Παρασκευή γυρίσαμε και το videoclip εδώ στην Αθήνα με σκοπό να ενσωματωθεί στο official clip του Acon και εκεί εγώ λέγομαι Sommer K. Νομίζω πως είναι μια σημαντική μουσική δουλειά και είσαι μάλιστα και ο πρώτος που το λέω.

- Σούπερ νέο μου ακούγεται αυτό! Τώρα στην σειρά, ο δικός σου ρόλος του Χάρη δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα συμπαθής μιας και υποδύεσαι το κατεξοχήν κακό παιδί κάτι δηλαδή που δεν έχουμε ξαναδεί από σένα.. Σε ποιά στοιχεία θα μου έλεγες πως μοιάζεις μαζί του; Ο Χάρης σίγουρα είναι ένα "κακό" παιδί που όμως αν πάμε δεύτερο χρόνο θα δει ο κόσμος ότι υπάρχει λόγος και αιτία που είναι έτσι. Προς το παρόν αυτό που βλέπουμε είναι πως πρόκειται για ένα παιδί που έχει μεγαλώσει στη νύχτα και οι αρχές του είναι κάπως διαφορετικές. Είναι πολύ ερωτευμένος με την Ζωή και πραγματικά την αγαπάει αλλά ταυτόχρονα βλέπεις ότι θέλει να εκμεταλλευτεί την οικονομική ευχέρεια της οικογένειας που έχει βρει εκείνη για να πάρει και αυτός ένα κομμάτι που πιστεύει ότι του αντιστοιχεί. Προσωπικά το ότι δεν έχω ξανακάνει έναν αντίστοιχο ρόλο στο παρελθόν είναι και ένας λόγος που είπα ναι σε αυτή τη δουλειά. Είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτά που έχω παίξει ως τώρα. Με τον Χάρη ίσως να μοιάζω αν θες στο ότι όταν θέλω κάτι πολύ θα παλέψω όσο μπορώ για να το αποκτήσω με σίγουρα όμως πολύ διαφορετικά μέσα από εκείνον!

- Πολλά ακούγονται και γράφονται τις τελευταίες μέρες Κώστα πως μετά την αλλαγή ώρας που έγινε και λόγω των ποσοστών της η σειρά δεν θα συνεχιστεί τη νέα σεζόν. Τι ενημέρωση έχεις εσύ από το σταθμό; Δεν ξέρουμε κάτι εμείς και νομίζω πως δεν ξέρει καν ο ΑΝΤ1 ακόμα. Από όσο έχω μιλήσει με κάποιους ανθρώπους του σταθμού που είναι σε θέση να ξέρουν μου είπαν ότι περιμένουν καταρχήν να τελειώσει όλο αυτό το πολιτικό σκηνικό που εξελίσσεται αυτές τις μέρες, να παρθούν κάποιες αποφάσεις για να ξέρουν τι budget θα υπάρχει τη νέα χρονιά και με βάση αυτό να αποφασίσουν τι θα κρατήσουν και τι όχι στο πρόγραμμα. Πιστεύω πως η αλλαγή ώρας στη σειρά έγινε σίγουρα για καλό και για να τη στηρίξουν. Αυτή τη στιγμή δηλαδή θεωρητικά τους αρέσει η σειρά και θέλουν να κρατηθεί αλλά αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο...

- Γυρίσματα εσύ, τουλάχιστον για φέτος, πότε τελειώνεις; Αύριο Τρίτη έχουμε το τελευταίο.

- Και στο φινάλε υπάρχει προοπτική για συνέχεια της ιστορίας; Ναι και πολύ μεγάλη μάλιστα. Έχει φτιαχτεί ένα στόρι που η συνέχεια του για τη νέα σεζόν, αν βέβαια υπάρξει, είναι εκπληκτική!

- Στα τελευταία αυτά επεισόδια τι άλλο θα κάνεις για την Ζωή; Μέχρι που θα φτάσεις; Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι τα πράγματα για τον Χάρη και την Ζωή θα έρθουν πολύ διαφορετικά από όσο πιστεύεις. Θα γίνουν δηλαδή πράγματα και θαύματα στα τελευταία επεισόδια (γέλια)!

- Εσένα Κώστα όλο αυτό το θέμα, που πήρε και μεγάλες διαστάσεις, με την αποχώρηση του κ.Ζαλμά από τη σειρά πώς σου φάνηκε; Σαφώς είναι κρίμα που έφυγε ο Ζαλμάς από τη δουλειά γιατί είναι ένας ηθοποιός πάρα πολύ καλός, ένας άνθρωπος πολύ ευχάριστος και ένας εξαιρετικός συνάδερφος. Τώρα το γιατί και πως έφυγε δεν το γνωρίζω...

- Τι άλλο θα ήθελες να κάνεις τηλεοπτικά μετά τις "Στιγμές";  Κάτι αντίστοιχο με το Extreme Sommer θα το ξανάκανες; Σίγουρα θα το έκανα ξανά και με μεγάλη χαρά! Θα με ενδιέφερε σίγουρα μια σειρά με ένα ρόλο που θα με ιντριγκάρει και θα είχε κάτι το διαφορετικό, ένα show ίσως και γενικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. Μου αρέσει να κάνω πράγματα καινούργια, δημιουργικά, με ενδιαφέρον και να μην κάνω τα ίδια και τα ίδια...

- Έπειτα από την καταστροφή του cafe που είχες στην περιοχή της Γλυφάδα έχεις σκεφτεί να ξεκινήσεις ξανά μια νέα επιχείρηση;  Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές Αλέξανδρε για να πάρεις το ρίσκο και να ανοίξεις μια επιχείρηση. Αυτή τη στιγμή το μόνο που κάνω είναι να είμαι σε συνεργασία με το Rich στη Γλυφάδα, είμαι εκεί δηλαδή σε καθημερινή βάση, αλλά την κίνηση να κάνω κάτι δικό μου ξανά δεν ξέρω αν θα την έκανα. Είναι μεγάλο το ρίσκο και για να πεις ότι είσαι ανταγωνιστικός πρέπει να δώσεις πάρα πολλά χρήματα που δεν ξέρεις αν θα μπορέσεις να τα πάρεις πίσω.

- Είσαι από τους λίγους Έλληνες ηθοποιούς που λένε ότι κάνουν προσπάθειες στο εξωτερικό και που όντως κάνουν και θέλω να μου πεις πώς είδες τα πράγματα τόσο στην Γερμανία όσο και στην Αμερική όπου γύρισες κάποιες ταινίες; Συνολικά έχω κάνει 7 παραγωγές στο εξωτερικό, πιο μικρές βέβαια, που πήγαν σχετικά καλά. Είναι αρκετά δύσκολο να κάνεις πράγματα έξω και χρειάζεται συνδυασμός πάρα πολλών πραγμάτων. Θέλει timing, θέλει τύχη, θέλει να σε πιστέψουν κάποιοι άνθρωποι, όταν σε πιστέψουν πρέπει να μπορείς να ανταπεξέλθεις σωστά σε αυτό θέλουν κλπ. Δόξα το Θεό καλά μας πήγε μέχρι τώρα, πήραμε και δυο βραβεία και βλέπουμε. Αν θες να το κυνηγήσεις όμως χρειάζεται να σαι μόνιμα εκεί. Δηλαδή αν εγώ έλεγα πως πραγματικά θέλω να το πετύχω αυτό 100%, θα έπρεπε να τα γκρεμίσω κυριολεκτικά όλα εδώ και να πω ότι θα μείνω στην Αμερική ή στη Γερμανία για 2-3 χρόνια και αν μου κάτσει. Άμα δεν όμως; Θα χεις εξαφανιστεί από την δικιά σου αγορά, θα χεις εξαντληθεί οικονομικά και είναι ένα ρίσκο που σε τέτοιους καιρούς το παίρνεις;

- Ξέρω Κώστα ότι δεν σου αρέσει να μιλάς για την προσωπική σου ζωή και αν και γράφονται αρκετά θα σε ρωτήσω μόνο αν είσαι καλά και αν προλαβαίνεις να έχεις προσωπική ζωή με τόσο τρέξιμο! Πάντα προλαβαίνω και πλέον είναι ένας νόμος που χω βάλει στον εαυτό μου ότι θα κάνω πράγματα που με ευχαριστούν και περνάω καλά όπως είναι ο αθλητισμός και η γυμναστική. Στην προσωπική μου ζωή τώρα, όπως την εννοείς εσύ δηλαδή για σχέση, αν και όπως είπες όντως δεν μαρέσει να μιλάω για αυτά παρόλα αυτά είμαι καλά και ευελπιστώ να γίνω και καλύτερα (γέλια)!

- Ποιά είναι η καθημερινότητα του Κώστα Σόμμερ αυτό το καιρό; Γύρισμα, αρκετά ραντεβού για μια άλλη δουλειά που συζητάω εκτός τηλεόρασης, όπως σου πα και πριν είμαι στο Rich από όπου θα περάσω σίγουρα μια φορά τη μέρα και οπωσδήποτε θα κάνω κάτι αθλητικό μέσα στο 24ωρο. Θα πάω δηλαδή σίγουρα για beach bolley, τέννις, ποδόσφαιρο, τρέξιμο ή γυμναστήριο και με αυτά νομίζω πως γέμισε η μέρα μας κιόλας έτσι (γέλια);

- Κλείνοντας τι σου αρέσει να παρακολουθείς στην Τv;  Μου αρέσουν πολύ τα ντοκιμαντέρ! Όπου δηλαδή τα πετυχαίνω, και στο Σκαϊ για παράδειγμα
που βάζει κάποια ντοκιμαντέρ με ανθρώπινη δράση και επιβίωση, τα απολαμβάνω πραγματικά. Από σειρές και εκπομπές δεν παρακολουθώ κάτι συγκεκριμένο κυρίως γιατί δεν προλαβαίνω να σου πω την αλήθεια. Θα κάνω ένα ζάπινγκ απλώς για να μάθω τι συμβαίνει στην επικαιρότητα αν και τα νέα μου επιλέγω να τα διαβάζω το πρωί από το Ίντερνετ.

Αφού ευχαριστήσω προσωπικά πάρα πολύ τον Κώστα Σόμμερ για τη συζήτηση, εμείς να ανανεώσουμε το ραντεβού μας εδώ στο Tvnea για την ερχόμενη Δευτέρα. Καλή εβδομάδα!

Επικοινωνία:
mail: alexkourtis_tv@yahoo.gr
twitter: AlexKourtis_

Αλέξανδρος Κούρτης
Πρόσωπα 21/05

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !