Νικολέττα Ράλλη: “Ούτε η Ελένη ούτε η Ελεωνόρα είναι πρώτη” [βίντεο]!

1

Ξανά και ξανά η Νικολέττα Ράλλη μιλάει για την εκπομπή της που κόπηκε πρόωρα στη μέση της σεζόν αποδεικνύοντας ότι δεν μπορεί να το “χωνέψει”.
Και δεν φτάνει αυτό.
Ξαφνικά άφησε τις ευγένειες και πέρασε στην αντεπίθεση ρίχνοντας “καρφιά” προς πάσα κατεύθυνση μιλώντας στο Νίκο Ευταξία.
“Το πρόβλημα των live shows δεν είναι ούτε η Ελένη Μενεγάκη, ούτε η Ελεονώρα Μελέτη, πρώτα, πέντε θέσεις μπροστά είναι οι σειρές οι επαναληπτικές που έχουν γυριστεί πριν είκοσι χρόνια, μετά είναι τα δελτία ειδήσεων και μετά είναι οι ζωντανές εκ
πομπές, αν ο κόσμος προτιμάει να δει Κωνσταντίνου και Ελένης από το να δει Μελέτη, αλλού είναι το πρόβλημα και αλλού πρέπει να το κοιτάξει το κανάλι.
Μιλάμε συνέχεια για την Ελεονώρα Μελέτη και την Ελένη Μενεγάκη ενώ στην ουσία δεν είναι καμία από της δύο πρώτες” είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε λέγοντας ότι εκείνη ποτέ δεν έπαιρνε τηλέφωνα για να “γλύψει”.
“Θα σου πω κάτι να γελάσεις τώρα.
Μου έλεγε η αρχισυντάκτρια μου. “Αν δεν σηκώσεις εσύ το τηλέφωνο να πάρεις τον καλεσμένο, πώς θα έρθει;”
Και της έλεγα εγώ “δεν με νοιάζει”.
Εγώ αν χρειαστεί φυσικά και πρόκειται για έναν άνθρωπο με κύρος να το “εκμεταλλευτώ”.
Όταν όμως υπάρχει άτομο που πληρώνεται για να κάνει αυτό το πράγμα και πρέπει να δικαιολογήσει τα λεφτά του με την καλή την έννοια και είναι ο υπεύθυνος καλεσμένων, αυτός θα πάρει.
Εγώ αν κάποιος δεν θέλει να έρθει, ας μην θέλει.
Δεν έχω γλύψει, δεν έχω ρίξει ποτέ το επίπεδο μου για κανέναν, τώρα φυσικά και πρόκειται για κάποιο σημαντικό πρόσωπο είναι ευγενικό και ωραίο να πάρει η παρουσιάστρια, δεν το συζητάμε αυτό.
Αλλά δεν είμαι σαν άλλες-άλλες που είναι όλη την ώρα με το τηλέφωνο στο χέρι”.

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !