Από ηθοποιός παρουσιάστρια η Ολγα Πολίτη!

0

Από την υποκριτική, στην TV. Η σέξι ηθοποιός Ολγα Πολίτη ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της στην παρουσίαση και μάλιστα με δική της εκπομπή. Η κοκκινομάλλα καλλονή θα παρουσιάζει ένα πρωινό magazino που θα βγει στον αέρα σε λίγες μέρες και βρίσκεται σε πυρετώδεις προετοιμασίες.

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γι’ αυτό το νέο μου επαγγελματικό βήμα. Η εκπομπή μου θα λέγεται “C’est la vie” και θα προβάλλεται από τις 5 Μαΐου και κάθε Σάββατο στις 7.30 το πρωί στ
ο Extra 3. Θα είναι μια εκπομπή που θα αναφέρεται στη ζωή του ανθρώπου και θα δίνει ιδέες και λύσεις για να γίνεται εξυπνότερη και ομορφότερη» δήλωσε στην «Espresso» η Ολγα Πολίτη.

Η ανερχόμενη ηθοποιός δεν κρύβει μάλιστα πως κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα από τα όνειρά της. «Από μικρή μου άρεσε η τηλεόραση και εκτός από την υποκριτική πάντα ήθελα να κάνω και μια δική μου εκπομπή. Χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία και είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί εκτός από την παρουσίαση έχω αναλάβει και την επιμέλεια της εκπομπής».

Οσον αφορά τα προσωπικά της, η Ολγα -αν και περιζήτητη- δεν έχει κάποια σχέση αυτή την περίοδο. «Είμαι μόνη μου, δεν έχω κάποιο σύντροφο. Αυτή την περίοδο έχω ρίξει όλο το βάρος στα επαγγελματικά μου και δεν έχω πολύ χρόνο για αγάπες και λουλούδια».

Ωστόσο μας περιγράφει τον ιδανικό σύντροφο: «Θέλω να έχει χιούμορ, να είναι ευγενικός, αλλά και να είναι καλό παιδί, με την έννοια του ότι θα είναι δίπλα μου και στα εύκολα και στα δύσκολα, θα με στηρίζει και θα με κατανοεί. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση κάποιος να είναι μαζί μου μόνο και μόνο για την εξωτερική μου εμφάνιση».

Σε λίγες μέρες βγαίνει στους κινηματογράφους η ταινία «Poker face» του Χρήστου Δήμα, στην οποία η Ολγα υποδύεται μια δημοσιογράφο.
Espressonews.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !