Ναταλία Γερμανού: «Δεν με ενδιέφερε ποτέ να είμαι πρωταγωνίστρια»!

0
Φέτος είναι η χρόνια που ουσιαστικά όλο το βάρος της εκπομπής «Μες την καλή χαρά» έχει πέσει όλο πάνω στην Ναταλία Γερμανού.
Τι λέει η παρουσιάστρια για αυτό; «Δεν ήταν κάτι που επεδίωξα. Δεν έχω το σύνδρομο του 'one woman show'. Αν για παράδειγμα μου έλεγαν ότι του χρόνου θα κάνω εκπομπή με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου θα πέταγα από την χαρά μου», λέει και συμπληρώνει στο περιοδικό ΟΚ: «Δεν με ενδιέφερε ποτέ να είμαι πρωταγωνίστρια. Με ενδιαφέρει να γίνεται μια ωραία εκπομπή, να έχει πλάκα, ο κόσμος έχει
ανάγκη να χαμογελάσει», καταλήγει.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !