Δημήτρης Ουγγαρέζος: «Είμαι ο Ουγγαρέζος με την ελιά στη μούρη»!

0

«Όταν ξεκίνησα στο Mega σκεφτόμουν πως δεν καταδέχομαι να σμιλέψω την εικόνα μου, να αλλάξω τον εαυτό μου για το γυαλί» δηλώνει ο Δημήτρης Ουγγαρέζος και αποκαλύπτει πώς αντιμετώπιζε στα πρώτα βήματα της καριέρας του την τηλεόραση αλλά και τα σχόλια που δέχονταν.
«Οι ακροατές της εκπομπής που βασίζεται στο χιούμορ με προκαλούσαν λέγοντας «μην αλλάξεις προφίλ». Αυτό μου βγήκε αρχικά κάπως σαν πρόκληση και ενδεχομένως να βγήκα «ένα τσικ» πιο χύμα. Η τηλεόραση μεγεθύνει τα πράγματα. Έτσι, η πληθωρικότητα ή ο αυθορμητισμός μου ίσως ήταν δύσκολο να γίνει αποδεκτά από
κάποιον που δεν με γνώριζε. Κατανοώ ότι μπορεί να προκάλεσα σχόλια. Θέλει τον χρόνο του ο τηλεθεατής για να σε συνηθίσει, να σε τσεκάρει αν είσαι αληθινός. Όπως μου έλεγε ο Νίκος Μουτσινάς, «Είδες τώρα που δεν μας πειράζει πια η ελιά σου;». Κάπως έτσι πάει. Να, τώρα είμαι ο Ουγγαρέζος με την ελιά στη μούρη, αλλά θεωρείται πλέον δεδομένο! (γέλια)» συμπλήρωσε ο παρουσιαστής στο «Tv Έθνος».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !