Πέτρος Φιλιππίδης:Μου λείπει η τηλεόραση και τα χρήματά της

Ανώνυμος
1
Ο Πέτρος Φιλιππίδης εκτός από θεατρικές έχει και τηλεοπτικές επιτυχίες.Ο ηθοποιός απέχει από την τηλεόραση, αφού λόγω οικονομικής κρίσης δεν υπάρχουν σίριαλ. Ο Πέτρος Φιλιππίδης μίλησε στο Hello και αποκάλυψε: «Μου λείπει η τηλεόραση. Μου λείπουν και...
τα χρήματά της και είναι ένα μέσο που το αγαπώ, που μου αρέσει. Πρέπει να δίνουμε το καλό παράδειγμα και όταν λέμε ότι οφείλουν αν μειωθούν τα σίριαλ , να είμαστε πρώτοι μέσα σε αυτό. Μπορεί και να μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω πράγματα που ήθελα όντας εκτός. Να διαβάσω, να σκηνοθετώ».

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Μας έχει πρήξει αυτός ο Φιλιππίδης! Όλο τα ίδια και τα ίδια λέει! Δηλαδή δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που έχουν χάσει τις δουλειές τους; Αυτός τουλάχιστον συντηρείται από τις θεατρικές παραστάσεις που παίζει/σκηνοθετεί, τι να πουν άλλοι που άνεργοι εδώ και δυο χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !