Η Κατερίνα Διδασκάλου μιλάει για την παράσταση που πρωταγωνιστεί!

0
Η Κατερίνα Διδασκάλου μίλησε στην Espresso της Κυριακής μεταξύ άλλων και για την θεατρική παράσταση "Η πόρνη από πάνω" που παρουσιάζει αυτό το διάστημα στο Καφεθέατρο.

- Η παράσταση «Η πόρνη από πάνω» βασίζεται σε αληθινή ιστορία; Αρχικά να τονίσω ότι το μεγάλο προσόν σε αυτό το έργο είναι το εξής: η ηρωίδα αντιμετωπίζει με χιούμορ κάθε σοβαρή κατάσταση και αυτό καθαρίζει όχι μόνο τον θεατή αλλά οδηγεί κι εμένα σε υποκριτικές εναλλαγές. Ναι, βασίζεται σε αληθινή ιστορία, γιατί είχε μείνει για ένα διάστημα πάνω από το διαμέρισμα του συγγραφέα μία πόρνη. Περιγράφω ένα πραγματικό πρόσωπο. Θεωρώ δώρο που μου εμπιστεύτηκε ο Αντώνης Τσιπιανίτης τον ρόλο της Ερατώς.

Ο ρόλος μου δεν είναι υπαρκτός, όμως πολλοί θεατές με πλησιάζουν λέγοντάς μου ότι ξέρουν παρόμοιες ιστορίες τόσο όσον αφορά την Ερατώ όσο και τους άντρες που αναφέρονται στο έργο. Φροντίζουν μάλιστα να μου διευκρινίζουν, «εγώ μοιάζω με ααυτόν ή έχω μια φίλη ακριβώς έτσι». Είναι τόσο ελληνικό αυτό το έργο.

- Τι σε συγκινεί στον ρόλο σου; Δεν υποδύομαι μια γυναίκα που ξέρει ότι είναι ωραία. Είναι απλή, κακοποιημένη και έχει υποστεί τρομακτική απόρριψη, που την έχει διαλύσει ψυχολογικά. Κι έτσι ζει μέσα από τη ζωή των άλλων, παρακολουθώντας τη ζωή των άλλων. Το ψυχικό μεγαλείο της φαίνεται όταν αποφασίζει να ταΐζει είκοσι Πακιστανούς, που μένουν στο πάνω διαμέρισμα. Οταν στη συνέχεια μετακομίζει εκεί μία πόρνη, ζει πια αποκλειστικά μέσα από αυτήν.

- Τι συστατικά και όπλα από την καλλιτεχνική φαρέτρα σου ενεργοποίησες για να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις του μονολόγου; Ανέσυρα την κωμική πλευρά μου με τον καλύτερο τρόπο, διότι το κείμενο μου δίνει ευκαιρίες να παίξω όπως δεν το έχω ξανακάνει. Βρίσκω στοιχεία από τον εαυτό μου, που μόνο τα παιδιά μου στο σπίτι ήξεραν ότι υπάρχουν. Τα κάνω συχνά να γελάνε στο σπίτι. Ανέσυρα λοιπόν την κωμική πλευρά μου, γεγονός αποκαλυπτικό. Με ικανοποιεί που ο κόσμος γελάει, καθώς και ότι υποδύομαι μια επαρχιώτισσα γυναίκα.

- Γιατί οι μονόλογοι με γυναίκες ηθοποιούς έχουν απήχηση στο κοινό; Γιατί, πρώτον, οι γυναίκες είναι αυτές που πηγαίνουν στο θέατρο και παίρνουν μαζί και τους άντρες τους. Οι γυναίκες, άσχετα με αυτά που λένε για μας, αλληλοϋποστηρίζονται. Η γυναίκα ψάχνεται πολύ σε σχέση με τον εαυτό της. Συνεπώς, ένας μονόλογος που ασχολείται με τη γυναικεία φύση δίνει απαντήσεις, νέες οπτικές, ελπίδα και τις ευκαιρίες για εσωτερική αναζήτηση.

- Τι κάνεις προτού βγεις στη σκηνή και μετά την ολοκλήρωση του έργου; Φορώντας το ρούχο του ρόλου, ντύνομαι και μέσα μου. Διαβάζω συνέχεια το έργο, περνάω τα λόγια, κάνω και μια προσευχή πριν βγω στη σκηνή. Λίγο πριν βγω προσπαθώ να συγκεντρώνομαι στον ήχο. Μετά, είναι σαν να βρίσκομαι σε ένα σύννεφο. Είναι πολύ ενδιαφέρον που το ρωτάς αυτό, γιατί θυμάμαι μια νεαρή ηθοποιό, που με είχε πλησιάσει στη Βενεζουέλα και με ρώτησε για την ταινία του Ρομέρ «Μπαίνετε στον ρόλο, πώς βγαίνετε;». Κατ’ αρχάς, σκέφτεσαι ότι αυτό που κάνεις είναι μια δουλειά. Κοιτάς γύρω σου και με μια κίνηση βγαίνεις. Αυτό γίνεται πιο δύσκολο όταν οι ρόλοι είναι πιο δύσκολοι ψυχολογικά. Από την Ερατώ βγαίνω γλυκά, διότι στο τέλος του έργου καθαρίζεται η Ερατώ, και αυτό με κάνει να την αφήνω πίσω μου με αισιοδοξία.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !