Η Δούκισσα Νομικού στο Tvnea: "Τα νούμερα είναι μια χαρά όταν έχεις απέναντι τον Μπέζο!"

Η πανέμορφη παρουσιάστρια και  το κορίτσι της διπλανής πόρτας, Δούκισσα Νομικού, που απολαμβάνουμε κάθε Παρασκευή στο Laugh Attack, μιλάει αποκλειστικά στον Αλέξανδρο Κούρτη και στο Tvnea για την συνεργασία της με τον ΑΝΤ1, τα ποσοστά τηλεθέασης του Laugh Attack αλλά και για τις φήμες που την θέλουν στο νέο DWTS!

- Αρχικά Δούκισσα θέλω να μου μιλήσεις για την συνεργασία σου με τον Παναγιώτη Χατζηδάκη στο "Laugh attack" και για το αποτέλεσμα των πρώτων επεισοδίων που έχουμε δει ως τώρα; Ο Παναγιώτης είναι ένα αξιόλογο παιδί με χιούμορ και ήθος.. Χαίρομαι που συνεργαζόμαστε γιατί πραγματικά το διασκεδάζουμε! Θεωρώ πως κάθε φορά προσπαθούμε για το καλύτερο και δένουμε ακόμη περισσότερο!

- Πότε προέκυψε η πρόταση του Ant1 για το συγκεκριμένο concept; Προέκυψε μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων. Τότε βρισκόμουν σε μια μεταβατική και μετέωρη επαγγελματική περίοδο.. Με πήραν λοιπόν τηλέφωνο απο τον Αντ1, μου το πρότειναν, κάναμε ένα ραντεβού και συμφωνήσαμε! Ήταν ένα όμορφο δώρο για τη νέα χρονιά!

- Τι σου αρέσει περισσότερο στην εκπομπή; Με ποιά αποσπάσματα από Μπαμ, Ταξί ή Πρίζα γελάς πιο πολύ; Μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια από αυτές τις 3 εκπομπές. Τις έχω αγαπήσει όλες μέσα από το laugh attack. Ακόμη και το ταξί για παράδειγμα, που είναι εκπομπή του 1995-96 και που τότε δεν είχα την ευκαιρία να την παρακολουθήσω, τώρα έχω γίνει μεγάλη φαν!

- Πολλοί έχουν πει γιατί ο ΑΝΤ1 αποφάσισε να φτιάξει μια νέα εκπομπή με αποσπάσματα άλλων και δεν έβαλε ξανά τις παλαιότερες εκπομπές αυτούσιες. Ποιά είναι η δική σου γνώμη; Δεν είμαι εγώ η αρμόδια να απαντήσω για τις αποφάσεις του καναλιού. Παρολαυτά, θεωρώ πως μέσα από το laugh attack, οι εκπομπές είναι πιο άμεσες. Έχουν μια επαφή με το τώρα, γιατί μην ξεχνάς ότι μιλάμε για 10 και 15 χρόνια πριν. Οπότε πολλά πραγματα από την τότε επικαιρότητα τα έχουμε ξεχάσει και κάποιος πρέπει να τα θυμήσει και να τα σχολιάσει. Αυτός είναι και ο δικός μας ρόλος με τον Παναγιώτη.

- Τα νούμερα, που μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι θα έλεγα μέτρια, τα κοιτάς; Σε αγχώνουν;  κάντε  κλικ  για  τη  συνέχεια  της  συνέντευξης  στα  περισσότερα!
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσουμε εδω. Τα νούμερα και κυρίως τα νεανικά, είναι μια χαρά και αρκετές φορές αγγίζουν και το 20%. Μην ξεχνάς όμως ότι παίζουμε απέναντι από ελληνικό καινούριο σήριαλ με τον Μπέζο! Το laugh attack είναι ένα σχεδόν ανέξοδο για το κανάλι πρόγραμμα που στέκεται αξιοπρεπώς. Βεβαίως και τα κοιτάζω λοιπόν τα νούμερα, δεν με αγχώνουν όμως από την στιγμή που το κανάλι είναι ευχαριστημένο.

- Ακούγεται έντονα τις τελευταίες μέρες Δούκισσα ότι θα σε δούμε στο νέο Dancing with the stars. Το έχεις συζητήσει με τον σταθμό; Δεν το έχουμε συζητήσει και από την στιγμή που δεν το έχουμε συζητήσει δεν θα ήθελα να απαντήσω υποθετικά.

- Μιας και έχεις περάσει με επιτυχία από το πρωινό πριν δυο χρόνια με τον Ομορφο κόσμο θέλω να σε ρωτήσω ποιό τηλεοπτικό δίδυμο προτιμάς να βλέπεις φέτος; Αυτό του ΑΝΤ1 ή του Mega; Και τα δύο είναι ευχάριστα πρωινά.

- Στην τηλεόραση γενικά τι σου αρέσει να βλέπεις και τι δεν ...αντέχεις με τίποτα; Μου αρέσει να τα βλέπω όλα. Έχω μια αδυναμία όμως στα προγράμματα που με κάνουν να γελάω, όπως ο Θέμος Αναστασιάδης για παράδειγμα, οι Αρβύλα, ο Λαζόπουλος.. Δεν αντέχω όταν ακούγονται κακίες. Εκεί αλλάζω αμέσως κανάλι!

- Και μιας και μιλήσαμε για το "Laugh attack" θέλω να μου πεις ποιά είναι η δική σου "επίθεση γέλιου" αν θες στην καθημερινότητα σου; Τι σε κάνει να χαμογελάς; Χαμογελώ ξέροντας ότι έχω τους δικούς μου ανθρώπους δίπλα μου, έχουν την υγεία τους και μαζί προχωράμε ακόμη και στα δύσκολα!

- Κλείνοντας Δούκισσα πες μου πως σου φαίνεται και πως προέκυψε το νέο σου εγχείρημα που διαβάζουμε εδώ και λίγο καιρό στο διαδίκτυο, το "Doukissa’s diary"...
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει να γράφω.. Εκτονώνομαι και ταυτόχρονα χαλαρώνω γράφοντας.. Αυτός είναι και ο λόγος που κρατάω ημερολόγιο από μικρή. Πριν λίγο καιρό λοιπόν συναντήθηκα με την Ζίνα Κουτσελίνη , όπου έχει το www.entertv.gr , διάβασε κάτι κείμενα μου και με ρώτησε αν θέλω να συνεργαστούμε.. Φυσικά απάντησα αμέσως ναι και ξεκινήσαμε! Είμαι ενθουσιασμένη με το Doukissa's Diary.. Βλέπω την γρήγορη ανταπόκριση του κόσμου και αυτό με γεμίζει με όρεξη!

Ευχαριστώ πολύ την Δούκισσα Νομικού για αυτή τη συνέντευξη.

Επικοινωνία στο mail: alexkourtis_tv@yahoo.gr
Αλέξανδρος Κούρτης
"Πρόσωπα 24/2"

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !