Σε ρόλο μοντέλου η "κόρη" του Αθερίδη, Νίκη Αναστασίου!

0
Σε ρόλο… μοντέλου φωτογραφήθηκε η Νίκη Αναστασίου, για λογαριασμό του περιοδικού «Celebrity».

Η τηλεοπτική θυγατέρα του Θοδωρή Αθερίδη στην επιτυχημένη σειρά «Πίσω στο Σπίτι», είναι αγνώριστη!

Ντυμένη με την τελευταία λέξη της μόδας και ποζάροντας στο φακό με πολύ στυλ, η Νίκη Αναστασίου μιλά για την υποκριτική αλλά και για την οικονομική κρίση.

«Από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με την υποκριτική. Νιώθω ευτυχισμένη που φέτος συνεργάζομαι
με ανθρώπους με τους οποίους εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος. Είναι ωραίο να γίνονται καλές δουλειές», είπε.

Όσο για το αν θα γύριζε ποτέ στο πατρικό της;

«Δεν έχω πρόβλημα να γυρίσω στο πατρικό μου, άλλωστε έφυγα πριν από ένα χρόνο για να ζήσω με τον σύντροφό μου. Βέβαια, αν μου τύχει γύρισμα στο κέντρο και με βολεύει η διαδρομή, θα κοιμηθώ στο σπίτι των γονιών μου, δεν έχω τέτοια διλήμματα». 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !