Μάνος Ιωάννου: "Τα γυρίσματα των Βασιλιάδων έχουν σταματήσει για λίγο"

0
Ανερχόμενος, ταλαντούχος και άνθρωπος της ατάκας, o πιο νέος πρωταγωνιστής των Βασιλιάδων, ο ζεν πρεμιέ του MEGA, Μάνος Ιωάννου, μιλάει στα Everydaygirls του MTV, Μυρτώ Κάζη και Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη για την πιο επιτυχημένη κωμική σειρά της σεζόν, τον Κώστα Κόκλα που θεωρεί Βασιλιά της Τηλεόρασης, τους Συμπέθερους από τα Τίρανα, τα Τούρκικα που ομολογεί ότι θαυμάζει αλλά και τα κορίτσια που τον πολιορκούν. "Τα γυρίσματα των Βασιλιάδων έχουν σταματήσει για λίγο" εξηγεί και κάνει παύση, "όμως βλέπουμε ότι

η σειρά κάνει τεράστια επιτυχία και εξαιτίας της τηλεθέασης αλλά και επειδή ο κόσμος μας εκφράζει την αγάπη του πολύ εγκάρδια Το καστ είναι πολύ γερό, και όλο το στήσιμο είναι κάτι καινούργιο, είναι πραγματικά κωμικό, είναι γρήγορο, είναι έξυπνο και έχει πολύ νέο κόσμο". Ποιοι είναι όμως εκείνοι που δημιουργούν την πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα στα γυρίσματα; "Οι πιο κεφάτοι από όλους είναι ο Κόκλας και ο Σκιαδαρέσης! Έχει τύχει να μην βγαίνει η σκηνή από τα γέλια! Πιστεύω ότι φέτος, ο Βασιλιάς της ελληνικής τηλεόρασης, είναι ο Κώστας Κόκλας, είναι η χρονιά του! Βασίλισσα δεν μπορώ να βρω, ίσως δεν υπάρχει!"

Ο 24χρονος ηθοποιός όμως, εκτός από τους Βασιλιάδες, εξομολογείται απόψε στις 20:30 στο MTV ότι βλέπει και τούρκικα σήριαλ και συγκεκριμένα τον Εζέλ: "Τούρκικα βλέπω! Βασικά όταν είδα Εζέλ, απλά τρελάθηκα! Ήμουν σε περιοδεία το καλοκαίρι και περίμενα να έρθει η Πέμπτη βράδυ, να πάρω το περιοδικό και να δω τα επόμενα δέκα επεισόδια. Τα έπαιρνα στις 12 το βράδυ και τελείωνα 9-10 το πρωί.". Ο ίδιος φαίνεται να είναι ρεαλιστής και δίκαιος και να μην τάσσεται με την άποψη των περισσότερων Ελλήνων ηθοποιών που πιστεύουν ότι η εισαγωγή των Τούρκικων σειρών, τους έχει στηρήσει τη δουλειά τους.  "Έχουν τρομερή πλοκή, και άμα είναι καλύτερη δουλειά δεν μπορείς να πεις τίποτα. Εγώ είμαι πάντα υπέρ της καλής δουλειάς. Εγώ βλέπω ότι οι Τούρκοι κάνουν κάτι τρελά γυρίσματα, κάτι μονοπλάνα, έχουν ηθοποιάρες, σκηνοθέτες!"

Πώς βιώνει ο ίδιος την φετινή επιτυχία, τόσο στους Βασιλιάδες του MEGA όσο και στους Συμπέθερους από τα Τίρανα, που παίζεται για 4η συνεχόμενη χρονιά; "Μου αρέσει που με πλησιάζουν στο δρόμο και μου μιλάνε, από την πρώτη εβδομάδα προβολής των Βασιλιάδων, έβλεπα ότι ο κόσμος με αναγνώριζε. Αυτή τη στιγμή όμως είμαι single, όχι για να απολαμβάνω την ελευθερία μου, απλά δεν έτυχε. Γενικά είμαι της σχέσης, θέλω να έχω μια κοπέλα να με φροντίζει, να με προσέχει. Σε μια γυναίκα κοιτάω τα πόδια της και το ντύσιμό της. Η τρέλα μου είναι οι γόβες! Την απιστία δεν τη συγχωρώ για κανένα λόγο και  ευτυχώς δεν έχω μάθει ποτέ αν μου έχει τύχει! Εγώ πάλι έχω απιστήσει, αρκετές φορές, έχω υπάρξει ζωηρός".

Όσο για την κρίση: "Η οικονομική κρίση μας έχει γονατίσει όλους, και γι'αυτό στις εκλογές θέλω να ψηφίσω, να εκφραστώ, δεν θα απέχω για να ενισχύσω τα ανώτερα κόμματα, αν και πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι ακόμα χειρότερα! Τις μέρες που οι ειδήσεις κάνουν πλύση εγκεφάλου στον κόσμο, το θέατρο δεν γεμίζει. Βλέπεις ότι οι άνθρωποι φοβούνται, τρομοκρατούν τον κόσμο και δεν βγαίνει από το σπίτι.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !