Γιάννης Τσιμιτσέλης: "Δεν ξέρω αν παντρεύομαι, θα δείξει..."

0
Η Κάτια Δανδνουλάκη τον έχει χαρακτηρίσει τον ιδανικό άντρα, όταν ήταν ήδη διάσημος χάρη στο σήριαλ "Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή" συνέχισε να δουλεύει στην ταβέρνα του μπαμπά του, ενώ ο ίδιος δηλώνει πως το 2012 δεν παντρεύεται γιατί πολύ απλά είναι δίσεκτο! Ωστόσο μένει μαζί με την αγαπημένη του, Βάσω Λασκαράκη και μιλάει για εκείνη με τα πιο τρυφερά λόγια. Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, κάθεται ανάμεσα στα Everyday girls του MTV, τη Μυρτώ Κάζη και τη Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη και μιλάει για γάμο, γυναίκες, απιστία και φυσικά τηλεόραση.

"Δεν ξέρω αν παντρεύομαι, θα δείξει.."
λέει όταν η κουβέντα γιίνεται λίγο πιο σοβαρή. "Στη Βάσω με κέρδισε η προσωπικότητά της, η ομορφιά της και συνολικά ο χαρακτήρας της. Γνωριστήκαμε στα γυρίσματα της πολυκατοικίας, ήμασταν από την αρχή στον ίδιο όροφο και γρήγορα συγκατοικήσαμε κιόλας!". Πώς όμως προχώρησε το φλερτ μεταξύ τους; "Είμαι παραδοσιακός στον τομέα του φλερτ, γενικά δεν ρισκάρω εύκολα, αισθάνομαι πολύ αμήχανα όταν θέλω να πλησιάσω μία κοπέλα και επομένως θέλω πάντα να νιώθω ότι υπάρχει το κατάλληλο έδαφος. Καταλαβαίνεις τι νιώθει ο άλλος για σένα και έτσι ξεκινάει ένα παιχνίδι! Έτσι ξεκίνησαν τα πράγματα και με τη Βάσω". Όσο για την απιστία, ο Γιάννης εξηγεί: "Ήμουν πάντα μονογαμικός και με την απιστία έχω πολύ κακή σχέση! Είναι δεδομένο ότι είμαι από τα άτομα που θα προτιμούσα να απατήσω παρά να με απατήσουν. Είναι θέμα εγωισμού καθαρά. Δεν τα πάω λοιπόν καλά με την απιστία και δεν θέλω να τα πάω καλά ούτε στο μέλλον!

Όταν απιστείς καταστρέφεις πάνω από όλα τον εαυτό σου
και την ψυχική σου ηρεμία, όχι μόνο τον άλλο. Ένας σωστός άντρας πάντως, αν δει την κοπελα του να τον απατά, πρέπει να φύγει σαν κύριος. Να πει "άει σιχτίρ", να κλείσει την πόρτα και να φύγει. Εγώ όμως ίσως είχα μία πιο ακραία αντίδραση, όπως το μεγαλύτερο ποσοστό των αντρών! Με τη Βάσω τώρα ζούμε μια ήρεμη φάση όσον αφορά στις φωτογραφίες μας στα περιοδικά. Στην αρχή μας φωτογράφισαν, μετά τα πράγματα χαλάρωσαν, είμαστε μαζί και πλέον το πολύ να μας ξαναφωτογραφίσουν το καλοκαίρι στις διακοπές", λέει χαριτολογώντας και δεν δείχνει να ενοχλείται ιδιαίτερα από τον φωτογραφικό φακό, καθώς ο ίδιος είναι ερωτευμένος και αυτό είναι το μόνο που τον ενδιαφέρει. "Ζηλεύω τη Βάσω στα όρια που η ζήλεια είναι θετική σε μια σχέση και όταν δεν μου δίνονται αφορμές, φυσικά και δεν ζηλεύω. Επίσης, μπορεί να μην είμαι από τη φύση μου ρομαντικός, αλλά το παλευώ!", εξηγεί. 

Ο Γιάννης βέβαια, μοιράζει το χρόνο του μεταξύ Αθήνας και Κύπρου καθώς εκεί παρουσιάζει ένα τηλεπαιχνίδι και πρωταγωνιστεί σε μία τηλεοπτική σειρά."Παρουσιάζω ένα κυπριακό τηλεπαιχνίδι το "Παίζουμε Κυπριακά" που έχει να κάνει με την παράδοση, τη γλώσσα και τις εκφράσεις της Κύπρου, ενώ ταυτόχρονα κάνω και ένα σήριαλ "Τα βήματα στην Άμμο". Είναι ένα σήριαλ εποχής, στο οποίο υποδύομαι έναν Ελλαδίτη αξιωματικό που πηγαίνει στην Κύπρο. Για μένα η Κύπρος είναι Ελλάδα". Ο ίδιος δεν είναι ο κλασικός "τηλεορασάκιας" αφού όπως δηλώνει έχει ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. "Παρακαλουθώ λίγη τηλεόραση γιατί πολύ απλά δεν είμαι σπίτι. Η ελληνική μυθοπλασία μου αρέσει πολύ. Και η Τούρκικη μια χαρά είναι, απλώς σαν Έλληνας προτιμώ και από θέμα συντεχνίας και κλάδου να γίνονται ελληνικές παραγωγές για να δουλεύω εγώ και όλοι οι υπόλοιποι".
Πώς αντιμετωπίζει όμως την οικονομική κρίση και που αποδίδει τις ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση; "Δεν έχω λόγο να φύγω από την Ελλάδα λόγω ΔΝΤ. Δεν θα έφευγα από το σπίτι μου. Επιλέγω να ζω στην Ελλάδα της κρίσης, να ζω και να ελπίζω γιατί όσο ζω ελπίζω! Δεν είμαι σπάταλος και έτσι λόγω κρίσης δεν έχω αλλάξει πολλά πράγματα. Τα έξοδά μου είναι οι τράπεζές μου. Είμαστε φιλαράκια, τα λέμε συχνά πυκνά, τις αγαπώ τόσο που πηγαίνω κάθε μήνα! Τα βαφτιστήρια μου, μη σας πω και τη μητέρα μου, τους βλέπω πιο σπάνια από ό,τι βλέπω τις τράπεζες! Είμαστε μια ευλογημένη γενιά από τη μία, γιατί ζήσαμε με παροχές που οι προηγούμενες γενιές δεν μπορούσα να διανοηθούν, όμως φτάσαμε σε ένα σημείο που έβλεπες δασκάλους του δημοτικού να λένε στα παιδάκια "παρακαλώ κλείστε τα κινητά σας", έτσι ξεφύγαμε και ελπίζω πλέον να γίνει το απαραίτητο ξεσκαρτάρισμα.

Στο τέλος της εκπομπής μάλιστα, όταν η Μαριάνθη  και η Μυρτώ του ζητούν προσκλήσεις για τους τηλεθεατές, ο Γιάννης απαντά: "Οι φίλοι αλλά και όλοι οι υπόλοιποι, να έρθουν και να πληρώσουν το εισιτήριό τους, γιατί έτσι κάναμε τόσα χρόνια στην Ελλάδα και τώρα τα πληρώνουμε". Μπορεί να έχει και δίκιο...

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !