Λιανός- Ανδροτσάκη: Η γνωριμία και η μετακόμισή της στην Ελλάδα

0
Καλεσμένος στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, ο Γιώργος Λιανός μίλησε για την γνωριμία του στη Νέα Υόρκη με τη σύζυγό του σήμερα, Ανθή Ανδροτσάκη, αλλά και για το πώς εκείνη αποφάσισε να αφήσει τη ζωή της στην Αμερική και να μετακομίσει στην Ελλάδα για χάρη του. «Γνωριστήκαμε σε μια συναυλία στη Νέα Υόρκη. Είχαμε πάει με την Πέγκυ Ζήνα για συναυλία. Τη διοργάνωνε ένας γνωστός του πατέρα της Ανθής και εκείνη ήταν εκεί από νωρίς. Είναι μισή ελληνίδα. Ο μπαμπάς της είναι από την Καλαμαριά και η μαμά της από το Πουέρτο Ρίκο. Μεγάλωσε στη Νεά Υόρκη. Σπούδασε και εργαζόταν εκεί –είχε μια πολύ καλή
δουλειά» είπε ο 34χρονος παρουσιαστής για την 27χρονη σύζυγό του.

«Την είδα, μου άρεσε πάρα πολύ, άρχισα να την πειράζω…. Έβαλα λυτούς και δεμένους -και κυρίως τον κουμπάρο μου- και μου την έφεραν στα καμαρίνια, δώρο!».

Όσο για το πώς εξελίχθηκε η σχέση τους: «Για ενάμιση χρόνο, ήμασταν στο πέρα δώθε. Πληρώναμε 500 ευρώ το μήνα σε κινητά… Μετά ανακαλύψαμε το skype! Μετά τον ενάμιση χρόνο, αποφάσισε να έρθει την Ελλάδα. Για μένα, ήταν λίγο σοκαριστικό, γιατί δεν ήθελα να πάρω την ευθύνη μιας τέτοιας αλλαγής στη ζωή ενός άλλου ανθρώπου. Ήταν μια εποχή που τσακωνόμασταν, υπήρχε μια γκρίνια και, κάποια στιγμή, μιλάμε στο τηλέφωνο και μου λέει “Την άλλη εβδομάδα, σταματάω τα πάντα, τη δουλειά και όλα, και έρχομαι στην Ελλάδα!”. Δεν ήθελε ούτε να μείνουμε μαζί, ήθελε να νοικιάσει σπίτι -βέβαια αργότερα της άλλαξα γνώμη. Αυτό ήταν σοκαριστικό για μένα. Εννοείται ότι το ήθελα πάρα πολύ, αλλά ένιωθα ότι παίρνω μια τεράστια ευθύνη, και ήταν λίγο αγχωτικό. Αλλά την ήθελα δίπλα μου κάθε μέρα» σχολίασε, προσθέτοντας ωστόσο πως είχε κάνει και ο ίδιος ανάλογες σκέψεις: «Είχα σκεφτεί ότι αν εγώ έκανα κάποια άλλη δουλειά -αν δούλευα για παράδειγμα ως μηχανολόγος μηχανικός που έχω σπουδάσει- θα ήμουν εκεί εγώ. Θα είχα πάρει πολύ εύκολα την απόφαση να αφήσω την Ελλάδα και να πάω εκεί για εκείνη».

Τελικά, η σχέση εξελίχθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: Οι δυο τους παντρεύτηκαν τον Αύγουστο του 2009 και σήμερα έχουν αποκτήσει μια κόρη, που πριν μερικές μέρες έγινε τεσσάρων μηνών.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !