Ελένη Μενεγάκη:Έπαθα νευρικό κλονισμό με τα δημοσιεύματα για το χωρισμό μου

2
Η Ελένη Μενεγάκη μετά από δυο χρόνια που ανακοινώθηκε ο χωρισμός της αποφάσισε να μιλήσει για το πώς ένιωθε εκείνη την περίοδο.
Στο πλατό της εκπομπής «Ελένη» ήταν καλεσμένη η Ντορέττα Παπαδημητρίου και οι δυο γυναίκες μιλούσαν για την κατάθλιψη και τις άσχημα συναισθηματικές περιόδους στη ζωή. Η παρουσιάστρια τότε αναφέρθηκε σε δική της εμπειρία, λέγοντας: «Έχω περάσει αντίστοιχη φάση όταν χώρισα, εγώ έλεγα δεν μπορώ...
να περπατάω στο δρόμο και να κοιτάζω τα περίπτερα. Δεν ήθελα να βλέπω τον εαυτό μου να παίζει σε όλα τα περιοδικά, είχα πάθει νευρικό κλονισμό».

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Μπραβο αυτος ειναι ο σωστος τιτλος:
    Έπαθα νευρικό κλονισμό με τα δημοσιεύματα για το χωρισμό μου.

    (Πολλοι το διαστρεβλωσαν "επαθα νευρικο κλονισμο απο τον χωρισμο")

    Σιγα που δεν θα παθαινε με τετοιο κραξιμο,ανθρωπινο και αληθινο.Θα ταν αναισθητη αν δεν την επηρεαζε αυτος ο καναβαλλισμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λογικο με τετοια ανθρωποφαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !