Σεφερλής:JUST ή DWTS?

Χρηστος Γ
6
Καλεσμένος της Πρωινής Μελέτης ήταν ο δημοφιλής κωμικός & απάντησε στις φήμες περί... μεταγραφής του στο DWTS?''Ισχύει ότι είπα στον Κωστόπουλο.Θα είμαι στο Just 2 of us.
Δεν έχω πάρει κάποια αρνητική απάντηση. Δεν ξέρω αν ξέρετε εσείς αν θα γίνει ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους (του ΑΝΤ1), μου έχουν στείλει κάποια μηνύματα, περιμένω να πάω από 'κει να μιλήσω. Θα ήθελα να κάνω ένα ραντεβού, για να μην νομίζουν ότι απαξιώ να απαντήσω» είπε ο γνωστός ηθοποιός. Από τα δυο σόου ποιο είναι αυτό που προτιμά; «Το “Just”, γιατί
έχω δώσει το λόγο μου. Σαν παραγωγές πάντως μου αρέσουν και οι δυο. Είναι κάτι διαφορετικό και μπορείς να ξεδιπλώσεις τα διάφορα ταλέντα σου. Σίγουρα είναι πιο κουραστικό το “Dancing”, είναι πολλές οι ώρες και πολύ πιο κοπιαστικό. Το τραγουδιστικό είναι λίγο πιο εύκολο, αλλά ο στόχος κι ο σκοπός είναι ο ίδιος. Ο φιλανθρωπικός. Και θα προσφέρουμε θέαμα και χαμόγελο στον κόσμο».

Δημοσίευση σχολίου

6Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Στο site του ΑΝΤ1 μπορείτε να δείτε 5' απόσπασμα από την πρεμιέρα της καθημερινής σειράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παιδια το ειδα και ειναι απιστευτο! περιμενω να δω την συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nai re sto mega balane mayres plerezes,den eides patvnoyn!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειδα και εγω το ειναι στιγμες...παιδια ποσο τελεια ηθοποιος η μπεσυ μαλφα..πεθαινω για την ερμηνεια της...και η μποτση για το ρολο της υπηρετριας καλη φαινεται..στην αρχη οταν το εμαθα δε με εξιταρε σαν ρολος,αλλα τωρα μου φανηκε οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Prepei dildai na einai se ena apo ta dyo????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !