Ηλιάκη: «Δεν δήλωσα ποτέ ότι ξαφνικά φέτος γίναμε φίλες με την Καινούργιου»!

0
Τη Μαρία Ηλιάκη, την γνώρισα πριν από εννιά χρόνια περίπου. Εκείνη στο Κους Κους και εγώ στον Πρωϊνό Καφέ.  Ήμασταν σχεδόν συγκάτοικοι. Όχι στο ίδιο διαμέρισμα, αλλά στο ίδιο κτίριο, μιας…  και οι  δύο  εκπομπές ήταν στο  studio Κάπα. Συνήθως , συναντιόμασταν στο μοντάζ, συνήθως στις  5  ή στις  6 το πρωί. Ανάμεσα στη δουλειά,  βρίσκαμε λίγο χρόνο και λέγαμε τα νέα μας, τα προβλήματα μας, ξέρετε τώρα, κοριτσίστικες κουβέντες. Το θέμα, συνήθως ήταν οι άντρες!!! Η Μαρία είναι ένα πολύ χαρούμενο πλάσμα,  ζει σε απίστευτους ρυθμούς, κοιμάται λίγο, μιλάει πολύ και δεν σου χαρίζεται εύκολα … Όσος καιρός κι αν πέρασε, όταν συναντιόμαστε έχουμε πάντα να πούμε
πολλά. Σε αυτή τη συνέντευξη, μιλάμε για την γνωριμία της με τη Ρούλα Κορομηλά, τη σχέση της με το Νίκο Μουτσινά και  μας αποκαλύπτει ποιός είναι τελικά  ο Νίκος. Λέει την άποψη της, για την αποχώρηση της Κατερίνας Καραβάτου από τον Alpha λίγο πριν γεννήσει και απαντάει αν τελικά παντρεύεται…
Στην Έλενα Πολυκάρπου
Ποια είναι η Μαρία Ηλιάκη, που δεν ξέρουμε;
Η Μαρία που δεν ξέρετε;;; Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι,  που να μην έχω πει…(χαχα). Γεννήθηκα στην Αθήνα, στη Νέα Σμύρνη,  όπου και μένω ακόμα. Τα καλοκαίρια μου, τα πέρναγα στην Κρήτη. Έχω έναν μεγαλύτερο αδελφό, που πάντα με προστάτευε και μου έχει χαρίσει 2 υπέροχα ανίψια, το Γιώργο και το Νάσο… Εγώ έχω μια αδυναμία, στον μεγαλύτερο τον Γιώργο, τον οποίο  και έχω βαφτίσει. Έγινε έξι και όσο μεγαλώνει κάνουμε απίστευτες συζητήσεις. Μιλάμε για μεγάλο έρωτα!
Μετά τις σπουδές σου στα ΜΜΕ, πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση;
Από μικρή, ήθελα να δουλέψω στην τηλεόραση, γι’ αυτό και τελείωσα το τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Λίγους μήνες μετά την αποφοίτηση μου, με πήρε τηλέφωνο η Ράνια Τραγομάλλου, που τότε έκανε εκπομπή στον ΕΥΑ F.M. και μου είπε να περάσω για ένα δοκιμαστικό, για τα δελτία ειδήσεων. Πήγα, με πήραν και λίγους μήνες μετά, γνώρισα εκεί τη Ρούλα Κορομηλά, η οποία με πήρε μαζί της, στη δημοσιογραφική της ομάδα. Πάντα θαύμαζα πολύ τη Ρούλα, βλέποντας την στην τηλεόραση και ήταν όνειρο μου να δουλέψω μαζί της, οπότε μπορείτε να φανταστείτε την αντίδραση μου, όταν την συνάντησα πρώτη φορά στους διαδρόμους!!
Πώς και πού  γνώρισες τη Ρούλα Κορομηλά;
Η Ρούλα, ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με πίστεψε. Με εμπιστεύτηκε στη δουλειά, με έβαλε στο σπίτι της και στη ζωή της και έμαθα τόσα, μα τόσα πολλά, από εκείνη. Την αγαπώ και τη σέβομαι και ποτέ δεν ξεχνώ τις συμβουλές της, αλλά και όλα όσα έχει κάνει για μένα. Νομίζω ότι το βασικότερο που έμαθα δίπλα της, είναι να δουλεύω πολύ και να σέβομαι τη δουλειά των συνεργατών μου.
Τι θυμάσαι από την εποχή του Κους-Κους;
Θυμάμαι πολύ έντονα, το άγχος της πρώτης μας χρονιάς, την αγάπη της Κλεοπάτρας για τα…κόλλυβα (!!!), τον Παπανώτα να τρώει τις τούρτες του ντεκόρ, την Καραβάτου να γελάει δυνατά και να τρώει ηλιόσπορους, τη Ρούλα Χάμου και το καλαθάκι της, από το οποίο έκλεβα μονίμως τη σοκοφρέτα, την Ένεζλη να αλλάζει συνεχώς χρώμα στα μαλλιά της, την κυρία Σακάκου να είναι πάντα στην τρίχα, τις θανατηφόρες ατάκες του Μουτσινά στις πολύωρες συσκέψεις και τη φωνή της Ζήνας, στο ακουστικό μου. Η Ζήνα, υπήρξε ένας ακόμη άνθρωπος που με πίστεψε και με αγάπησε πολύ. Είναι ίσως ο άνθρωπος, που μου έχει φωνάξει περισσότερο στη δουλειά αυτή, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο δεν της κράτησα ποτέ κακία.
Πως έγινε η γνωριμία σου, με το Νίκο Μουτσινά; Τι άνθρωπος τελικά είναι ο Νίκος; Είναι ανταγωνιστικός και διώχνει κόσμο από εκπομπές;
Με το Νίκο, γνωρίστηκα στα γραφεία της εταιρείας παραγωγής,  του ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ. Νομίζω, πως τον αγάπησα αμέσως!!! Από την πρώτη στιγμή, κατάλαβα ότι θα ταιριάζαμε,  όχι μόνο σαν άνθρωποι αλλά και τηλεοπτικά. Έχουμε κάνει κολλητή παρέα, αλλά έχουμε περάσει και περιόδους που δεν μιλούσαμε καθόλου!! Έτσι δεν κάνουν άλλωστε τα ζευγάρια (χαχαχα);;; Τώρα αν είναι ανταγωνιστικός… Και αν διώχνει κόσμο από εκπομπές…Τι να σου πω…Δεν έχω ζήσει κάτι τέτοιο…Με μένα πάντως, είναι πολύ συνεργάσιμος. Είναι πολύ δίκαιος ο Νίκος, πολύ δημιουργικός αλλά και πολύ ισχυρογνώμων.
Πόσο εύκολο είναι κάθε μέρα στην εκπομπή να είστε χαρούμενοι, ενώ το σκηνικό στην Ελλάδα είναι μίζερο;
Να σου πω…Δεν κάνουμε πολιτική εκπομπή, ούτε εκπομπή έρευνας, ούτε οικονομικές αναλύσεις, κάνουμε! Η δουλειά μας, είναι να φτιάχνουμε τη διάθεση του κόσμου, για τις 2 ώρες που είμαστε στον αέρα και θεωρώ ότι οφείλουμε να το κάνουμε καλά! Και εμείς έχουμε προβλήματα, αλλά κάνοντας την εκπομπή τα ξεχνάμε και έτσι τα ξεχνάει και ο κόσμος. Εκεί πιστεύω ότι οφείλεται και η φετινή επιτυχία.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ενότητα στην εκπομπή;
Δεν έχω αγαπημένη ενότητα!!! Περνάω τέλεια σε ΟΛΗ την εκπομπή!!! Το αγαπώ, το Δέστε τους…Είναι η εκτόνωση μου!
Νοιώθεις δικαιωμένη με την επιτυχία της εκπομπής;
Νοιώθω απλά πολύ χαρούμενη… Πολύ όμως!!!
Πως νιώθεις που οι χορευτικές σου ικανότητες, έχουν γίνει διάσημες;
Δεν περίμενα ποτέ, ότι το τραγούδι αυτό θα άρεσε τόσο πολύ στον κόσμο!!! Κάθε μέρα βρίσκω βιντεάκια στο email μου, με κόσμο που χορεύει… Δεν ξέρω τι να πω… Τους ευχαριστώ όλους για το χρόνο που διαθέτουν, να  τραβήξουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους σε βίντεο και να μου το στείλουν!!!
Ποιά χορευτική φιγούρα έχει μεγαλύτερη ζήτηση;
Νομίζω το βιδωτό και το πουλί!
Τι σου λέει ο κόσμος στο δρόμο;
Μου λένε υπέροχα πράγματα και πολύ αστεία… Αλλά η πρώτη αντίδραση είναι μία: Θα μας χορέψεις;;;
Δήλωσες ότι φέτος είσαστε φίλες, με την Κατερίνα Καινούργιου. Πέρυσι, δεν ήσασταν;
Δεν δήλωσα ποτέ, ότι είχα πρόβλημα με την Κατερίνα, ούτε ότι ξαφνικά φέτος, γίναμε φίλες. Απλά την γνώρισα καλύτερα, την συμπάθησα περισσότερο και καταλαβαίνω πως σκέφτεται. Δεν είμαι από τα άτομα που τους «αγαπούν» όλους, με την πρώτη γνωριμία..Πιστεύω ότι οι ανθρώπινες σχέσεις, θέλουν το χρόνο τους.
Μετά το «Δέστε τους», τι θέλεις να κάνεις στην τηλεόραση;
Η έκφραση, ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ, δε μου πολυαρέσει … Γιατί θεωρώ ότι η εκπομπή αυτή, δεν έχει κάνει ακόμα το κύκλο της. Θα σου πω λοιπόν, τι θα ήθελα να κάνω κάποια στιγμή στην τηλεόραση. Θα μου άρεσε να κάνω μία εκπομπή, με αμιγώς γυναικεία θέματα (μαγειρική, κηπουρική, βότανα, οικολογία, μόδα κ.τ.λ). Οι ταξιδιωτικές εκπομπές μου αρέσουν επίσης πολύ. Μου αρέσουν πολύ και τα talk-show, με κοινό ζωντανά στο πλατό.
Αν σου γινόταν πρόταση, να έχεις πρωταγωνιστικό ρολό, σε μια τουρκική σειρά, με πολύ καλά χρήματα, τι θα έκανες;
Τουρκική σειρά;;; Με βρίσκεις απροετοίμαστη… Αλλά νομίζω πως θα έλεγα όχι… Από την άλλη πλευρά όμως … Ποτέ μη λες ποτέ!!! Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής όμως, δεν τρελαίνομαι με τα τουρκικά σήριαλ.
Ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι, για τους συναδέλφους στον Alpha. Πως το βιώσατε;
Ήταν όντως, ένα πάρα πολύ δύσκολο καλοκαίρι, για όλους. Πάρα πολλοί φίλοι μου, κινδύνεψαν να μείνουν χωρίς δουλειά και κάποιοι μέχρι και σήμερα που μιλάμε, είναι άνεργοι. Κόπηκαν εκπομπές, που πήγαιναν καλά και έμειναν εκτός αξιόλογοι συνάδελφοι. Η δική μας εκπομπή, πήρε σχετικά νωρίς το πράσινο φως, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το ίδιο θα συμβεί και του χρόνου. Αισθάνομαι πως να το πω… Συνεχώς μια απειλή… Μια αβεβαιότητα.
Πως σχολιάζεις την απομάκρυνση της Κατερίνας Καραβάτου, λίγο πριν  από τη γέννα του παιδιού της;
Ας μην το σχολιάσω αυτό καλύτερα..Το λιγότερο άδικη…
Πως σου φάνηκε η μετακίνηση της Ελένης Μενεγάκη;
Πως να μου φανεί;;; Στην αρχή με ξάφνιασε, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η Ελένη είναι παντός καιρού!









Έχεις συναντήσει «ψώνια» στην  επαγγελματική σου πορεία;
Εξαρτάται τι σημαίνει για τον καθένα η λέξη ψώνιο…Για μένα π.χ. ψώνιο είναι αυτός που δεν έχει αξιολογήσει σωστά τον εαυτό του, αυτός που συμπεριφέρεται ανάγωγα και αλαζονικά. Τέτοιους ανθρώπους, ναι…Έχω συναντήσει.
Είσαι κορίτσι για σπίτι; Ξέρεις να μαγειρεύεις, να σιδερώνεις κτλ;
Δε μπορείς να φανταστείς, πόσο κορίτσι για σπίτι είμαι!!! Ούτε εγώ το φανταζόμουν!!! Μαγειρεύω πολύ καλά, καθαρίζω ακόμα καλύτερα και τώρα τελευταία κάθε Σάββατο,  παίρνω το καροτσάκι και πάω λαϊκή!! Βρίσκω σούπερ ψάρια και λαχανικά, πολύ φθηνότερα.
Πως είσαι όταν είσαι ερωτευμένη;
Όταν είμαι ερωτευμένη, είμαι πάντα πιο…αδύνατη (χαχα,) γιατί μου κόβεται η όρεξη!!! Έχω περισσότερη ενέργεια και τα βλέπω όλα πιο θετικά.
Έχεις περάσει περιόδους ερωτικής μοναξιάς;
Φυσικά. Είναι πολύ καλό να μένεις λίγο καιρό μόνος και να βλέπεις τι έφταιξε στη σχέση σου και δεν προχώρησε. Διαφωνώ με τους ανθρώπους που ισχυρίζονται ότι δε μπορούν να μείνουν μόνοι τους και πάνε από τη μια σχέση στην άλλη. Μια περίοδος ερωτικής μοναξιάς, μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά εποικοδομητική.
Κάνεις σκηνές ζηλοτυπίες;
Παλαιοτέρα έκανα πολλές. Το έχω κόψει όμως το κακό ελάττωμα, γιατί μόνο προβλήματα δημιουργούσε. Άσε που η ζήλια είναι σημάδι αδυναμίας.
Σκέφτεσαι να παντρευτείς;
Με ενδιαφέρει μόνο, να είμαι καλά και να έχω δίπλα μου έναν πραγματικό σύντροφο. Τώρα αν κάποια στιγμή θελήσω να παντρευτώ, θα το κάνω όσο πιο απλά και αθόρυβα γίνεται…

entertv.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !