Η εμπειρία του Πέτρου Κωστόπουλου στο «Dancing On Ice»

0
Στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» μίλησε ο Πέτρος Κωστόπουλος για την εμπειρία του στο «Dancing On Ice» ως κριτής του σόου. «Είμαι σε μια φάση περίεργη στη ζωή μου. Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολη και στο “Dancing” ήταν ευχάριστη η ατμόσφαιρα. Την έχεις ζήσει κι εσύ την ατμόσφαιρα αυτή» είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος, απευθυνόμενος στην Ελεονώρα Μελέτη. «Είναι στιγμές που λες ότι οι καλύτερες μπίζνες είναι οι σόου-μπίζνες. Ναι μεν είναι σκληρή κάποιες στιγμές- πιο σκληρή από κάθε επάγγελμα, γιατί εκεί που είσαι σταρ σε πετάνε στα σκουπίδια- αλλά εκείνη τη στιγμή βλέπεις γελαστά πρόσωπα να τρέχουν από δω κι από κει, να έχουν την

αγωνία να φτιάξουν όμορφα πράγματα- και ήταν ευχάριστη γιατί με έβγαζε από το τριπάκι μου το περίεργο. Τα πράγματα είναι χάλια γύρω-γύρω, δεν βλέπεις τι γίνεται; Έχει επηρεάσει όλον τον κόσμο κι εμένα μαζί».

Και συνεχίζοντας στην παρουσιάστρια του Star, εξήγησε: «Βγαίνεις στην τηλεόραση κι εκεί που δεν είσαι καλά, έρχεται ένα κορίτσι σαν εσένα και κάθεται απέναντί σου και σου φτιάχνει η διάθεση. Το έλεγε και ο Φράνκ Σινάτρα: "Και η μάνα σου να έχει πεθάνει, όταν βγεις στο φακό και στη σκηνή, πρέπει να κάνεις τον καραγκιόζη"».

Το σόου χορού στον πάγο θα του λείψει πολύ; «Ναι, γιατί υπήρχαν Κυριακές που μου άρεσαν πολύ. Το ίδιο συνέβαινε και με το “Dancing With The Stars” που ήσουν εσύ. (…) Αυτά τα σόου εμένα μου αρέσουν, έστω κι αυτό δείχνει πόσο χαμηλού επιπέδου είμαι. Δεν υπήρχε κουτσομπολιό, δεν υπήρχε ίντριγκα, δεν υπήρχε τίποτα. Τις γκρίνιες που υπήρχαν, εγώ δεν τις ζούσα. Εγώ είδα από μόνους τους παίκτες που ήταν σφιγμένοι» δήλωσε.

Μετά τον τελικό του «Dancing On Ice» σχολιάστηκε έντονα το γεγονός πως οι κριτές χαρακτήρισαν τους παίκτες του σόου ως «ήρωες» επανειλημμένα: «Ήρωας είναι ένας άνθρωπος που σώζει έναν άλλον άνθρωπο, είναι ένας πυροσβέστης ή κάποιος που θα σώσει ένα παιδάκι στον δρόμο. Αυτά είναι τηλεοπτικές υπερβολές. Απλά το “ηρωικό” εδώ ήταν ότι όλοι “έφαγαν πολύ ξύλο”. Τα κορμιά ήταν μαύρα. Η γυναίκα μου είχε μαύρο κορμί».

Αναφερόμενος μάλιστα στη σύζυγό του Τζένη Μπαλατσινού, εξήγησε: «Είχα μια μεγάλη αγωνία για την Τζένη. Ήθελα να πάει καλά. (...)  Ξεκίνησε με λίγο τρακ που είναι λογικό, και κάθε φορά ήταν και καλύτερη. Και πιστεύω ότι στον τελικό ήταν το καλύτερό της. Πιστεύω, δηλαδή, ότι στην τηλεόραση παρουσιάστηκε άλλη μια καλή παρουσιάστρια».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !