Νίκος Ψαρράς: «Έχω υπάρξει το τρίτο πρόσωπο»

0
Με αφορμή τη νέα παράσταση που πρωταγωνιστεί στο Εθνικό ο Νϊκος Ψαρράς μιλάει στο DT για τον ρόλο που έχει παίξει ο έρωτας στη ζωή του.

Ο γάμος, όταν υπάρχει, δεν οριοθετεί μοιραία τη σχέση με έναν τρίτο άνθρωπο; Δεν πρέπει να υπάρχουν όρια στον έρωτα. Ίσα ίσα, νομίζω πως όταν υπάρχουν τέτοια εμπόδια ο έρωτας είναι πιο μεγάλος. Μόνο και μόνο στην ιδέα πως δεν μπορείς να έχεις τον άλλο ολοκληρωτικά, γεμίζεις με διεκδίκηση. Θέλεις να κερδίσεις τον άλλο 100% και, όταν αυτό συμβαίνει, βαριέσαι!

Έχεις βρεθεί ποτέ σε παρόμοια κατάσταση; Ποτέ δεν έχω υπάρξει το τρίτο πρόσωπο σε ένα γάμο. Έχω υπάρξει, όμως,  το τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση. Ήμουν ο μπαλαντέρ και έφυγα ακριβώς επειδή αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Πλέον μεγαλώνοντας ζυγίζω πολύ τα πράγματα πριν αφεθώ, γιατί ξέρω τι θέλω και είναι πολύ συγκεκριμένο. Στη ζωή μου, όμως, έχω κάνει πολλές τρέλες και έχω αφεθεί πολλές φορές στον έρωτα. Μέχρι πρόσφατα ο έρωτας καθόριζε τη ζωή μου σε όλα. Από δουλειές που θα επέλεγα, μέχρι τα ταξίδια που θα έκανα.

Αυτές οι τρέλες δεν είναι όμως που γεμίζουν τη ζωή; Σίγουρα. Σκέψου πως για τον έρωτα, όταν ήμουν φαντάρος, είχα φύγει τρεις φορές παράνομα στο εξωτερικό με κίνδυνο να με πιάσουν και να φάω μεγάλη φυλακή. Τότε ήμουν 25. Πλέον δεν ξέρω αν θα το έκανα – ή μάλλον πολύ δύσκολα. Ίσως ήρθε η ώρα αυτά να τα κάνουν άλλοι για μένα.


Θα σε τρόμαζε περισσότερο να ζήσεις μια ζωή μοναχική και κάποια στιγμή να βρεις έναν άνθρωπο ή μια ζωή με πολλούς ανθρώπους και στο τέλος να μείνεις μόνος; Έτσι όπως το είπες, το πρώτο (γέλια). Αν έχεις γνωρίσει πολλούς ανθρώπους, πόσο μόνος μένεις; Αλλά το να είσαι μόνος σου για να βρεις τον ΕΝΑΝ άνθρωπο είναι απίστευτα εφιαλτικό.

Πηγή: Down Town

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !