Άβα Γαλανοπούλου: Τι έκανε όταν ο σύντροφος της παραδέχτηκε πως την απάτησε;

0
Η Άβα Γαλανοπούλου  πρωταγωνιστεί στο θέατρο Λαμπέτη, στην παράσταση… ‘Ζείτε παίδες Ελλήνων’ . Σε συνέντευξη που έδωσε, ρωτήθηκε για το  αν θα συγχωρούσε την απιστία.
«Δεν πιστεύω στην ιδιοκτησία. Στο παρελθόν μου είχε τύχει να με απατήσουν και το κατάλαβα. Μου είχε πει ο σύντροφός μου ότι θα έμενε σπίτι, αλλά εμένα το ένστικτό μου, μου έλεγε ότι μου την έκανε τη λαδιά. Την επόμενη βγήκαμε έξω για φαγητό και του είπα: «Επειδή ξέρω ότι με απάτησες, αν μου παραδεχθείς ότι το έκανες θα είσαι μάγκας. Αν μου πεις ψέματα, θα χωρίσουμε». Κάνει το λάθος και μου λέει την
αλήθεια. Σηκώνομαι λοιπόν κι εγώ και φεύγω και τον είχα να τρέχει από πίσω μου και να φωνάζει: «Δεν είσαι εντάξει. Είχες πει ότι αν το παραδεχθώ, θα με συγχωρήσεις». Με τον συγκεκριμένο άνθρωπο έχουμε μείνει φίλοι».
Πηγή: ΟΚ

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !