Τι λέει η Νανά Παλαιτσάκη στη στήλη της;

0
Το «μπικουτί» ανακάλυψε το νέο τηλεοπτικό του φετίχ! Αποφάσισα να είμαι αυθόρμητη και να διαδίδω τα πάντα, όπως κάνει και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

Μου αρέσουν τρεις! Ταυτόχρονα. Μετά από πολλά χρόνια που έψαχνα το τηλεοπτικό πρόσωπο που να ιντριγκάρει την λίμπιντο του «μπικουτί» επιτέλους το βρήκα.

Πέρασαν κάποιοι μήνες που ένοιωθα ότι ήθελα να μην διαδώσω το «θέμα μου» αλλά όταν είδα την υπέροχη Κάτια Δανδουλάκη στο «βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο, να «διαλέγει» απ’ όλους τους άντρες που της πρότειναν τον Γιάννη Τσιμιτσέλη και τον Σάκη Ρουβά, αποφάσισα να περάσω στην υπέρβαση μιας εξομολόγησης.

ΤΕΛΕΙΑ Η ΚΑΤΙΑ ΣΤΟ «ΒΡΑΔΥ»;

Δεν έχω λόγια να γράψω για την Κάτια που κάθε φορά που την βλέπω ως καλεσμένη, μου μοιάζει
 πιο κοριτσίστικη, πιο κεφάτη, πιο φίλη από ποτέ! Το Σάββατο το μεσημέρι πίνοντας καφέ με την Έρη και την μαμά της, καταναλώσαμε μία ώρα να συζητάμε, το πόσο τέλειο και άφθαρτο έχει παραμείνει το στυλ, αλλά και το πρόσωπο της Κάτιας, εν αντιθέσει με πολλές νεότερες που από τις «προσθήκες» μεταλλάσσονται αργά αλλά σταθερά σε «Μίκη Ρουρκ».

ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ

Ποτέ δεν είχαμε στενή σχέση. Μέχρι που το MEGA φιλοξενεί «τους κηπουρούς». Μου αρέσουν και οι τρεις, για διαφορετικό λόγο ο καθένας. Δεν θα ήθελα σήμερα να δημοσιοποιήσω την ελαφρά κλίση που έχω προς έναν, γιατί, τον διεκδικούν τρεις κολλητές μου και δεν θέλω αναταράξεις.

Η εκπομπή όμως ως εκπομπή έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον γιατί... γιατί μας εκπαιδεύουν, μας ενημερώνουν και μας μυούν σε μια διαφορετική στάση ζωής που αφήνει απέξω, την ματαιοδοξία. Ναι, είναι ματαιόδοξο να θυσιάζω ένα ζωντανό πλάσμα (ένα έλατο) για να το φορτώσω μπάλες και να το πετάξω μετά στα σκουπίδια. Είναι πιο σοφό να στολίσω το δέντρο της βεράντας ή του κήπου μου. Είναι εξαιρετικά δημιουργικό και λυτρωτικό να βλέπεις, μέσα από την συχνότητα ενός καναλιού, σπόρους να μεγαλώνουν και είναι σωτήριο για την αισθητική μας να προβάλλονται και από μεγάλα κανάλια εκπομπές σαν και των παιδιών.

Πιστεύω, δεν ξέρω την ιστορία για την γέννηση της εκπομπής, ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, να μην πέρασε από «σαράντα κύματα» μέχρι να προκύψει ως αυτόνομη εκπομπή. Η κυρίαρχη άποψη άλλωστε για το «τι πουλάει» θα ήθελε το συγκεκριμένο concept να υπήρξε ως το πολύ τρίλεπτο ένθετο σε πρωινάδικο.

Μπράβο πάντως και στα στελέχη που πίστεψαν την ιδέα, την προώθησαν, την ανέδειξαν και φτάσαμε όχι απλώς να βλέπουμε τους κηπουρούς ως τηλεοπτικό πρόγραμμα, αλλά να κάνουμε και friend request στα αγόρια μέσω f.b.

Με δεδομένο ότι υπάρχουν «οι κηπουροί στο mega» θα κάνω ότι δεν είδα και ότι δεν άκουσα τα υπονοούμενα για την μύτη του Γιώργου Λιάγκα από την παρέα στο «πρωινό μου».

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΙΑΤΣΑΣ (μας)

Χαρμόσυνα. Το ξέρω ότι το ξέρετε. Τυχεροί όσοι είναι σε εκπομπές που «παίζουν ντεκόρ» κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες, κουλουράκια... Οι λόγοι προφανείς. Φήμες θέλουν να μαζευόμαστε ανά γκρουπ, για τα κάλαντα, φάλτσοι και ορθόφωνοι παρέα.

χτενίζει η Νανά Παλαιτσάκη στο zougla.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !