Ναταλία Γερμανού:Στην εκπομπή δεν έχω καμία φοβία

2
Πρώτη καλεσμένη στο «Βράδυ» της Πέμπτης ήταν η Ναταλία Γερμανού. Ο Πέτρος Κωστόπουλος σε ρόλο ψυχιάτρου και η παρουσιάστρια του Alpha στον ρόλο της ασθενούς, μίλησαν για όλες τις φοβίες της ζωής της.
Μιλώντας για τα παιδικά της χρόνια η Ναταλία Γερμανού αποκάλυψε πως όταν ήταν μωρό έκλαιγε πολύ, σε σημείο που ενοχλούσε τους γονείς της, μέχρι που μια μέρα, όπως είπε: «Με τοποθέτησαν στο πιο μακρινό δωμάτιο του σπιτιού, έκλεισαν όλες τις ενδιάμεσες πόρτες του σπιτιού και είπαν “άσ' την να κλαίει τώρα”». Όσο για το ενδεχόμενο να αποκτήσει ένα δικό της παιδάκι, πρόσθεσε: «Θέλω να αφοσιωθώ εγώ σε ένα παιδάκι όταν αυτό έρθει στη ζωή, είτε είναι βιολογικό, είτε μη βιολογικό παιδάκι».
Συνεχίζοντας την «εξέταση» μίλησαν για την τηλεοπτική της πορεία, για την οποία τόνισε: «Στην εκπομπή δεν έχω καμία φοβία, ήμουν πολύ ...
τυχερή όλα αυτά τα τριάμισι χρόνια». Ήθελε όμως την Έλενα Παπαβασιλείου εξ’ αρχής στο «Μες στην καλή χαρά»; Η ίδια ξεκαθάρισε: «Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με την Έλενα. Το έχω συζητήσει με την ίδια. Φοβόμουν πως δεν θα είχαμε χημεία μεταξύ μας.  Όταν, όμως, τη γνώρισα άλλαξα γνώμη. Είναι πολύ καλύτερο να συνεργάζεσαι με ανθρώπους που είναι λίγο πιο σοβαροί (από σένα)». Όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος της είπε, ότι έχει το ταλέντο να κάνει τη συμπαρουσιάστριά της «λίγο πιο νούμερο», η ίδια απάντησε με χιούμορ: «Τουλάχιστον κάνουμε καλά νούμερα».


Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να μην αναφερθούν και στην αποχώρηση της Σίσσυς Χρηστίδου από την εκπομπή, για την οποία η Ναταλία Γερμανού επεσήμανε: «Νομίζω ότι ήταν κοινή συναινέσει η εγκατάλειψη. Δεν είχε να κάνει με μένα αλλά με το κανάλι», ενώ για τη φημολογούμενη συνεργασία της με την Κατερίνα Ζαρίφη, δήλωσε: «Η κυρία Ζαρίφη δεν με πρόδωσε. Έφτασε πολύ κοντά να είναι στην εκπομπή. Το κανάλι μου είπε "δεν τη θέλω". Είναι καιρός να πω ή η Ζαρίφη ή φεύγω;» .

Επίσης, μιλώντας για της προσωπική της ζωή, αποκάλυψε: «Όσους άντρες αγάπησα πραγματικά, έκανα ό,τι μ@@α μπορούσα να κάνω για να με εγκαταλείψουν εκείνοι. Έχω αυτοκαταστροφικές τάσεις μάλλον. Δοκίμαζα τα όρια τους. Ήθελα να δω “αντέχει τόσο;”. Μετά έτρεχα πίσω τους σαν τρελή».

Επιστρέφοντας στα παιδικά της χρόνια, και τον αξέχαστο πατέρα της, Φρέντυ Γερμανό, η ίδια δήλωσε: «Όταν ήμουν πιο μικρή πίστευα ότι εννοείται πως φταίει η μαμά μου που με παράτησε για να κάνει καριέρα», ενώ σε άλλο σημείο πρόσθεσε: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ το ξύλο που έφαγα την πρώτη μέρα που πήγα στο νηπιαγωγείο. Προσπαθούσα απεγνωσμένα να πιάσω φιλίες. Πήγαινα σε όλα τα παιδάκια και έλεγα” γεια σου, εγώ είμαι η κόρη του Φρέντυ Γερμανού”. Όταν το έμαθε ο πατέρας μου ήρθε και με ρώτησε τι έκανα στο σχολείο και του είπα… Και τρώω μια σφαλιάρα που είδα αστράκια. "Αυτό δεν θα το ξαναπείς ποτέ" μου είπε. "Δεν είσαι η κόρη κανενός, είσαι η Ναταλία!"».

Τέλος, με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Ναταλία Γερμανού είπε: «Το αποζητάω με ικεσία να μου στείλει η ζωή έναν άντρα σαν τον πατέρα μου. Είναι σαν να ακυρώνω τον εαυτό μου, αλλά σου λέω πως άμα έβρισκα αύριο έναν άντρα σαν τον πατέρα μου θα τον παντρευόμουν χωρίς δεύτερη σκέψη».

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !