ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Η Τζούλη Αγοράκη μιλάει για όλα στο TvNea !

Βασίλης Πανουργιάς
1
 Πρωινό Σαββάτου στον 3ο όροφο του The Mall Athens συναντώ την Τζούλη Αγοράκη για την αποκλειστική συνέντευξη που έχουμε κανονίσει να κάνουμε.. Η κουβέντα μας αρχίζει κάπως έτσι...
TvNea: Τζούλη, διαβάζω το βιογραφικό σου και βλέπω ότι είσαι δημοσιογράφος και συγγραφέας, έχεις εκδώσει σε ηλικία 16 ετών την πρώτη σου ποιητική συλλογή, αρθρογραφούσες στο περιοδικό Aντί.. Μίλησε μας λίγο για τα παιδικά σου χρόνια..

Τζούλη: Η παιδική μου ηλικία μου έδωσε το υλικό για να γράφω αυτά που γράφω σήμερα, και νιώθω τυχερή για κάθε εμπειρία μου. Αν ήταν άλλη η διαδρομή μου ίσως να μην είχα διαλέξει αυτόν τον δρόμο, της γραφής και της δημιουργικής εκτόνωσης. Πιστεύω ότι η ψυχή ακολουθεί με γνώση τα μονοπάτια της . Έγραφα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Κυρίως έγραφα θεατρικά που έπαιζα σ' αυτά μαζί με τις φίλες μου. Στα χρόνια του γυμνασίου αρκετοί καθηγητές μου έλεγαν εσύ θα γίνεις συγγραφέας . Το ξέρα πάντα. Η δημοσιογραφία ήταν ότι πιο κοντά στις «λέξεις» και μου εξασφάλιζε τα προς το ζην, για να μπορώ να γράφω τα «δικά» μου. Τελικά ήταν ένα μεγάλο σχολείο που μου "έφτιαξε" στομάχι και γνώρισα πολύ ξεχωριστούς ανθρώπους.

 TvNea: Στα 24 σου έγινες αρχισυντάκτρια στις εκδόσεις του Άρη Τερζόπουλου και στη συνέχεια συνεργάστηκες με διάφορες εφημερίδες, περιοδικά & ραδιοφωνικούς σταθμούς.. Ήταν από μικρή το όνειρο σου να γίνεις δημοσιογράφος ;

Τζούλη: Ο Άρης Τερζόπουλος είναι ο πρίγκιπας της δημοσιογραφίας. Ένας από τους πολύ σημαντικούς ανθρώπους που συνάντησα στη ζωή μου και νιώθω ευγνωμοσύνη για αυτή τη συνάντηση. Ο Άρης ξέρει να βλέπει μέσα στους ανθρώπους και τις αρετές τους και τις αδυναμίες τους. Αφήνει να ανθίσουν στον κήπο του ακόμα και τα άνθη του κακού, και αυτό γιατί αφήνει τη ζωή να έρχεται αβίαστα ακόμα και χαστουκίζοντας τον. Επιλέγει το θετικό, την ομορφιά από την ασχήμια. Θεωρώ ότι δίπλα του το μυαλό μου άνοιξε και μπήκαν μέσα σ'αυτό οι αξίες του. Δεν ξέρω αν ήταν όνειρο μου να γίνω δημοσιογράφος...

συνέχεια.... 
Έχω κάνει στη ζωή μου συλλογή από ενάρξεις. Ήθελα να κάνω πολλά πράγματα ίσως γιατί είχα πάντα μέσα μου τεράστια παριέργια για τους ανθρώπους και τα πράγματα. Δεν ήθελα να είμαι μόνο μια, αλλά πολλές ηρωίδες. Όχι μια ζωή αλλά πολλές. Ήθελα να συνθέσω και να ανασυνθέσω τον εαυτό μου με όλους τους δυνατούς τρόπους. Με τη γραφή καταφέρνω να το εκπληρώσω αυτό. Η φαντασία είναι εξαιρετικό όχημα. Από νωρίς κατάλαβα τη φοβερή της δύναμη, αργότερα την έκανα και επάγγελμα και βγάζω λεφτά από αυτήν. Τελικά στη ζωή, τυχερός είναι αυτός που κάνει το κέφι του. 

TvNea: Πώς προέκυψε η αστρολογία ;

Τζούλη: Ο εικαστικός Σωκράτης Σωκράτους με πρότεινε στο Στάθη Τσαγκαρουσιάνο στη Lifo, για να γράφω τα ζώδια. Στην αρχή δεν είχα ιδέα τι έγραφα αλλά με προστάτευε η άγνοια. Το είδα σαν άσκηση γραφής μια -δε- πολύ ενδιαφέρουσα άσκηση. Μέσα σε λίγες αράδες καλείσαι για δώδεκα ζωδιακούς χαρακτήρες να γράψεις σύντομες ιστορίες που να έχουν χιούμορ, πρόβλεψη και όλιγη παρηγοριά. Μου φάνηκε συναρπαστικό. Τα ζώδια που έγραφα βρήκαν το κοινό τους, άρεσαν και όλα έδειχναν πως έπρεπε να τα συνεχίσω. Έτσι και για να είμαι συνεπής σ'αυτό το κοινό που με ακολουθούσε άρχισα να μελετάω την αστρολογία. Πάντως τα άστρα ήρθαν σε μένα δεν πήγα εγώ σε εκείνα. Ειδικά στην αρχή ένιωθα λίγο άβολα να δηλώνω ότι ασχολούμαι με την Αστρολογία και παράλληλα να μελετάω εντατικά τον Ντοστογιέφσκι από το πρωτότυπο. Ευτυχώς χαλάρωσα γρήγορα. Δεν θέλω να παίρνω τον εαυτό μου στα σοβαρά. Όλα χωράνε και όλα συνδυάζονται αυτό που τα διαφοροποιεί είναι το στυλ και ο τρόπος που τα ερμηνεύεις. Και Παόλο Τσέλαν και Σελήνη στο Δίδυμο και όλα μπορεί να είναι μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης.
 
TvNea: Σε βλέπαμε κάθε μέρα στις 12.00 μέσα από την συχνότητα του ΑΝΤ1 και την εκπομπή ''Αστρολόγος'' ; Πέρασες από κάποιο casting ; Ο Αnt1 ήρθε σε επαφή μαζί σου ώστε να είσαι η παρουσιάστρια της εκπομπής ;

Τζούλη: Όχι δεν είχα καμιά επαφή με την τηλεόραση και δεν θα πήγαινα ποτέ σε κάποιο Casting. Δεν ήταν στα σχέδια μου. Όμως όπως και η αστρολογία έτσι και η τηλεόραση με επέλεξε. Αυτό αλλιώς το ονομάζω μοίρα. Η Μαργαρίτα Σιδερίδου διάβαζε τα ζώδια μου στη Lifo και μετά στη Faq της άρεσε ο τρόπος γραφής μου με πρότεινε, κανονίσαμε ένα ραντεβού, το ένα έφερε το άλλο. Νομίζω ότι αυτά που είναι πραγματικά να συμβαίνουν .. έρχονται αβίαστα.

TvNea: Σε απασχολούν τα νούμερα τηλεθέασης ;

Τζούλη: Καθόλου. Τα νούμερα πρέπει να απασχολούν τους ανθρώπους στο κανάλι. Εγώ κάθε μέρα ξυπνάω με όρεξη. Όταν είσαι παθιασμένος με αυτό που κάνεις , δεν χρειάζεται να σε κινητοποιήσει κανείς. Τα νούμερα άλλωστε είναι νούμερα όπως κατεβαίνουν ανεβαίνουν κα το αντίστροφο. Νούμερα είναι όχι δέντρο για να έχει κολλήσει. Άλλωστε αν είναι κάτω μόνο να ανέβουν μπορούν.

TvNea: Πως ήταν το κλίμα στην εκπομπή ; Βλέπαμε ότι η χημεία σας με την Εβίτα ήταν αρκετά καλή..

Τζούλη: Με την Εβίτα υπήρχε από την αρχή αυτό το μαγικό «κάτι» που συμβαίνει με τις αληθινές σχέσεις. Δεν χρειάστηκε προσπάθεια. Είναι ένας άνθρωπος που έχει δουλέψει πολύ με τον εαυτό του. Και εκτιμώ τους ανθρώπους που πηγαίνουν κόντρα στις αντιξοότητες. Το ίδιο αισθάνομαι και για την αρχισυντάκτρια μας την Καίτη Φαρμάκη που είναι ένας πολύ «δουλεμένος» άνθρωπος αλλά και τον Περικλή τον Ασπρούλια τον σκηνοθέτη μας και ομοιδεάτη Ταύρο. Αλλά τώρα που τα λέω όλα αυτά, νιώθω σαν κάτι συνεντεύξεις τύπου που όλοι οι ηθοποιοί δηλώνουν ευτυχισμένοι με τη συνύπαρξη και κατά τα άλλα έχουν σκοτωθεί. Και όμως περνάγαμε καλά, και αυτό ήταν που με έκανε να ξυπνάω κεφάτα κάθε πρωί.

TvNea: Πριν ένα μήνα ακουγόταν έντονα ότι ο ΑΝΤ1 δεν είναι ευχαριστημένος από την πορεία της εκπομπής και ότι θα κοβόταν.. Είχες ακούσει κάτι ;

Τζούλη: Δεν είμαι ο άνθρωπος που αγαπάει τα σενάρια. Προτιμώ από το να ακούω διάφορες εικασίες να είμαι συγκεντρωμένη στο δικό μου σενάριο ζωής που με αστρολόγο ή χωρίς πάει μια χαρά. Η εκπομπή είχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Οι αλλαγές για μένα είναι δημιουργικές προκλήσεις. Ότι είναι να έρθεί..θα έρθει αλλιώς θα προσπεράσει.

TvNea: Διαβάζεις τις κριτικές για εσένα αλλά και για την εκπομπή και πόση σημασία δίνεις σε αυτές; 

Τζούλη: Έχει πολύ γούστο να διαβάζεις για σένα. Είναι σαν να κοιτάς απο την κλειδαρότρυπα ή να κρυφακούς και πράγματι να μιλούν για σένα. Ο καθένας έχει τη γνώμη του. Αυτό που θα ήταν πράγματι φοβικό θα ήταν να με διαμόρφωνε η γνώμη των άλλων. Εδώ και χρόνια έχω βρει τη Τζούλη, οπότε μόνο διασκεδάζω με αυτά που διαβάζω και βλέπω διαφορετικές οπτικές γωνίες που ίσως δεν μπορούσα καν να τις φανταστώ. Άβυσσος η ψυχή του τηλεκριτικού.

TvNea: Τζούλη, μίλησε μας λίγο για εσένα. Πως περνάς μια καθημερινή ημέρα ;

Τζούλη: Κάνω πολλά πράγματα. Για μένα δεν υπάρχει η φράση «δεν υπάρχει χρόνος» απεναντίας αισθάνομαι ότι έχω άπλετο. Αρθρογραφώ για κάποια περιοδικά όπως το Votre Beaute, για site και εφημερίδες. Aυτές τις μέρες βάζω τελεία στη τελευταία σειρά διηγημάτων μου. Παράλληλα, κυκλοφορεί και η συλλογή διηγημάτων μου με τίτλο "Blond Ambition" από τους Μοντέρνους καιρούς. Στα σκαριά έχω μια ποιητική μου συλλογή και ένα θεατρικό έργο το οποίο αναζητάει ακόμα τον σκηνοθέτη του. Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει και ένα ολοκαίνουργιο site με ζώδια που το έχω σχεδιάσει από την αρχή. Κατά τα άλλα διαβάζω, κάνω γιόγκα και διαλογίζομαι. Και όμως 24 ώρες είναι υπεραρκετές !
TvNea: Ο κόσμος σε αναγνωρίζει έξω ; Τι σου λέει ; Σου μιλάει για την εκπομπή ή θέλουν να μάθουν κάτι για το ζώδιο τους ;
   
Τζούλη: Ναι έγινε και αυτό ! Πήγα να πιω καφέ και μου είπαν "Αστροκαλησπέρα σας". Ένας τροχονόμος μου είπε και αυτός θέλω το "Αστροδίπλωμα σας". Ο κόσμος πάντα θέλει να μάθει τι λένε τα άστρα .Το βρίσκω λογικό όλοι μας έχουμε ανάγκη από τις αστρικές χειρολαβές μας. Από λίγη αστερόσκονη. Κάποιος να σκύψει στοργικά πάνω μας και να μας πει "Έχει ανάδρομο. Υπομονή. Μετά τις 26-8 όλα θα μπουν πάλι σε μια σειρά.."

TvNea: Παρακολουθούσες καθόλου τηλεόραση την σεζόν που μας πέρασε ; Είχες κάποια αγαπημένη σου εκπομπή ; 

Τζούλη: Δυστυχώς όχι. Δεν είμαι πολύ της τηλεόρασης ότι όμως κοροϊδεύεις στη ζωή το λούζεσαι τελικά. Και να που έγινα της τηλεόρασης. Γελάω πολύ με το ΟΛΑ του ΑΝΤ1. Ο Βαγγέλης Περής είναι ένα πολύ εφυής άνθρωπος και με κάνει σχεδόν πάντα και γελάω. 

TvNea: Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχεδία ;

Τζούλη: Δεν κάνω σχέδια, όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια συνήθως ο θεός γελάει. Έχω όμως πολλά όνειρα, αυτά δεν τελειώνουν ποτέ. Όπως έλεγε και ο Πεσσόα είμαι επαγγελματίας ονειροπόλος.

TvNea: Έκανες καθόλου διακοπές φέτος ;

Τζούλη: Έκανα διακοπές στο θέρετρο των ζωδίων καθημερινά 12 με 13 στον ΑΝΤ1. Aυτές ήταν  φέτος οι διακοπές μου, όχι εξωτικές αλλά «εξωπλανητικές». Για μένα αυτή η καινούργια εμπειρία με την τηλεόραση ήταν ένας καινούργιος μαγικός κόσμος. Νιώθω σαν την Αλίκη που βρέθηκε στη χώρα τον θαυμάτων. Είχα τον κούνελο από το χέρι και πηγαίναμε.

TvNea: Στεναχωρήθηκες με το απότομο κόψιμο της εκπομπής ;
Τζούλη: Φυσικά και δεν στεναχωριέμαι απο την αρχή είχαμε πει ότι η εκπομοπή θα πήγαινε μέχρι τέλος Αυγούστου για αυτό το λέγαμε και "αστροθέρετρο", φυσικά άν έκανε νούμερα θα πήγαινε για λίγο περισσότερο γιατί αναπόφευκτα με τις αλλαγές του προγράμματος θα άλλαζε μορφή. Τίποτα δεν έχει όμως τελειώσει. Αυτή ήταν μόνο η αρχή ! Νιώθω μεγάλη χαρα που είχα την ευκαιρία να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους και τώρα πάμε για άστρο... άλλα.

TvNea: Τζούλη, σ'ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη και σου εύχομαι πάντα επιτυχίες ! Άλλωστε τα καλύτερα έρχονται !

Τζούλη: Και εγώ ευχαριστώ Βασίλη !


 Του Βασίλη Πανουργιά

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !