Έλενα Παπαβασιλείου: Η παρουσιάστρια δεν κρίνεται από το μήκος της φούστας!

2
Η παρουσιάστρια δεν κρίνεται από το μήκος της φούσταςΠιο ήρεμη από ποτέ, όπως η ίδια μας εξομολογείται, κάνει τις διακοπές της η Eλενα Παπαβασιλείου, αν και μαζί με τον Σπύρο Λάμπρου βρίσκονται σε περίοδο αναμονής για την ανανέωση του συμβολαίου τους στον Alpha. Τη στιγμή που όλα "παίζονται" στο τραπέζι της διοίκησης του σταθμού -κι ενώ υπάρχουν σενάρια ότι θα αναλάβει την παρουσίαση του "Κους κους" μέχρι να επιστρέψει η Κατερίνα Καραβάτου- η παρουσιάστρια μιλάει για τη σεζόν που πέρασε, για τα πρόσωπα του σταθμού, για τα σχόλια πάνω στις ενδυματολογικές επιλογές και για τη σχέση της με το κανάλι.

-Σε ποιο σημείο του Αιγαίου σε βρίσκουμε; Τώρα βρίσκομαι στην Αντίπαρο. Είμαστε όμως πολύ τυχεροί που ζούμε σε αυτή τη χώρα, που έχει τόσα όμορφα νησιά. Ακόμη και με αυτές τιςδυσκολίες που βιώνουμε τις οικονομικές το τελευταίο διάστημα, νιώθω τυχερή που ζω σε αυτή τη χώρα. Αυτά δεν μπορούν να μας τα πάρουν. Τα πανέμορφα μέρη, τη θάλασσα.

-Και μέσα από την εκπομπή κάνατε αρκετά ταξίδια το τελευταίο διάστημα πριν πείτε αντίο για τη σεζόν.

Μέσα από την εκπομπή, από το ρεπορτάζ, κάναμε προτάσεις καθημερινά, για διακοπές, για οικονομικά πακέτα, ο κόσμος τα αγκάλιαζε αυτά τα θέματα το βλέπαμε από τα τηλεφωνήματα και από τα μηνύματα στο Διαδίκτυο. Τις φθηνές λύσεις και τις ιδέες για μια πιο οικονομική καθημερινότητα πλέον τις ψάχνουν όλοι. Τα χρηστικά θέματα μάς "πήγαν" πολύ φέτος. Για παράδειγμα τα ρεπορτάζ με τα καταστήματα που είχαν χαμηλές τιμές και έκαναν προσφορές, γινόταν κάθε φορά χαμός.
Οι φίλοι μου οι κολλητοί με έπαιρναν τηλέφωνο κι αντί να μου πούνε όπως παλιά ένα σχόλιο για την εκπομπή, για την παρουσίαση ή κάτι που είπα στον αέρα κτλ. με ρωτούσαν "πού είναι αυτό το μαγαζί με τις προσφορές;". Η εκπομπή μας πάντως έχει μεγάλη γκάμα, ξεκινάει από την ενημέρωση και πάει και στην ψυχαγωγία.

-Φέτος εξαιτίας των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών ο ανταγωνισμός στην πρωινή ενημερωτική ζώνη ήταν μεγαλύτερος, πόσω μάλλον για το "Πάνω στην ώρα" που είναι ινφοτέινμεντ. Πώς το αντιμετωπίσατε;

Από τη μια μείναμε πιστοί στο κόνσπετ που ήθελε 45 λεπτά ενημέρωση, δηλαδή γρήγορη πληροφόρηση για το τι έχει συμβεί στον κόσμο, έκτακτα θέματα, επικαιρότητα, όπως οι "Αγανακτισμένοι".
Από εκεί και πέρα τα χαρούμενα θέματα θέλαμε να τα κρατήσουμε γιατί πιστεύω πως καλώς ή κακώς όσο δύσκολα και να περνάμε έχουμε πάντα την ανάγκη να χαμογελάσουμε και να πούμε ότι εντάξει δεν καταστρεφόμαστε.
Να έχουμε λίγη θετική ενέργεια δηλαδή.
Καλό είναι να ξέρουμε τι μας γίνεται, αφού ζούμε σε αυτή τη δύσκολη εποχή, αλλά όλοι μαζί πρέπει να βγούμε από αυτή.

-Τον χειμώνα δέχτηκες κριτική για κάποιες ενδυματολογικές σου επιλογές που ήταν κάπως προκλητικές και ειπώθηκε ότι το κάνεις για την τηλεθέαση. Σε ενόχλησε αυτό;

Είναι αστείο και επιφανειακό να κρίνεις κάποιον από τα ρούχα του. Οι παρουσιάστριες δεν κρίνονται από το μήκος της φούστας τους ούτε οι πολιτικοί από τα ωραία τους κοστούμια. Σηκωνόμουν στις 4.30 το πρωί κάθε μέρα! Τις περισσότερες φορές έλεγα "φέρτε ό,τι να 'ναι να το βάλω". Οταν έχουμε 200 εκπομπές σίγουρα δεν γίνεται να μας αρέσουν όλα τα ρούχα που θα φορέσουμε. Σίγουρα δεν υπήρχε κάποιο "σχέδιο" πίσω από αυτό. Δεν στενοχωρήθηκα φυσικά. Υπήρχαν σχόλια καλοπροαίρετα, υπήρχαν και πιο?πικάντικα. Κάθισα λοιπόν και τα σκέφτηκα όλα αυτά όταν γίνονταν και κατάλαβα ότι το πιο σημαντικό είναι να βρίσκεις τις ισορροπίες. Γιατί από την άλλη η εικόνα για μένα είναι σημαντική και θέλω να βγαίνει μια ευχάριστη εικόνα. Φυσικά και με ενδιαφέρει η κριτική, τι λέει κάποιος για μένα αλλά από εκεί και πέρα γνωρίζω ότι δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους. Αυτή τη στιγμή είμαι ήρεμη, χαρούμενη και νηφάλια.
Δεν μπορώ να "σκάω" με τέτοια πράγματα. Ενα από τα πράγματα που μαθαίνει κανείς σε αυτή τη δουλειά είναι ότι δεν πρέπει να μας κάνουν να ταραζόμαστε τέτοιες λεπτομέρειες. Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα στα οποία πρέπει να στεκόμαστε. Εγώ θα συνεχίσω να ντύνομαι όμορφα με κάποιες πινελιές που θα είναι πιο Ελενα...

-Αυτό το διάστημα ακούγονται διάφορα για την πρωινή ζώνη του σταθμού. Σε αγχώνουν;

Κοίτα, δεν μπορώ να αλλάξω εγώ τον τρόπο που γυρίζει η γη. Η Ελλάδα έχει ένα τεράστιο οικονομικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Για παράδειγμα στην τηλεόραση η διαφημιστική πίτα τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί κατά 50%. Σίγουρα λοιπόν τα πράγματα είναι δύσκολα και σίγουρα θα γίνουν αλλαγές πολλές. Επίσης όλη αυτή η αναμονή συμβαίνει επειδή το ένα κανάλι περιμένει τι θα κάνει το άλλο για να κινηθεί. Τώρα, το τι σκέφτεται στο στρογγυλό τραπέζι η μεγάλη διοίκηση, αυτό το ξέρουν μόνο οι ίδιοι. Εγώ μπορώ να πω ποια είναι η δική μου η αίσθηση και σε τι φάση βρίσκομαι εγώ. Εγώ ξέρω ότι έχω μιλήσει με το κανάλι σε πάρα πολύ καλό κλίμα. Βλέπανε θετικά το να συνεχιστεί η εκπομπή. 100% σίγουρο δεν είναι. Αυτό που μου είπαν είναι ότι εκτιμούν το πρόσωπό μου και εγώ ξέρω ότι είχα μια άψογη συνεργασία με το κανάλι και, απ' ό,τι έχω καταλάβει, με θέλουν στο δυναμικό τους. Μου είπαν "πήγαινε διακοπές να περάσεις καλά και θα τα πούμε σε λίγες μέρες". Ετσι για πρώτη φορά έκλεισα τον διακόπτη. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να ξαφνιάσει αυτό που θα πω τώρα, αλλά επειδή είμαι άνθρωπος που όταν δουλεύει δίνει όλο του τον εαυτό -καμιά φορά είναι καλό, άλλες φορές πάλι είναι ψυχοφθόρο- αυτή τη στιγμή είμαι χαλαρή και γαλήνια και δεν με αγχώνει τίποτα. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που μετά από πολύ μεγάλο διάστημα είμαι πάρα πολύ χαλαρή.

-Ο Σπύρος Λάμπρου συμμερίζεται τη "χαλαρότητα" απέναντι στο θέμα που εκκρεμεί;

Κι ο Σπύρος βρίσκεται στο ίδιο κλίμα πιστεύω, επειδή τυχαίνει να τον γνωρίζω καλά. Εχουμε και τώρα στις διακοπές επικοινωνία μέσω τηλεφώνου, που στέλνουμε φωτογραφίες από τις διακοπές μας ο ένας στον άλλο. Και αυτό γίνεται και με τα άλλα παιδιά της εκπομπής.

-Ακούστηκε πως μπορεί να αναλάβεις το "Κους κους το μεσημέρι". Θα το ήθελες;

Το έχω ακούσει κι εγώ από συνεργάτες μου, που με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν. Δεν έχω καμία επίσημη ενημέρωση γι' αυτό και περιμένω να έρθει το τέλος του Αυγούστου, ώστε να μιλήσω ξανά με τους υπεύθυνους του καναλιού. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να το σκεφτώ... Αν κάθε φορά που γράφεται κάτι, να τρελαίνεσαι και να το σκέφτεσαι, δεν γίνεται τίποτα. Εγώ περιμένω να ακούσω τι θέλουν από μένα στο τέλος του μήνα...

-Θα παρουσίαζες ένα βραδινό σόου αν σου δινόταν η ευκαιρία; Εχεις σκεφτεί να κάνεις μια πρόταση στο κανάλι;

Αν μου έκαναν μια τέτοια πρόταση και ήταν κάτι όμορφο, με μεγάλη μου χαρά θα το έκανα. Παρακολουθούσα τέτοια σόου από μικρή. Ομως εγώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι "φτασμένη" παρουσιάστρια για να πάω με μια πρόταση στον σταθμό. Εγώ προσπαθώ αυτό που μου ανατέθηκε να κάνω να το κάνω καλά, επειδή μου αρέσει πάρα πολύ και έχει τα πάντα: και ενημέρωση και ψυχαγωγία. Αυτά γίνονται βήμα βήμα.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ στο tvεθνος



Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !