Ελένη Φωτοπούλου:«Στα γκόσιπ... παίζεις όταν το επιδιώκεις»!

0
«Στα γκόσιπ... παίζεις όταν το επιδιώκεις»"Mια θεσούλα πιο κει" βρέθηκε, όπως λέει, η Ελένη Φωτοπούλου και από το πάνελ του "Πολύ Μπλα Μπλα" κάθισε στην καρέκλα της παρουσιάστριας του "Summer Live" του Alter, της καλοκαιρινής εκπομπής του σταθμού, που εν μέσω επαναλήψεων προσφέρει ένα ζωντανό μεσημεριανό πρόγραμμα στους τηλεθεατές του.

H παρουσιάστρια στα πρώτα της βήματα στην τηλεόραση συνεργάστηκε αρχικά με τον Ανδρέα Μικρούτσικο στο αμφιλεγόμενο "Επιτέλους Μαζί", έπειτα έπεσε στα χέρια της Τατιάνας και εκπαιδεύτηκε στα... "Ο.Υ.Κ. Στεφανίδου" όπως λέει η ίδια για τη "δασκάλα" της, ενώ "χαλαρά" ξεκίνησε έπειτα η συνεργασία της στον "Πρωινό Καφέ" της Ελένης Μενεγάκη, όπου έμεινε τρία χρόνια. Μια συνεργασία που έμελλε να τελειώσει με έναν καβγά, ο οποίος ακολουθεί την Ελένη Φωτοπούλου έως σήμερα, αφού πολλοί είναι εκείνοι που δεν τον αφήνουν να ξεχαστεί...

-Σε μια περίοδο μεγάλης αστάθειας στην ελληνική τηλεόραση
νιώθεις τυχερή που σου δίνεται μια τέτοια ευκαιρία;

Εγώ αυτήν την αστάθεια την ένιωσα πριν γενικευτεί και νιώθω τυχερή όχι μόνο επειδή μου δόθηκε αυτή η συγκεκριμένη ευκαιρία τώρα, αλλά και επειδή το Alter μου άνοιξε την αγκαλιά του να με υποδεχτεί τον χειμώνα. Ημουν εκτός για λίγο καιρό και ήταν πολύ σημαντικό ότι μου έδωσαν την ευκαιρία να επιστρέψω στη δημοσιογραφική μου οικογένεια. Και με αυτόν τον όρο εννοώ το σινάφι μας. Οταν έχεις μάθει να δουλεύεις με ανθρώπους που γνωρίζουν τη δουλειά, την ένταση της επικαιρότητας, σου λείπουν όταν φεύγεις για λίγο καιρό και το αναζητάς και έχεις την ανάγκη να το ξαναζήσεις. Το "Summer Live" ήταν ένα μεγάλο δώρο σε μια εποχή που οι άνθρωποι δεν έχουν δουλειά, και ειδικά όταν έμαθα και τα ονόματα των ανθρώπων που επίσης ήταν διατεθειμένοι να μείνουν και να δουλέψουν μέσα στο καλοκαίρι, οι οποίοι είναι όλοι τους ικανότατοι και εξαιρετικοί στη δουλειά τους.

-Πολλοί έσπευσαν να σε χαρακτηρίσουν αντικαταστάτρια και λύση ανάγκης για το καλοκαίρι...

Είναι αλήθεια αυτό. Δεν με ενοχλεί καθόλου ο χαρακτηρισμός. Είναι γεγονός.
Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένη και ξέρω πολύ καλά τι κάνω. Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι ξαφνικά έγινα παρουσιάστρια. Μια θεσούλα πιο κει πήγα...

-Μια εκπομπή που βγαίνει στον αέρα καλοκαίρι, όπως το "Summer Live", πώς μπορεί να κερδίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών μέσα στον ελάχιστο χρόνο που της δίνεται;

Νομίζω ότι ο κόσμος, ειδικά φέτος και τα τελευταία χρόνια που είναι ζόρικα, βλέπει τηλεόραση και το καλοκαίρι. Κάθε φορά που πηγαίνω στο σπίτι μου απογοητεύομαι που δεν έχω κάτι να δω. Πιστεύω ότι το "Summer Live" είναι μια πολύ ευχάριστη πινελιά στην καθημερινότητα του τηλεθεατή, που εκείνη την ώρα μπορεί να ξεκουράζεται ή να ετοιμάζεται για να κάνει τη βουτιά του ή να θέλει να χαζέψει, να περάσει καλά, χωρίς να τον βαρύνουμε και πάρα πολύ. Αισθάνομαι ότι αν εγώ ήμουν σπίτι μου θα ήθελα πάρα πολύ εκείνη την ώρα να υπάρχει κάτι που θα με ταξιδέψει δροσιστικά, μέσα στην ενημέρωση, την ψυχαγωγία...

-Εως τώρα η παρουσία σου στην τηλεόραση περιοριζόταν στα πάνελ. Σε βοήθησες αυτή η εμπειρία σου για την παρουσίαση του "Summer Live";

Σίγουρα παίζει ρόλο όταν έχεις κάποιες ώρες στον αέρα, με την έννοια ότι δεν αισθάνεσαι όλο αυτό το κομπλάρισμα που έχει ένας άνθρωπος όταν βγαίνει για πρώτη φορά μπροστά στην κάμερα. Παρ' όλ' αυτά θεωρώ ότι το σπουδαιότερο μάθημα δημοσιογραφίας που μπορεί να πάρει κανείς είναι δουλεύοντας στο ρεπορτάζ, προσπαθώντας να παραγάγει θέματα. Κάνοντας δηλαδή τη δουλειά που μόνο το αποτέλεσμά της βλέπουν οι τηλεθεατές, που όμως για να φτάσεις σε αυτό έχεις ρίξει πολύ ιδρώτα. Γι' αυτό και νομίζω ότι είναι πολύ αξιόλογοι οι παρουσιαστές, όπως η Σταματίνα (Τσιμτσιλή), που έχουν περάσει από διάφορα πόστα σε άλλες θέσεις.

-Εχεις συνεργαστεί με τον Ανδρέα Μικρούτσικο και την Τατιάνα Στεφανίδου στα πρώτα σου βήματα. Τι αποκόμισες από τη συνεργασία σου μαζί τους;

Η πρώτη μου δουλειά ήταν στην εκπομπή του Ανδρέα Μικρούτσικου στο "Επιτέλους Μαζί", αυτήν την ιστορική εκπομπή που έκανε τρελά νούμερα τηλεθέασης. Είχε πάρα πολύ σκληρή δουλειά για τους ρεπόρτερ, επειδή έπρεπε να βρούμε αυτούς τους ανθρώπους που εμφανίζονταν live στην εκπομπή. Είχα μια καθημερινότητα που ήταν επικίνδυνη, με συγκλονιστικές όμως εμπειρίες που θα μου μείνουν αξέχαστες. Μετά πήγα στην εκπομπή της Τατιάνας, που έκανε τον "Γυάλινο Τοίχο", κι έπειτα στις επόμενες εκπομπές της, γιατί έμεινα πέντε χρόνια μαζί της. Νομίζω ότι για έναν άνθρωπο που δουλεύει στην τηλεόραση δεν υπάρχει μεγαλύτερο σχολείο από το να δουλέψει με την Τατιάνα, γιατί είναι ένας άνθρωπος που ξέρει τη δουλειά από την κορυφή μέχρι τα νύχια, "το έχει" απόλυτα και "το έχει" απόλυτα υπό έλεγχο. Η Τατιάνα είναι "Ο.Υ.Κ." της ψυχαγωγίας, επειδή είναι πολύ απαιτητική ως επαγγελματίας, χωρίς να το λέω με κακία. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία που έχει όλα αυτά τα χρόνια. Μετά πήγα στη Μενεγάκη, όπου έμεινα τρία χρόνια...

-Ομως αυτή η συνεργασία δεν έληξε με τον καλύτερο τρόπο...

Εκεί ήταν μια πολύ διαφορετική κατάσταση. Εκεί ουσιαστικά αξιοποίησα αυτά που είχα μάθει τα προηγούμενα χρόνια. Ηταν μια δουλειά πολύ πιο εύκολη. Οταν κάνεις μια πρωινή εκπομπή έχεις μια χαλαρότητα. Πέρασα κάποιες δύσκολες στιγμές και πέρασα πολύ όμορφες, πολύ ξέγνοιαστες, με πολύ καλούς φίλους που έκανα εκεί.

-Κάνεις μια εκπομπή που έχει γκόσιπ, εσένα ωστόσο σε ενοχλεί όταν το όνομά σου εμπλέκεται σε γκόσιπ δημοσιεύματα;

Νομίζω ότι το γκόσιπ, έτσι όπως το λέμε, δεν είναι ακριβώς γκόσιπ.
Γιατί γκόσιπ σημαίνει ότι συζητώ για κάποιον κάτι που "έμαθα", "άκουσα", "μου είπαν", "υποψιάζομαι". Ακόμη και στη δική μου την περίπτωση, γιατί έχω δει τον εαυτό μου μέσα σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα, αισθάνομαι ότι εγώ έδωσα το δικαίωμα να γίνει. Και άρα νομίζω ότι τελικά οι άνθρωποι που συζητιούνται είναι αυτοί που θέλουν να συζητηθούν και δεν το λέω με την κακή έννοια. Είναι απόλυτα θεμιτό ένας άνθρωπος που κάνει αυτή τη δουλειά να θέλει και να συζητιέται και να μην τον ξεχνάει ο τηλεθεατής. Θεωρώ ότι οι άνθρωποι που εμπλέκονται σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα είναι αυτοί που πραγματικά θέλουν να εμπλακούν. Δεν καταπιέζουμε ποτέ κανέναν. Δεν ψάχνουμε ποτέ κανενός την προσωπική ζωή, αυτά που έχει κρυφά και δεν θέλει να τα αποκαλύψει. Απλώς αυτά που οι άνθρωποι δημοσιοποιούν με κάποιον τρόπο εμείς τα προβάλλουμε. Υπάρχουν άνθρωποι που βλέπεις κάθε μέρα στην τηλεόραση, για τους οποίους δεν ξέρεις το παραμικρό σχετικά με την προσωπική ζωή τους. Και αυτό είναι σεβαστό και ποτέ δεν θα καταπιανόμασταν ως εκπομπή, κι εγώ προσωπικά, με έναν άνθρωπο τέτοιο, επειδή σέβομαι την επιλογή του.

-Τι σου λέει η Ράνια Ματαφιά στο ακουστικό;

Εχω και τη Ράνια στο ακουστικό αλλά και τον Γιώργο Πράτανο! Δεν είναι καινούργιο για μένα αυτό, έχω υπάρξει ξανά έτσι με ακουστικό. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι σε αυτή τη φάση έχω μεγαλύτερη ευθύνη και οι άνθρωποι που έχω στο αυτί μου είναι σημαντικό να με κάνουν να αισθάνομαι καλά, γιατί νομίζω ότι το να κάνεις λάθος σε μια ζωντανή εκπομπή ή ένα σαρδάμ συγχωρείται. Ομως το σημαντικότερο είναι να νιώθεις τη σιγουριά ότι βρίσκεται στο αυτί σου ένας άνθρωπος που σε στηρίζει και σου φτιάχνει την ψυχολογία. Αυτό είναι το παν.

-Πρόσφατα ο Στάθης Παπούλιας άφησε μια αιχμή εναντίον σου, σχετικά με την Ελένη Μενεγάκη. Τι απαντάς σε αυτό;

Αυτό που είπε ο Στάθης με στενοχώρησε πάρα πολύ, όχι επειδή ζήτησε συγνώμη από την Ελένη.
Αυτό είναι θέμα δικό του και δεν με αφορά. Και δεν ξέρω γιατί της ζήτησε συγνώμη, δεν έχω ιδέα. Σε σχέση με μένα με στενοχώρησε επειδή αυτό που είπε δεν ήταν αλήθεια. Δεν ήταν αλήθεια ότι δεν τον πήρα τηλέφωνο. Φυσικά και τον πήρα, μιλήσαμε, ανταλλάξαμε μηνύματα.
Δεν τον πήρα όμως την ίδια μέρα που έφυγε από την εκπομπή, επειδή εγώ αν ήμουν στη θέση του -που έχω υπάρξει στη θέση του- δεν θα ήθελα κανένας να με ενοχλήσει, και ακόμη κι αν με έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο δεν θα απαντούσα. Πάντα λειτουργώ απέναντι στους ανθρώπους έτσι όπως θα ήθελα οι άλλοι να λειτουργούν σ' εμένα.
Αυτή είναι η λογική και του το είχα πει κιόλας, του το εξήγησα όταν τον πήρα και δεν κατάλαβα τελικά ποτέ γιατί ειπώθηκε αυτό. Αλλά δεν έχει σημασία, εγώ εξακολουθώ να τον αγαπώ τον Στάθη.

-Τι εννοούσε όταν είπε ότι "είχε δίκιο η Ελένη" και τι συμβαίνει επιτέλους ανάμεσα σ' εσένα και την Ελένη Μενεγάκη;

Δεν ξέρω τι εννοούσε ο Στάθης. Σε ποια σημεία είχε δίκιο η Ελένη.
Με την Ελένη δεν θα σου πω ότι είχαμε μια πολύ καλή σχέση όσο δουλεύαμε μαζί. Δεν ήμασταν ποτέ φίλες. Ημασταν δύο άνθρωποι που συνεργαζόμασταν αρμονικά έως
ένα σημείο και τελείωσε η συνεργασία αυτή με έναν καβγά.
Για μένα είναι μέσα στο πλαίσιο της δουλειάς αυτό.
Αν και δεν συνηθίζω να τσακώνομαι, πιστεύω ότι μπορεί εύκολα σε έναν επαγγελματικό χώρο να συμβεί ένας καβγάς. Δεν με ενόχλησε όμως ο καβγάς, δεν με χάλασε. Με ενόχλησαν τα όσα ακολούθησαν, που δεν θα ήθελα να τα μοιραστώ με κανέναν και δεν θα το κάνω ποτέ. Αυτά είναι που με στενοχώρησαν. Αν θέλεις, αυτά που μου αφήνουν μια πικρή γεύση απ' όλο αυτό.


tvεθνος

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !