Πτώση για Mega,ενισχυμένος o ANT1

0
Ανακατανομή στα μερίδια αγοράς της τηλεοπτικής πίτας καταγράφονται στο πρώτο 6μηνο του 2011. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης, το Mega πήρε μερίδιο 32,17%, ενώ ο Ant1 ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 27% σημαντικά ενισχυμένος.
Στην 3η θέση ο Alpha, με 17,2% ενώ ακολούθησαν το Star με 15,24% και το Alter με 5,8%, το οποίο έχασε σημαντικό μερίδιο σε σχέση με πέρυσι λόγω του αιτήματος υπαγωγής του στο αρ.99, γεγονός που προκάλεσε σημαντικές αναταράξεις στη διαφημιστική αγορά....

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ και διευθύνων σύμβουλος της Spot Thompson, Δημήτρης Μαύρος, έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ομαλή εξέλιξη της υπόθεσης σε ό,τι αφορά τις διαφημιστικές εταιρείες.
Όπως δε ανέφερε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τη «Ν», με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το θέμα, η Spot Thompson, δεν έχει κανένα άνοιγμα προς τον τηλεοπτικό σταθμό Alter.
naftemporiki.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !